Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
5-2005 [2005]
Αναστασάκη Αρχόντισσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Ημερομηνία:
2005 [2005]
Ελένη-Παναγιώτα Σιδέρη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study examines the recent development of multiculturalism in Greek classrooms and how to use this new situation for the benefit of all of the cultures represented in the English language classroom. Information of the recent immigration in Greece as well as the multicultural character of the particular school is laid out in chapter 1. Relevant theories and literature on language learning, L1, ...
Ημερομηνία:
10-2004 [2004]
Μαριβίδου Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Χρουσαλά Ρεββέκα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Το θέµα αυτής της διπλωµατικής εργασίας είναι οι τελικές εξετάσεις για το µάθηµα της Γερµανικής γλώσσας στα δηµόσια γυµνάσια και λύκεια της Ελλάδας. Μετά από την πρόταση του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις γλώσσες στις Ευρωπαϊκές Χώρες , την καθιέρωση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσοµάθειας σύµφωνα µε το Ενιαίο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για τις γλώσσες και την δηµοσίευση του αναλυτικού προγράµµατος ...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Παπαλεξίου Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Ημελέτηαυτήαφοράτο σχεδιασμόκαι τηνεφαρμογήδιαθεματικώνδραστηριοτήτωνστο ΕνιαίοΛύκειο.Αρχικά παρουσιάζεται μια επισκόπησητωνευρωπαϊκώνοδηγιώνγια τη διαθεματικήπροσέγγισηστη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηκαι στηνεκμάθησηξένωνγλωσσώνκαι ύστερααξιολογούνταιοιδυνατότητεςκαι οιπεριορισμοίγια τηνεφαρμογήτηςστοΕνιαίοΛύκειο.Ηδιαπίστωσηότι ηεκπαιδευτικήαυτήπαρέμβασηείναι εφικτήοδηγεί στηνδόμησηενόςμεθοδολογικούπ...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Φωτεινή Σιφινού
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Αυτή η διατριβή έχει ως κεντρικό άξονα τη διδασκαλία και ανάπτυξη της παραγωγής και κατανόησης προφορικού λόγου στην Αγγλική γλώσσα στη δεύτερη και τρίτη τάξη του Λυκείου στην Ελλάδα. Είναι ευρέως γνωστό ότι πολλοί µαθητές στην Ελλάδα έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη να προάγουν και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στον προφορικό λόγο της Αγγλικής γλώσσας, καθώς είναι σχεδόν σίγουρο ότι αυτές το...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Ελένη Καραλή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Οι ποικίλες θεωρίες σχετικά µε την εκµάθηση της γλώσσας µπορεί να εξηγούν πώς ένας κανονικός εγκέφαλος επεξεργάζεται και µαθαίνει µια γλώσσα αλλά δεν ασχολούνται µε τα προβλήµατα λόγου που παρουσιάζουν ορισµένα άτοµα, π.χ. αφασίες ή αναρθρία εξ αιτίας εγκεφαλικής βλάβης. Οι µαθητές µε τέτοια προβλήµατα ευτυχώς δεν είναι πολυάριθµοι, όµως εξακολουθούν να χρειάζονται ειδική µεταχείριση. Η Πολιτεία π...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Φωτεινή Χ. Καββέτσου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι διπλός: Πρώτον, να περιγράψει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι περισσότεροι Έλληνες καθηγητές Αγγλικών στο λύκειο. ∆εύτερον, να προτείνει µερικούς τρόπους µε τους οποίους η λογοτεχνία µπορεί να χρησιµοποιηθεί για να συµπληρώσει το πρόγραµµα σπουδών και να δώσει νόηµα σε αυτή τη «φαινοµενικά άσκοπη» διδασκαλία. Στο πρώτο µέρος της εργασίας παρουσιάζον...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Χριστίνα Μπαντέμη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Θεµελιώδης στόχος της παρούσας µελέτης είναι να διερευνήσει τα κίνητρα µάθησης στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας και συγκεκριµένα της Αγγλικής σε σχέση µε την εφαρµογή προγράµµατος χρήσης της θεατρικής τέχνης και δραστηριοτήτων στα Ελληνικά ∆ηµόσια Σχολεία της ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης (Λύκεια). Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται σε µεθοδολογίες χρήσης της θεατρικής τέχνης που αποσκοπούν στην αποκόµιση εκπα...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Τρεμπελά Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Το αντικείµενο αυτής της διπλωµατικής εργασίας είναι διττού χαρακτήρα. Πρώτον, περιλαµβάνει µια ολοκληρωµένη έρευνα µε ερωτηµατολόγια τα οποία απευθύνονται σε µαθητές και καθηγητές, και αφορούν στο υπάρχον τελικό διαγώνισµα για την Γ΄ τάξη του Γυµνασίου. Αυτή η έρευνα αποδεικνύει πόσο ανεπαρκές είναι για µαθητές και καθηγητές ο υπάρχων τύπος διαγωνίσµατος εφόσον υπάρχουν περιορισµοί ως προς τη µεθ...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Ζωγράφου-Μακράκη Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Είναι ιδιαίτερα δύσκολη εργασία για τον καθηγητή της Αγγλικής να διατηρεί το ενδιαφέρον των µαθητών της Τρίτης Τάξης του ∆ηµόσιου Λυκείου. Σκοπός αυτής της ∆ιπλωµατικής Εργασίας είναι να υποστηρίξει ότι το ενδιαφέρον των µαθητών µπορεί να διατηρηθεί αν οι ανάγκες των µαθητών λαµβάνονται υπόψη όταν προτείνονται τροποποιήσεις. Στην εργασία αυτή περιγράφονται οι εφαρµογές της Τask-Based Approach, µια...
Ημερομηνία:
7-2004 [2004]
Θεοφανώ Κοκκίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει το βαθµό εφαρµογής της ∆ιαφοροποιηµένης Παιδαγωγικής σε δύο σύγχρονα εγχειρίδια διδασκαλίας της Γαλλικής Γλώσσας που χρησιµοποιούνται στη ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση. Στο πρώτο µέρος, παρουσιάζονται οι ορισµοί και οι αρχές της ∆ιαφοροποιηµένης Παιδαγωγικής, όπως ορίζονται από τους πιο γνωστούς µελετητές της ∆ιδακτικής. Στην έρευνα, εξετάζονται οι παράµετροι της διαφοροποίησ...
Ημερομηνία:
6-2004 [2004]
Μηντζιαρίδης Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα της πληροφορικής έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών εκπαιδευτικών για την εφαρµογή της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η έρευνα έχει επικεντρωθεί κυρίως στην ανάπτυξη 6 λογισµικού υλικού και στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση ενώ η χρήση του ∆ιαδικτύου στη διδασκαλία δεν έχει δοκιµαστεί και αξιολογηθεί επαρκώς. Η εργασία αυτή στοχεύει στην εξερεύνηση τ...