Κριτήρια αναζήτησης: εμπόδια συμμετοχής
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εμπόδια συμμετοχής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 14-09-2024 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των κινήτρων που προωθούν και των εμποδίων που ανακόπτουν ή δυσχεραίνουν τη συμμετοχή των ενηλίκων στο ετήσιο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Σαπών, καθώς και η διαφοροποίηση αυτών σε συνάρτηση με το προφίλ και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Barriers and motivations for the education of adult students at the evening Vocational High School. Investigation views of teachers and adult students at the evening Vocational High School of Platanias - Chania [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Μπέκος, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται να διερευνηθούν τα κίνητρα και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν ενήλικα άτομα τα οποία εγγράφονται στο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Πλατανιά του δήμου Χανίων, προκειμένου να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους στην τυπική εκπαίδευση. Ποια είναι τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν; Ποια είναι τα κίνητρα που τους ωθούν ώστε να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους; Ποιες αλλαγές και τροποποι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Primary education teachers’ participation in special education training programs: Motives and barriers [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Ευαγγέλου, Κωνσταντινιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρακίνηση των εκπαιδευτικών για συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα ειδικής αγωγής είναι ένα θέμα υψηλού ενδιαφέροντος. Η παρούσα διατριβή, χρησιμοποιώντας ως θεωρητικό πλαίσιο τη Θεωρία του Αυτοπροσδιορισμού, στοχεύει στον εντοπισμό των κινήτρων από τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα ειδικής αγωγής, εξετάζοντας επίσης τα εμπόδια που αποθαρρύνουν την παρακολούθηση...
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Σαμαρέντση, Βαρβάρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί πολύ συχνά, παράλληλα με το διδακτικό τους έργο, συμμετέχουν σε επιμορφωτικά προγράμματα. Με τη συμμετοχή τους σε αυτά, κατά κύριο λόγο αποσκοπούν στην επαγγελματική τους εξέλιξη και στην προσωπική τους ανάπτυξη. Στη σημερινή εποχή και εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση υλοποιείται σε μεγάλο βαθμό, αντικαθιστώντας κατά καιρούς εξ ολοκλήρου τη διά ζώση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Motivations and difficulties by participating in post-graduate studies of Macedonian students and graduates. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Τιγκλιανίδου, Ανατολή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθούν τα κίνητρα και τα εμπόδια συμμετοχής σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών και αποφοίτων που διαμένουν στη Μακεδονία. Ειδικότερα ο ερευνητικός στόχος είναι η μελέτη των παραγόντων που παρακινούν ή αποτρέπουν τους μεταπτυχιακούς φοιτητές και αποφοίτους στην συμμετοχή τους σε κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, η συσχέτιση τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The educational needs of Greek teachers and the barriers they face in their participation in the in-service training programs offered. A case study in West Attica [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Σαββίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική έρευνα αποσκοπεί στη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών δείγματος φιλολόγων της Δυτικής Αττικής και των παραγόντων που δρουν ανασταλτικά στη συμμετοχή τους στα ενδοϋπηρεσιακά επιμορφωτικά προγράμματα. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες στον εργασιακό τους χώρο, το προφίλ των επιζητούμενων επιμορφωτικών δράσεων και οι φραγμοί που λει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the motivations and obstacles of people aged 65 and over who participate in training programs as members of the A and B Friendship Clubs of Solidarity and Culture (LEFAP) of the Municipality of Kalamata [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Κορομηλά, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Τα προγράμματα εκπαίδευσης, τα οποία απευθύνονται στα άτομα που ανήκουν στην τρίτη ηλικία, δεν κεντρίζουν ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των ερευνητών, γι’ αυτό και υπάρχει μικρός σχετικά αριθμός μελετών που ασχολούνται μ’ αυτό το θέμα σε εθνικό επίπεδο. Ως εκ τούτου το ερευνητικό κενό που εντοπίζεται στις δομές που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σε ηλικιωμένους από 65 ετών και άνω στο δήμο Καλαμάτας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers taking the role of adult learner: Physical education teachers’ motives and obstacles towards participation in educational programmes [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Νικολαΐδου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ταχύτητα της τεχνολογικής ανάπτυξης των τελευταίων δεκαετιών, παράλληλα με την ανάπτυξη της Οικονομίας της Γνώσης επιβάλλουν την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής των εκπαιδευτικών. Δεδομένου ότι η υψηλής ποιότητας διδασκαλία καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από το γνωστικό υπόβαθρο των εκπαιδευτικών, η συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη μπορεί να παράσχει στους εκπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Motivational and obstructive factors of the participation of vulnerable social groups in Adult Education: The Transitional Schools of KETHEA and the School 18 ANO [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μπουρδάκη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τους παράγοντες που υποκινούν και αναστέλλουν τη συμμετοχή των ενηλίκων πρώην χρηστών εξαρτησιογόνων ουσιών στα Μεταβατικά Σχολεία των θεραπευτικών δομών του ΚΕΘΕΑ σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα και στο Σχολείο του 18 ΑΝΩ στην Αθήνα και παράλληλα, να συσχετίσει τους παράγοντες αυτούς με τα κοινωνικο-δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευομ...