Κριτήρια αναζήτησης: συνεργατική μάθηση
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συνεργατική μάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Κριτικός γραμματισμός και πολιτική ποίηση για διαλογική δράση και πολιτική συνείδηση στο δημοτικό σχολείο. [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2021 [2021-09-05] Συγγραφέας: KITSIOU, NIKI Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): This paper presents a critical action research conducted in a multicultural 5th-grade classroom of 15 students, in an American International School in Athens, Greece. The intervention lasted from April to June 2021. This critical action research focuses on raising students’ awareness about aspects of forcibly displaced people’s realities and the global refugee crisis and encouraging students to di...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of Social Networking Services as communication tools in Distance Learning: A literature review of Hellenic Open University students’ perspectives [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μπούνιας, Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσονται ραγδαία τα τελευταία χρόνια παράλληλα με την εξέλιξη του διαδικτύου και τις υπηρεσίες που αυτό πλέον προσφέρει. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνονται συνεχώς και η επικοινωνία μέσα από αυτά γίνεται όλο και πιο συχνή. Αυτό επηρεάζει και την εκπαίδευση καθώς διαπιστώνεται ότι οι εκπαιδευτές και οι εκπαιδευόμενοι τα χρησιμοποιούν για να επικοι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Students’ and trainers’ views on the role of adults’ e-trainer in learning process issues in the Group Consulting Meetings of the Hellenic Open University’s electronic courses [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Καρακολιδου, Ελενη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευόμενων και των εκπαιδευτών των ηλεκτρονικών τμημάτων του ΕΑΠ για θέματα μαθησιακής διεργασίας στις Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις. Ειδικότερα, διερευνήθηκε ο βαθμός της αλληλεπίδρασης, της αμεσότητας και της συνεργατικής μάθησης του τμήματος μεταξύ των εκπαιδευόμενων και του εκπαιδευτή με τους εκπαιδευόμενους, η συ...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Μπατσίλα, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Παρατηρείται σήμερα η εξάπλωση και αδιάκοπη εξέλιξη της εξ αποστάσεως επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης που προσφέρεται μέσω διαδικτύου. Το πεδίο αυτό, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη, είναι καίριας σημασίας για την Ε.Ε., επομένως αποδεικνύεται απαραίτητη η διασφάλιση της ποιότητάς του, μέσω κοινών κριτηρίων. Προκύπτει έτσι η ανάγκη να εξεταστεί η καταλληλότητα των κριτηρίων αυτών στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Motivating and enhancing Primary School students by incorporating New Technologies and the Internet in a collaborative learning environment. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΦΥΣΚΙΛΗ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This research is structured upon the investigation of the impact that the use of technology in class has on motivating students to learn. New, emerging findings concerning the use of computers and technology reveal that utilizing them in the school context is growing in popularity, highlighting, at the same time, issues impacting the teaching of English in Primary school. Thus, the present...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Design, development and evaluation of an application based on augmented reality for museum education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Σπανός, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Στον τομέα της Εκπαίδευσης / Μάθησης, η τεχνολογία και οι κινητές συσκευές διευκολύνουν τον ενεργητικό ρόλο των εκπαιδευομένων, διευκολύνοντας την εκπαιδευτική διεργασία, την απόκτηση γνώσεων και την κατανόηση του κόσμου γύρω τους. Ο ρόλος της τεχνολογίας, των πολυμέσων και των κινητών συσκευών στο χώρο της μουσειακής μάθησης έχει αρχίσει να διερευνάται όλο και περισσότερο, συνεχώς εισάγοντας νέα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Supplementary school training and collaborative distance learning through a digital cocreative content Environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2017 [2017-09-17] Συγγραφέας: Γούτα, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): H παρούσα ΔΕ έχει ως στόχο να διερευνήσει αν η συνεργατική μάθηση από απόσταση, στα πλαίσια συμπληρωματικής σχολικής εκπαίδευσης, διαφοροποιεί τη γνωστική επίδοση μαθητών στο γνωστικό αντικείμενο της Γλωσσικής Διδασκαλίας και Έκφρασης σε σχέση με άλλους που το διδάχθηκαν αποκλειστικά στην τυπική τάξη με μεθόδους παραδοσιακής διδασκαλίας. Τα κύρια ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν, αφορούν την επίδο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of social media in collaborative learning and in student performance in distance education [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2017 [2017-09-17] Συγγραφέας: Βλαχοπάνου, Πηγή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης χρησιμοποιούνται συχνά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους η συμμετοχή των φοιτητών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζει την άτυπη συνεργατική μάθηση στην Τριτοβάθμια Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και τη συμβολή της στη βελτίωση της ακαδημαϊκής επίδοσης. Μελετήθηκε το θεωρητικό πλαίσιο και γίνεται προσπάθεια σύνδε...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΡΙΚΕΤΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται ζητήματα που αφορούν στη διερεύνηση ενός νέου μοντέλου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας. Η μελέτη αποσκοπεί στην ανάδειξη των δυνατοτήτων των σχολικών μονάδων σχετικά με την υλοποίηση υποστηρικτικών μηχανισμών προσανατολισμένων σε θέματα διαρκούς κατάρτισης του εκπαιδευτικού προσωπικού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Innovative approaches in teaching proteins [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2016 [2016-09] Συγγραφέας: ΓΙΑΓΤΖΟΓΛΟΥ, ΣΤΕΦΑΝΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την εφαρμογή καινοτόμων παιδαγωγικών-διδακτικών προσεγγίσεων σε ένα ελληνικό σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες αφορούν στη διδασκαλία της δομής των πρωτεϊνών και των δυνάμεων που τη διέπουν. Αυτές περιλαμβάνουν: hands-on δραστηριότητες, λογισμικά μοριακής οπτικοποίησης, λογισμικά διαδραστικής προσομοίωσης, και δραστηριότητες μοριακής γαστρονομίας. Οι δρασ...