Κριτήρια αναζήτησης: Blended learning
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Blended learning Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creation of an interactive (tv) game platform for two screens for use in blended learning educational programs [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-05-2022 [2022-05-21] Συγγραφέας: Νικόπουλος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Από την μια μεριά η μάθηση αυτή καθεαυτή βάσει παιχνιδιού (game based) ή η μάθηση με όρους gamification δεν έχει σαφώς προσδιοριστεί κατά πόσο πραγματικά ενισχύεται με άμεσο τρόπο. Θα πρέπει όμως να σκεφτούμε ότι η μάθηση είναι μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άρα μπορεί να υπάρχει τρόπος να ενισχυθεί έμμεσα ενισχύοντας και βελτιώνοντας τις παρα της μάθησης διαδικασίες. Προς αυτό το σκοπό πχ θ...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Λαμπούδης, Σταύρος Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να καταγράψει και να παρουσιάσει μέσα από τη συστηματική και ενδελεχή βιβλιογραφική έρευνα τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στο στο μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (Flipped Classroom) και στο παραδοσιακό μοντέλο διδασκαλίας, καθώς επίσης να καταγράψει και να αναδείξει τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για κάθε μοντέλο μέσα από τη μεταξύ τους σύγκριση. Η συλλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The application of the flipped classroom in the Chemistry lesson in the High School during the pandemic period [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ροδίτη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας διενεργήθηκε έρευνα δράσης σε ένα γυμνάσιο του νομού Μαγνησίας, εφαρμόζοντας την μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Χημείας Γ Γυμνασίου. Η εργασία αυτή εκπονήθηκε την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού- covid19, όπου όλες οι βαθμίδες της εκπαίδευσης ήρθαν αντιμέτωπες με την απαγόρευση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων λόγω του απαγορευτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The potentials of electronic school class (e-class) of the Panhellenic School Network in language teaching as a digital assistant in a blended learning mode [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μυλωνά, Κωνσταντινιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Education in the 21st century is a dynamic process that encompasses theoretical frameworks and educational methodologies, instructional models, learning strategies and techniques, through the prism of sophisticated technologies. The challenge that the contemporary educator faces is that knowledge in the modern world is not a firm array of facts that one can easily divide into separate subjects, bu...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Storytelling: Developing Greek young learners’ writing skills in an EFL blended learning environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Tsigani, Christina Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Literacy instruction in the 21st century has been remarkably transformed. Globalisation and networked computers have created new challenges for future citizens thus requiring a new set of skills to account for the multiplicity, multimodality and the diversity of social contexts. Therefore, the teaching of writing should comply with the current pedagogical trends that situate it in authentic, techn...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Das Konzept des umgedrehten Klassezimmers im DaF-Unterricht eines privaten griechischen Sprachinstitutes. [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: ΓΚΟΓΚΟΡΩΣΗΣ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την τεχνική της ανεστραμμένης τάξης (Flipped Classroom). Στο μοντέλο αυτό αντιστρέφεται η ρουτίνας του μαθήματος. Το νέο υλικό παρουσιάζεται πλέον στους μαθητές εκτός τάξης με την βοήθεια νέων ψηφιακών μέσων(Βίντεο, καταγραφή οθόνης, PowerPoint παρουσιάσεις κ.α.) . Με τον τρόπο αυτό ο διδακτικός χρόνος στην τάξη αξιοποιείται περισσότερο για την εφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Supplementary Distance Learning in Music Schools: Design and implementation of a multimedia, interdisciplinary lesson plan for the History of Music [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Κωσταρίκας, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται το κατά πόσο μια ηλεκτρονική μαθησιακή πλατφόρμα, όπως το Google Classroom, μπορεί να υποστηρίξει ένα σχέδιο μαθήματος για την Ιστορία της Μουσικής, ως μορφή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για μουσικά σχολεία. Παράλληλα, διερευνάται η χρήση Πολυμέσων (εικόνα, βίντεο, ήχος) για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού που υποστηρίζει αποτελεσματ...