Κριτήρια αναζήτησης: Loyalty
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Loyalty Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αποτελεσματική Στρατηγική Πωλήσεων και Διανομής μέσω της Προώθησης και Καθιέρωσης Προϊόντος: Δημιουργία Μακροχρόνιων Σχέσεων Εμπιστοσύνης με τους Πελάτες. [Ελληνική] Ημερομηνία: 10-9-2023 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΤΙΝΤΖΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The present dissertation is written within the framework of the degree of Master Business of Administration for the Hellenic Open University. The topic of this dissertation focuses on effective sales, proper distribution, and the creation of life-long and loyal relations with customers.Specifically, this dissertation will analyze the introduction of a new product in the market, and will focus in p...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer experience in the hospitality industry: a key differentiator that can lead to customer satisfaction, loyalty and word-of-mouth behavior [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Παρλάντζα, Ζωή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Customer experience has been acknowledged as a very significant factor that affects customer behaviors such as loyalty and word-of-mouth intention, probably emerging from satisfied customers. The hospitality industry is based mainly on the human factor and is considered one of the most experience-centric sectors. This master thesis aims to study hotel experiences from guests’ perspective through a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic drivers of customer loyalty and retention in the supermarket industry: The Customer Satisfaction Index as a Strategy Tool [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΟΥΚΑΡΗ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The objective of this thesis is to analyze the strategic drivers of the shopping experience in supermarket industry and to demonstrate the significance of implementation a Customer Satisfaction Index. By identifying the attributes which lead to high levels of customer satisfaction, a supermarket retailer can implement a customer-oriented strategy in order to improve the customer experience and ac...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors affecting brand loyalty in the Fast Moving Consumer Goods Industry in times of economic downturn. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Κουρεμένου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays, consumers can choose the brand/ product of their preference among many alternatives. Besides all other challenges of competitive markets, marketers also face the challenge of keeping their customers loyal in order to succeed in having a sustainable business. This study will try to draw attention to the importance of loyalty as a competitive advantage. Especially in the FMCG sector wh...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Effectiveness of Social Media as a Strategic Tool of Marketing Management and its Impact on a Brand’s Promotion. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Goida, Christina Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of the proposed dissertation is to perform a study about the effectiveness of the use of social media as a strategic tool of marketing management and to illustrate its impact on a brand, especially on a product. Firstly, we will present the social media using prior theoretical and empirical findings. We can notice that, nowadays, the use of social media is the new trend in marketing, as mo...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Heritage in Corporate Social Responsibility: A Determinant of Satisfaction, Loyalty and Word of Mouth [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2018 [2018-07-23] Συγγραφέας: Chatzinaki, Magdalini Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Background: Today, more and more private companies are getting involved with cultural heritage, within the context of their corporate social responsibility strategies. There is a wide range of relevant examples of companies from different business sectors, that are contributing in the preservation and promotion of Greece’s arts and culture. This dissertation is an effort to investigate the dynamic...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τα χαρακτηριστικά της αφοσίωσης των πελατών: Ο αντίκτυπος που έχουν τα χαρακτηριστικά/ γνωρίσματα των προϊόντων, στην εικόνα της φίρμας. Μία μελέτη στα προϊόντα κλιματισμού [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Grigoropoulos, Antonis Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In today's reality, this study investigates the prevailing conditions in the Greek market for residential air-conditioning only, as well as exploring the ways and methods by which a newly-established air-conditioning company with its own brand can gain a share of the market slowly but yet steadily, investing in the development of loyalty with its partners and the end customer. An attempt is made t...