Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluating teaching in the Covid-19 pandemic as a cause for reflection on teachers' readiness to meet the challenges of the 21st century classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Μάλαμα, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η ραγδαία εξάπλωση της πανδημίας Covid-19 υπήρξε η αιτία που η εκπαιδευτική κοινότητα, σε παγκόσμιο επίπεδο, αναγκάστηκε να στραφεί σε μορφές εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ), προκειμένου να καταφέρει να διατηρήσει την επαφή των μαθητών και των εκπαιδευτικών με το σχολικό περιβάλλον. Η επικράτηση της μορφής της επείγουσας απομακρυσμένης διδασκαλίας, λειτούργησε ως «δείκτης» που αποκάλυψ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of the changes in the working and living conditions of substitute EFL teachers on their attitudes and professional development prospects. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χαρίτου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Over the last decade, due to the severe economic crisis experienced in Greece, the national educational system has undergone a great deal of transformations regarding the form of teacher employment methods. Despite the apparent need for teaching staff created by the retirement of a constantly escalating number of teachers, the Greek Ministry of Education covers the vacancies at schools with substi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the views of primary educational teachers on the professional learning communities and their contribution to the professional development of teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Αρκούδη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις επαγγελματικές κοινότητες μάθησης και τη συμβολή τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Ειδικότερα, ο σκοπός της έρευνας είναι να διαπιστωθεί εάν και σε ποιον βαθμό οι σχολικοί οργανισμοί λειτουργούν ως ΕΚΜ, εμφανίζοντας τα ανάλογα χαρακτηριστικά βάσει των πέντε διαστάσεων των συγκεκρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The teaching and training experience of senior High school Philologists in the Emergency Remote Teaching due to the COVID-19 pandemic as a factor of their professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Κουρτέλη, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Εξαιτίας της πανδημίας COVID-19 στις αρχές του 2020,η δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία μετατοπίστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα στην Επείγουσα Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις επιμορφωτικές ανάγκες φιλολόγων του Γενικού Λυκείου για την Επείγουσα Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία, καθώς και τα κίνητρα για συμμετοχή σε συναφείς επιμορφωτικές δράσεις. Επίσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Importance and Satisfaction of Secondary Athens Teachers in their Professional Development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Τσαπατσάρης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών προβάλλεται σήμερα από την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική ως ένας βασικός παράγοντας αναβάθμισης της ποιότητας της εκπαίδευσης. Το πεδίο όμως της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών είναι πολυσύνθετο, καθώς επηρεάζεται από ποικίλους παράγοντες και διαφέρει σημαντικά από εκπαιδευτικό σε εκπαιδευτικό. Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι απόψεις ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The concept of mentoring during the support of newcomers teachers. Beliefs and attitudes of secondary school teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Συγγενιώτη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Έντονο και πάντα επίκαιρο είναι το ενδιαφέρον στους εκπαιδευτικούς κύκλους σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών, με τον θεσμό του mentoring να προκρίνεται συχνά, σε διεθνές επίπεδο, ως μέσο πρόσφορο και αποτελεσματικό. Ωστόσο στην Ελλάδα ο θεσμός αυτός είναι ακόμη όχι μόνο ανεφάρμοστος, αλλά και σχετικά άγνωστος στους κύκλους των εκπαιδευτικών. Η παρούσα θεωρητική ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Application of adult education principles and educators’ roles in enhancing the effectiveness of teachers’ educational programs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2018 [2018-07-31]
ΜΑΡΑΓΚΑΚΗ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταδείξει τις βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός επιμορφωτικού προγράμματος που αφορά δασκάλους και να διερευνήσει τον βαθμό που εφαρμόζονται οι αρχές αυτές σύμφωνα με τις απόψεις των εκπαιδευτικών. Επιπρόσθετα να αναδείξει τον ρόλο που θα πρέπει να διαδραματίζει ο εκπαιδευτής ενηλίκων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary education teachers' beliefs about differentiated instruction and their self-efficacy as parameters for planning a further training program for their professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κουτσουράκη, Στυλιανή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας συνιστά τη σύγχρονη διδακτική πρόταση που μπορεί να αναδομήσει την παραδοσιακή τάξη συμπεριλαμβάνοντας όλους τους μαθητές με ποικίλες ικανότητες, ενδιαφέροντα και μαθησιακά προφίλ και να διαχειριστεί αποτελεσματικά την αυξανόμενη ανομοιογένεια του μαθητικού πληθυσμού. Αποτελεί ένα δύσκολο έργο για τους εκπαιδευτικούς επειδή απαιτεί έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the Staff’s Educational Needs of Workshops of Special Occupational Education and Training (in the region of Western Macedonia) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Παραλούκα, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης τα οποία είναι σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι εργαζόμενοι που απαρτίζουν το δυναμικό του εν λόγω σχολείου είναι οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Professional learning in school, professional development of teachers and school leadership: investigation of their relation in school units of secondary education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κρόκος, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ερευνητικό ενδιαφέρον για την παρούσα εργασία, εδράζεται στην ανάγκη επαναπροσδιορισμού της επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών, ως συνέπεια ευρύτερων μεταβολών που παρατηρούνται σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία επιδιώκει την αποτύπωση της εμπειρίας και την καταγραφή των απόψεων, εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναφορικά με τη συμβολή της επαγγελματικής μάθησης στο σχολείο, στην επα...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΡΥΔΙΚΗ-ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, παρατηρείται αύξηση του ενδιαφέροντος πολλών χωρών για τη
βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Η σημασία της εκπαίδευσης για την ατομική
και κοινωνική πρόοδο και ευημερία, οδηγεί στην ανάληψη πρωτοβουλιών και στην
εφαρμογή νέων και καινοτόμων τρόπων διδασκαλίας για τη βελτίωση της μάθησης.
Το Lesson Study (Μελέτη Μαθήματος) αποτελεί μια καινοτομία στο χώρο της εκπαί
δ...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αναγνωρίζεται από τους ίδιους ως αναγκαίο και αναπόσπαστο μέρος της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξής τους. Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, αν και παρακολουθούν επιμορφωτικά προγράμματα, κάποιες φορές δε μένουν ικανοποιημένοι από αυτά, ενώ άλλες τα διακόπτουν. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν λαμβάνονται υπόψη οι επιμορφωτικές τους ανάγκες κατά το σχεδιασμό ...