Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τηλεκπαίδευση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The educational needs of primary education teachers in Greece: teachers and digital skills." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Ταγκάλου, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και τις σχετικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα και στις ψηφιακές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τους εκπαιδευτικούς. Στη συνέχεια, εξετάζεται η κατάσταση στην Ελλάδα, ως προς τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και ...
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
ΤΑΜΒΑΚΕΡΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας αποτέλεσε κατά τη διάρκεια της πανδημίας βασικό εργαλείο για τη μετάβαση από την εκπαίδευση στο σχολείο στην εκπαίδευση στο σπίτι. Η παρούσα εργασία αποτυπώνει στο θεωρητικό της μέρος, τον τρόπο με τον οποίο οι ΤΠΕ εμπλουτίζουν τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επίσης κάνει μια αναδρομή σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο σχετικά με τρόπο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research of the views of computer science teachers working in public education regarding their burnout during distance learning during the "lockdown" period due to the COVID-19 pandemic in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Σιούτα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, τα σχολεία σε διάφορες χώρες και στην Ελλάδα, κινητοποιήθηκαν και καινοτόμησαν γρήγορα για να διευκολύνουν την ποιοτική εξ αποστάσεως μάθηση για τους μαθητές, με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και της τεχνογνωσίας του ΕΑΠ. Η χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά της διάρκεια του lockdown, φαίνεται να ήταν εξουθενωτική καθώς οι εκπαιδευτικοί, και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Policies activating distance learning during COVID-19 pandemic (2020-21) in Greece. Apprehension and acceptance of distance learning by educators. The case of Public Vocational Schools. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΤΣΟΥΚΑΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η πανδημία, λόγω της νόσου Covid-19, επηρέασε καταστροφικά την υγεία και την οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο. Λειτούργησε, ωστόσο, ως πρόκληση και καταλύτης για το εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο υποχρεώθηκε μέσω ποικίλων παρεμβάσεων, διαφοροποιήσεων και μεταλλάξεων, να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που παρουσιάζουν οι νέες τεχνολογίες για το μέλλον.
Το Υπουργείο Παιδείας, μέσα σε κλίμα ρευστότητας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Distance learning : Teachers difficulties [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ιωαννιδου, Μαρια
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Tον Μάρτιο του 2020, με τον ερχομό της πανδημίας COVID-19, τα σχολεία της χώρας έκλεισαν και η εκπαίδευση παρεχόταν στους μαθητές μέσω ηλεκτρονικών μαθημάτων. Η μεταπήδηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ολόκληρου του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας, σε συνθήκες υποχρεωτικού εγκλεισμού, είναι σημαντικό να μελετηθεί. Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό την διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών σχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Distance school education as a lever for teachers' professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Καραγγέλου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Την άνοιξη του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, εισήχθη στην Ελλάδα η σχολική εξ αποστάσεως διδασκαλία, πρακτική η οποία ανέτρεψε άρδην τα εκπαιδευτικά δεδομένα. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις συνθήκες της ψηφιακής εποχής, μετασχημάτισε συνολικά την εκπαίδευση, αναδεικνύοντας νέες απαιτήσεις και ρόλους για τους εκπαιδευτικούς. Με την παρούσα ποσοτική έρευνα, η οποία εκπονήθηκε ...
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Γεωργαντοπούλου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα μελέτη στοχεύει να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευόμενων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της Πάτρας όσον αφορά την σημασία που έχει γι’ αυτούς η δεύτερη ευκαιρία μάθησης καθώς και τα κίνητρα και οι προσδοκίες τους από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΣΔΕ. Τέλος, λόγω της πανδημίας SARS-CoV-2 η εκπαίδευση στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες έχει υποκατασταθεί με την τηλεκπαίδευση. Στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes and perceptions of doctors regarding e-health [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Ζησιμόπουλος, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διαχείριση Γήρανσης και Χρόνιων Νοσημάτων (ΓΧΝ)
Περίληψη (Abstract): Η ηλεκτρονική υγεία στη σύγχρονη κοινωνία της απεριόριστης πληροφορίας αλλά και της ταχύτατης διάδοσης αυτής, είναι σίγουρα βασικό συστατικό στην παροχή της υγείας και απαραίτητο στοιχείο για την ανάπτυξή της. Γι αυτό και είναι αναγκαία η ανάπτυξη της ηλεκτρονικής υγείας αλλά και η ενσωμάτωση των λύσεων που η ίδια παρέχει, τόσο στον ερευνητικό τομέα όσο και στον εμπορικό και στον πρακτικό τομέα.
...