Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εκπαιδευτική διαδικασία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions of secondary school students about parental involvement in the educational process [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Σαρδέλλη, Ασημίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί: α) η σχέση της γονεϊκής εμπλοκής και της σχολικής επίδοσης των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, β) εάν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μαθητών ή των γονέων επηρεάζουν τις αντιλήψεις των μαθητών για τη γονεϊκή εμπλοκή και γ) ποιοι παράγοντες εμποδίζουν τους γονείς στο να εμπλακούν στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών.
Το δείγμα της έρευνα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research into the kinds of activities of educational material at a Postgraduate Program of Hellenic Open University [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ - ΠΗΓΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στον σύγχρονο κόσμο η εκπαίδευση θα πρέπει να αποτελεί κυρίαρχο μέλημα κάθε κράτους δικαίου. Τα τεχνολογικά παραδείγματα διαδέχονται συνεχώς το ένα το άλλο και ταυτόχρονα ο τομέας της εκπαίδευσης χρήζει εκσυγχρονισμού σε όλα τα επίπεδα ώστε κάθε εκπαιδευόμενος/η αλλά και κάθε εκπαιδευτικός να είναι ικανός/η να ανταποκρίνεται στις γνωσιακές και επαγγελματικές προκλήσεις της εποχής του. Στο πλαίσιο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring perceptions, emotions and attitudes of primary education teacher on the concept of evaluation in education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Ζαλώνη, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Επιστήμες Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αρχικά η αναφορά στην πορεία και στη σημαντικότητα της αξιολόγησης στην εκπαίδευση και στο εκπαιδευτικό έργο, αλλά κυρίως την καταγραφή και διερεύνηση των απόψεων, των στάσεων και των συναισθημάτων των εκπαιδευτικών της πρωτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the mother tongue in learning the Greek language for foreign students: perceptions of primary school teachers in Aitoloakarnania [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γκούβα, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2020 σε 15 ενεργούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αιτωλοακαρνανίας για τον ρόλο της μητρικής γλώσσας των αλλοδαπών μαθητών, που δεν έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα, στην εκμάθηση της νεοελληνικής γλώσσας.
Στόχοι της έρευνας ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες των αλλοδαπών μαθητών στην εκμάθηση τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Demographic Study and Attitudes of Secondary Education Teachers of Cyprus towards Common Greek News [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Κιοσσές, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί σημείο μελέτης και έρευνας των στάσεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου σχετικά με την χρήση της Κοινής Νέας Ελληνικής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συγκέντρωση των πρωτογενών στοιχείων της μελέτης πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της τεχνικής του ερωτηματολογίου Στην έρευνα αυτή, συμμετείχαν 3 σχολικές μονάδες αγροτικών περιοχών της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The importance of counter-examples in teaching and learning of Mathematics." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μεϊντάνης, Μελέτιος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η διδασκαλία των Μαθηματικών σε μία «τυπική» τάξη έχει απασχολήσει και συνεχίζει να απασχολεί, ακόμη και σήμερα, πολλούς ερευνητές. Αρκετές μελέτες έχουν πραγματοποιηθεί για τον σημαντικό ρόλο που ενέχουν τα αντιπαραδείγματα (αλλά και τα παραδείγματα) στην διδασκαλία και την μάθηση των Μαθηματικών, καθιστώντας τα ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια καθηγητών και μαθητών.
Στην παρούσα μελέτη διερευν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Experiential learning and its impact in reinforcing primary and secondary teachers' role [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Φυλακτού, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η βιωματική μάθηση εξυπηρετεί τις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων καθώς λειτουργεί ως μεθοδολογία απόκτησης γνώσεων, ευκαιρία στοχασμού και αναστοχασμού, μέσο έκφρασης και δημιουργίας των εκπαιδευόμενων.
Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών να ανταποκριθεί στις πολλαπλές και απαιτητικές προσδοκίες της κοινωνίας, όπως εκφράζονται απέναντι στο σχολείο κα...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΑΝΕΤΙΔΟΥ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εισαγωγή καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα και τη διδακτική πράξη πραγματοποιείται με γοργούς ρυθμούς, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και το σχολείο είναι απαραίτητο να είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Στην προσπάθεια εισαγωγής και διαχείρισης των καινοτομιών στην εκπαιδευτική πράξη κύριο ρόλο διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής κάθε σχολ...