Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ηγέτης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Schools as learning organizations and the role of leader in the transformation of schools into learning organizations. Secondary education teachers’ views. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γεωργαλή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία, την οικονομία αλλά και οι συνθήκες διαβίωσης στη σύγχρονη εποχή υποδεικνύουν την ανάγκη του μετασχηματισμού των εκπαιδευτικών οργανισμών σε «οργανισμούς μάθησης», προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Καθοριστικής σημασίας κρίνεται ο ρόλος του ηγέτη στη διαδικασία μετασχηματισμού. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Principal as manager and as coach [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Διαμαντόπουλος, Χαράλαμπος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το managerial coaching είναι μια πρακτική ή ένα εργαλείο για τον/ην manager, με το οποίο μπορεί να υποστηρίξει τους υπαλλήλους του/ης για να βελτιώσουν την επαγγελματική τους απόδοση. Σκοπός της ανά χείρας εργασίας είναι η καλύτερη κατανόηση του ρόλου του/ης διευθυντή/ντριας σχολικών μονάδων ως manager και ως coach, μέσα από την περιγραφή των εμπειριών και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και διευ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στην αποτελεσματική διοίκηση των εκπαιδευτικών οργανισμών
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of emotional intelligence in the effective leadership of educational units [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Σταμάκη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Για την επαγγελματική και προσωπική επιτυχία ενός ανθρώπου και κυρίως ενός ηγέτη δεν αρκεί μόνο η γνωστική του ευφυία. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η συναισθηματική νοημοσύνη, η ικανότητα του να κατανοεί ο ηγέτης τα συναισθήματα, τόσο τα δικά του όσο και των άλλων, αλλά και να μπορεί αποτελεσματικά να προλαμβάνει και να χειρίζεται προσωπικές, συναισθηματικές και επαγγελματικές καταστάσεις, με στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Motivation and effectiveness of teachers and the role of the leader in the development of motivation in secondary schools of the Attica Region [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφέρειας Αττικής, σχετικά με το ρόλο του
διευθυντή-ηγέτη για τα κίνητρα που παρέχει σε σχέση με την αποτελεσματικότητά τους.
Για τον λόγο αυτό διανεμήθηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο σε ένα δείγμα 131
εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν πως ο διευθυντής ηγέτης
...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The school as a learning organisation and the role of educational leader. Views and practices of primary school teachers» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Κυρτσόγλου, Ελισάβετ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τη σύγχρονη εποχή που διανύουμε οι ταχύτατες εξελίξεις σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο, αλλά και η ανάγκη για εκσυγχρονισμό βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σε κάθε τομέα της ζωής. Μέσα στα πλαίσια της εξέλιξης και του εκσυγχρονισμού τοποθετείται και η δημιουργία οργανισμών μάθησης, σε όλους τους εργασιακούς τομείς, και φυσικά στην εκπαίδευση. Ο εκπαιδευτικός οργανισμός μάθησης έχει πολυποίκιλα οφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Role of the Principal in the Transformation of the School Unit into Learning Organizations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Κανιά, Eυαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι οργανισμοί, συμπεριλαμβανομένων και των εκπαιδευτικών οργανισμών, καλούνται να προσαρμοστούν στις συνεχείς αλλεπάλληλες αλλαγές και να προσβλέπουν στη συνεχή βελτίωσή τους, προκειμένου να επιβιώσουν στις σύγχρονες συνθήκες.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση αφενός μεν των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως προς τον βαθμό, κατά τον οποίο το σχολείο τους λειτουργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Primary school teachers views of Kavalaregarding the implementation of Total Quality Management System in schools" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Κίτσου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση της εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) σε μονάδες Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως εκφράζονται από τους προσδιοριστικούς παράγοντες – συντελεστές και τα αποτελέσματά της, διερευνώντας το βαθμό και το επίπεδο εφαρμογής τους. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού διεξήχθη πρωτογενής ποιοτική έρευνα σε 12 εκπαιδευτικούς με τη χρήση της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Leadership and Performance Management [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2019 [2019-09-16]
Διαμαντόπουλος, Αλέξιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Η διεθνής βιβλιογραφία τονίζει σε ποικίλες έρευνες τη σημασία της αποτελεσματικής διοίκησης, τοποθετώντας στο ίδιο πλαίσιο την ηγεσία, η οποία αποτελεί κρίσιμο στοιχείο της. Ηγεσία και διοίκηση πρέπει να συμπορεύονται, αλλά δεν αποτελούν ταυτόσημες έννοιες. Η ηγεσία σχετίζεται με το όραμα και την καινοτομία, ενώ η διοίκηση έχει να κάνει με τη διατήρηση των άριστων προδιαγραφών διαχείρισης. Η διοίκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the Principal - Leader in the creation and development of local network of professional development of teachers: the case of Prefecture of Evia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΙΩΣΗΦ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η δικτύωση των σχολείων αποτελεί ένα καινοτόμο και ευέλικτο είδος επιμόρφωσης που στοχεύει στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσω της δημιουργίας ενός ασφαλούς περιβάλλοντος –κοινότητα μάθησης- που υποστηρίζει την αναστοχαστική διερεύνηση της εκπαιδευτικής πράξης ως διαδικασία ανατροφοδότησης. Η μάθηση μέσω της δικτύωσης βασίζεται στη συνεργατική αλληλεπίδραση των εκπαιδευτικών που συμ...