Κριτήρια αναζήτησης: Συνεκπαίδευση
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Συνεκπαίδευση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Religious (christian) educational scenarios in the context of primary special education [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Ιακώβου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Ανέκαθεν η παρουσία των ατόμων με ειδικές ανάγκες προκαλούσε αμηχανία στις κοινωνίες, με αποτέλεσμα την περιθωριοποίηση ή τον κοινωνικό αποκλεισμό τους. Δυστυχώς, η ανθρωπότητα δυσκολεύτηκε κι ακόμη δυσκολεύεται να δει τον άλλον ως συνάνθρωπο, αδελφό, πρόσωπο σύμφωνα με το κήρυγμα και το παράδειγμα του Ιησού Χριστού. Στόχος της παρούσας εργασίας, λοιπόν, ήταν αρχικά η ανάδειξη της άμεσης συνάφειας...
Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Καστρουνή, Ζωή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών το σύγχρονο μουσείο καλείται να διευρύνει την εκπαιδευτική του υπόσταση προσφέροντας σε όλες τις κοινωνικές ομάδες ίσες ευκαιρίες στην πρόσβαση στον πολιτισμό. Πιο συγκεκριμένα, παρά τις θετικές εξελίξεις που συνέβησαν τις τελευταίες δεκαετίες, τα ΑμεΑ ακόμα και σήμερα αντιμετωπίζουν δυσκολίες όσον αφορά την πρόσβασή τους σε δομές του πολιτισμού και της εκπαίδε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αdults Εducation in Creative Writing. A proposal for parallel schooling for parents and primary students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Λαρδούτσου, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Το Νηπιαγωγείο, στη βάση της πυραμίδας της Εκπαίδευσης σε εργαστηριακή βάση αλλά με μεθοδολογική συνέπεια, επιχειρεί καινοτόμα, διευρύνοντας συνεχώς τα όριά του. Στα πλαίσια αυτά υλοποιείται έρευνα δράσης (για το σχολικό έτος 2018-2019), που στόχο έχει να διερευνήσει το βαθμό όπου ένα καινοτόμο πρόγραμμα συν-εκπαίδευσης νηπίων και ενηλίκων, με εργαλείο τη Δημιουργική Γραφή και θέμα μουσειακού χαρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of Educational Needs of Primary and Secondary Education Teachers of General Education, in the context of inclusion of deaf and hard of hearing students in the general school [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΚΟΛΟΜΒΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι τελευταίες δεκαετίες χαρακτηρίζονται από την τάση φοίτησης παιδιών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε δομές γενικής εκπαίδευσης. Η συζήτηση γύρω από τη συνεκπαίδευση, ως ένα καινούριο τρόπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, παίρνει μεγάλες διαστάσεις. Εντούτοις, η καθημερινή σχολική ζωή δεν προωθεί την ιδέα της συνεκπαίδευσης, αλλά την «αποκλείει». Από την άλλη πλευρά, οι ευνοϊκοί π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Adult educators' views on the treatment, teaching and assessment of persons with disabilities in adult education organizations (IEK, SDE and EPAL) [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Ιωαννίδου, Αιμιλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία είχε στόχο τη συλλογή απόψεων, των εκπαιδευτών ενηλίκων, σχετικά με τη συνεκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία και/ή με μαθησιακές δυσκολίες, στα τμήματα που διδάσκουν. Αυτοί οι εκπαιδευόμενοι θα ορίζονται παρακάτω ως έχοντες Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήσαμε μια έρευνα σε εκπαιδευτές που διδάσκουν σε ΕΠΑΛ, ΣΔΕ και ΙΕΚ ώστε να διερευνηθούν οι απόψεις, οι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Technical / vocational teachers’ attitudes on inclusive postsecondary vocational learning activities among adults with and without intellectual disability [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2018 [2018-09] Συγγραφέας: Ζήσης, Τζηκαλιός Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Υποστηρίζεται βιβλιογραφικά ότι τα άτομα με νοητική υστέρηση, ακόμα και σε σοβαρές περιπτώσεις, είναι ικανά να εκτελέσουν ένα μεγάλο εύρος εργασιών με την κατάλληλη πάντα προετοιμασία και κατάρτιση. Βάσει ερευνών, οι αντιλήψεις και απόψεις των εκπαιδευτικών αποτελούν κομβικής σημασίας παράγοντα για την επιτυχή υλοποίηση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης εκπαιδευομένων «με» και «χωρίς» αναπηρίες ή/και ει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Opinions of Teachers of General and Special Education Regarding the Co - Teaching in Inclusive Classes [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΣΚΟΥΤΕΛΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η συνεκπαίδευση των μαθητών με και χωρίς Ειδικές Ανάγκες έχει θεσπιστεί σε πολλές χώρες παγκοσμίως. Ο κυριότερος στόχους της, είναι να δώσει στους μαθητές με αναπηρία την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα λιγότερο περιοριστικό περιβάλλον, έτσι ώστε να λαμβάνουν, ισότιμη εκπαίδευση μαζί με τους μαθητές χωρίς αναπηρία. Γνωρίζοντας τον περιορισμένο αριθμό των ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στη χώρα ...