Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συνέντευξη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Φως και σχολική αίθουσα: Μελέτη της επίδρασης του φυσικού φωτισμού στην εκπαιδευτική δραστηριότητα
MSc
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Φερλαχίδου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ο φυσικός φωτισμός επηρεάζει την εκπαιδευτική διαδικασία.
Η οπτική άνεση στις σχολικές αίθουσες παίζει σημαντικό ρόλο σε όλες τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες . Η καθημερινή έκθεση σε φυσικό φως βελτιώνει την υγεία, την ψυχολογία και την απόδοση των μαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η επάρκεια του φυσικού φωτισμού στην α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The educational programmes of the Macedonian Struggle Museum of Thessaloniki.Educational activities and public research with students of primary education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Πατσιάς, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία πραγματεύεται, μελετά το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα ερευνά τα εκπαιδευτικά προγράμματα του εν λόγο μουσείου, ώστε να διαπιστώσει κατά πόσο πετυχαίνονται οι εκπαιδευτικοί στόχοι που βάζουν οι σχεδιαστές των προγραμμάτων και κατά πόσο τα παιδιά βγαίνουν κερδισμένα μετά την παρακολούθηση των προγραμμάτων. Η μεθοδολογία έρευνας που ακολουθήσαμε είναι ποσοτική ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Vies of primary school teachers on effectiveness of implementation and exploitation of student΄s transition facilitation programmes fron elementary to high school. The case of Kozani΄s prevention centre. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη μετάβαση των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο, μέσα από τη ματιά των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν εφαρμόσει πρόγραμμα πρόληψης και διευκόλυνσης της μετάβασης των μαθητών και μαθητριών της Στ΄ τάξης.
Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αναφορικά με τη χρησιμότητα των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Gamification as learning technique in Adult Education. Planning, implementation and evaluation of a didactic scenario applied in the course of Microeconomics. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
ΠΛΙΟΣ, ΑΡΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παιχνιδοποίηση (gamification), η τεχνική μάθησης κατά την οποία γίνεται ενσωμάτωση μηχανισμών παιχνιδιού σε γνωστικά αντικείμενα τα οποία δεν προορίζονται για παιχνίδι, εφαρμόζεται στην τρέχουσα έρευνα σε ομάδα ενηλίκων εκπαιδευομένων. Αρχικά, ένα διδακτικό σενάριο εφαρμογής της παιχνιδοποίησης σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για το γνωστικό αντικείμενο της Μικροοικονομικής. Ακολουθώντας δε στρατηγι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Differentiated instruction: Greek as a foreign or second language for migrant and refugee children in reception classes in Primary Schools in Greece. (Case Study)” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-09-2018 [2018-09-15]
Soutopoulos, Nikolas
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): This dissertation examines language education for refugee and migrant pupils/students with the use of differentiated instruction in the Reception Classes of Public Primary schools in Greece.
Differentiated instruction is the educational approach where the teacher is called to apply teaching to the needs of each pupil/student separately by taking into consideration individual’s abilities and spe...