Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προσχολική εκπαίδευση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Implementation of Flipped Classroom Combined with the 5E Instructional Model: A Case Study in a Greek Kindergarten [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-02-2025
ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ- ΙΡΙΣ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης σε συνδυασμό με το παιδαγωγικό μοντέλο 5Ε στην προσχολική εκπαίδευση, με στόχο την αξιολόγηση της επίδρασης αυτής της συνδυαστικής προσέγγισης στη μαθησιακή διαδικασία. Η μελέτη επικεντρώνεται σε μια ποιοτική ευρετική μελέτη περίπτωσης, όπου συμμετείχαν παιδιά νηπιαγωγείου. Σκοπός ήταν να διερευνηθεί πώς αυτός ο συνδυασμός μπορεί να ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transformational leadership in educational organizations: adoption and practices in Preschool Education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Κοντολέτα, Αδαμαντία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποιοτική μελέτη έχει σκοπό να διερευνήσει την εφαρμογή του μετασχηματιστικού στυλ ηγεσίας στους οργανισμούς Προσχολικής Εκπαίδευσης μιας γεωγραφικής περιφέρειας της χώρας μας. Πιο συγκεκριμένα η μελέτη διερευνά την υιοθέτηση και εφαρμογή μετασχηματιστικών πρακτικών από τις Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων και τις επιπτώσεις από την εφαρμογή τους μέσα από την οπτική των Προϊσταμένων και των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
By the narrators of folk tales to digital storytelling. Students as young researchers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-07-2020 [2020-07-19]
Κωνσταντοπούλου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στο κατά πόσο η ψηφιακή αφήγηση μπορεί να ενισχύσει τη μαθησιακή διαδικασία στην Προσχολική Εκπαίδευση (Νηπιαγωγείο) και ειδικότερα σε θεματικές ενότητες που σχετίζονται με τα λαϊκά παραμύθια (λαϊκός πολιτισμός). Στο θεωρητικό πλαίσιο εξετάζεται η σημασία του λαϊκού πολιτισμού, τα χαρακτηριστικά και η σπουδαιότητα της αφήγησης του λαϊκού παραμυθιού στο Νηπια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Εarly childhood education teacher’s perceptions about the value and the use of play in the education of preschool chidren [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Κελεμουρίδου, Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι αποτελεί κύρια δραστηριότητα και βασικό εργαλείο μάθησης για το παιδί προσχολικής ηλικίας. Τα παιδιά αποκτούν θετική στάση απέναντι στην μάθηση όταν εμπλέκονται ενεργά στην μαθησιακή διαδικασία και όταν ασχολούνται με πράγματα που ανταποκρίνονται στα άμεσα ενδιαφέροντά τους. Το παιχνίδι είναι ένα πλαίσιο μάθησης που έχει νόημα για τα παιδιά και άρα επιτυγχάνει την ενεργή συμμετοχή το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Fathers' views about their involvement in preschool education and the formation of the family-school relationship [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Καραβούλια, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των πατέρων για την εμπλοκή τους στην προσχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα και τη διαμόρφωση της σχέσης οικογένειας-σχολείου.
Το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο βασίστηκε η εργασία αυτή ήταν η οικοσυστημική θεωρία του Bronfenbrenner (1979, 1986) και η θεωρία των επικαλυπτόμενων σφαιρών επιρροής της Epstein (1995), διότι και οι δύο θεωρίες τόν...