Κριτήρια αναζήτησης: ενσωμάτωση
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ενσωμάτωση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μπάδα, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί σήμερα , διαδραματίζουν ψυχαγωγικό και κοινωνικό ρόλο με προσήλωση στον άνθρωπο που αποτελεί το υφιστάμενο και εν δυνάμει κοινό τους. Στόχος τους είναι να αποτελούν ανοικτά κέντρα πολιτισμού στα οποία να μπορούν να ενσωματωθούν άτομα από ποικίλες ομάδες κοινού χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις. Σε αυτό το κοινό περιλαμβάνονται και τα άτομα με οπτική αναπηρία. Για να επ...
Ημερομηνία: 26-02-2022 [2022-02-26] Συγγραφέας: Δάρατζη, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to explore 8 refugee students’ experiences in higher education, and more specifically in a private American College in Greece. This study uses a narrative methodology based on the students’ personal stories and in depth, semi-structured interviews. Using a thematic analysis some main themes are identified and discussed in the findings, such as displacement, lif...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Improving language skills of Arabic speaking pupils in the primary schools of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Ψήνα, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The aim of this research is the investigation of teachers’ views regarding the improvement of Arabic-speaking students’ language and learning skills, and their integration into school. This study focuses on the teaching methods and strategies used by teachers to improve the Arabic-speaking students' learning and language skills, the overcoming of the students' learning barriers, as well as suggest...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Integrating the teaching of soft skills into secondary school students: teachers' views [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2020 [2020-09-25] Συγγραφέας: Ανδρέου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι ήπιες δεξιότητες (soft skills) σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία είναι δυνατό να αποτελέσουν αντικείμενο διδασκαλίας και μάλιστα, σε συνδυασμό με τη διδασκαλία των γνωστικών δεξιοτήτων (hard skills), να αναβαθμίσουν την ακαδημαϊκή και επαγγελματική πορεία του ατόμου αλλά και να φανούν χρήσιμες γενικότερα για τη ζωή του. Το πεδίο της διδασκαλίας των ήπιων δεξιοτήτων είναι για τη χώρα μας αχαρτογ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of ICT in school education: Views and perceptions of trained teachers in ICT level B1. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Μαγαλιού, Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών αποτελεί ζητούμενο τις τελευταίες δεκαετίες στην ελληνική σχολική εκπαίδευση. Οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που καλούνται να την εφαρμόσουν με επιτυχία στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική. Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να καταγράψει τις αντιλήψεις και τις απόψεις των επιμορφωθέντων εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ Β1 επιπέδου, σε σχέση με την αξι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Effective Educational Policies to Improve the Participation & Learning of Unaccompanied Refugee Minors: The case of Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-09-2018 [2018-09-15] Συγγραφέας: Βαφείδου, Αυγή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The problem of educating refugees has been an increasingly worrying subject due to the various issues that arise in this process. Greece has been flooded with unaccompanied refugee minors (URMs) waves who have rarely been offered educational programs suitable and motivational enough for them to inspire their completion. The present study attempted to explore the educational options that might be a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Der Einsatz von neuen Medien im Fremdsprachenunterricht [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΑΚΡΗ, ΑΣΠΑΣΙΑ-ΣΑΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Όλοι οι άνθρωποι πρέπει σήμερα να χρησιμοποιούν τα νέα μέσα. Ιδιαίτερο ρόλο παίζουν τα νέα μέσα στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Υπάρχουν σήμερα πάρα πολλές εφαρμογές , οι οποίες βοηθούν στο να πετύχει το μάθημα. Στόχος της διπλωματικής μου εργασίας είναι να βρω εναλλακτικές και με περισσότερο κίνητρο μεθόδους διδακτικής, επειδή τα νέα μέσα κάνουν το μάθημα πιο ελκυστικό και ενθαρρύνει τους μαθητ...