Κριτήρια αναζήτησης: πολυπολιτισμικές τάξεις
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: πολυπολιτισμικές τάξεις Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' perceptions in teaching at multicultural schools. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-09-2022 [2022-09-10] Συγγραφέας: Τζιομάκη, Σπυριδούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια οι σχολικές τάξεις ως προς τη μαθητική τους σύνθεση διαφέρουν γλωσσικά και πολιτισμικά. Η παρούσα εργασία έθεσε ως βασικό στόχο να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το ρόλο και τη διδασκαλία τους στα πλαίσια μιας πολυπολιτισμικής τάξης, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση ή απόκλιση της στάσης τους από τη διαπολιτισμική παιδαγωγική. Διεξήχθη ποιοτική έρευνα και χρησιμο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational challenges to teaching young refugees in Greece-Factors that affect smooth transition to school route [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-06-2022 [2022-06-30] Συγγραφέας: Koronaki, Ourania Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Recent massive migrant surges have forced Europe, and Greece in particular, to deal with a major refugee crisis. Migrant and refugee flow began to flood into Greece in the 1990s, transforming it from a country of dispatch to a destination for migrants and refugees. In a society as diverse as ours, education plays a significant role. Education is a fundamental right for all children, regardless of ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Élaboration d'un manuel visant au développement des compétences interculturelles et pluriculturelles des apprenants en classe de FLE dans l’école primaire hellénique. [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2021 [2021-09-11] Συγγραφέας: Κεχαγιά, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, η πολυπολιτισμικότητα που ορίζει την κοινωνία είναι πραγματικότητα. Το σχολείο, μια κοινωνία σε μικρογραφία, δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας επικεντρώνεται στην ανάγκη για ένα προσαρμόσιμο και τροποποιήσιμο εγχειρίδιο που θα συνοδεύει τα σχολικά βιβλία που προσφέρονται ήδη στο δημοτικό σχολείο, ενισχύοντας το κοινωνικο-πολιτισμικό και γλωσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Refugees and school reality: Primary school teachers from the county of Thessaloniki talk about the entrance of refugee students in their classrooms [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Κέκου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει και να καταγράψει τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Θεσσαλονίκης, όπου φοιτούν μαθητές/τριες πρόσφυγες το σχολικό έτος 2019-2020, σχετικά με την είσοδο των συγκεκριμένων μαθητών/τριών και την εκπαιδευτική τους ένταξη. Αυτά τα ζητήματα καθίστανται σημαντικά, δεδομένου ότι δημιουργούνται στην πλειονότητα τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching practices of newly appointed and substitute secondary education teachers of ways of managing ethnocultural diversity in the modern multicultural classes of island regions and exploring their educational needs: A quantitative study. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γιουβρή, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες η Ελλάδα μετατράπηκε σε χώρα υποδοχής μεταναστών, γεγονός που μετέβαλε τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού δημιουργώντας πρωτόγνωρες εκπαιδευτικές ανάγκες. Για το λόγο αυτό η παρούσα έρευνα έθεσε ως στόχο της να διαπιστώσει αν και κατά πόσο οι αναπληρωτές και νεοδιόριστοι καθηγητές της νησιωτικής Ελλάδας, περιοχής με υψηλό ποσοστό μαθητών μεταναστευτικού υποβάθρου, μετέρχον...