Κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευόμενοι
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκπαιδευόμενοι Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Adult education, transformative learning, and socially vulnerable groups: Perspectives of learners and instructors in Greek as a Second/Foreign Language teaching programs for migrants and refugees, provided by a Non-Governmental Organization. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2024 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, λόγω της αύξησης του αριθμού των προσφύγων που έχουν εγκατασταθεί στη χώρα μας και διαμένουν σε δομές, παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για την εκπαίδευσή τους. Αυτό γίνεται με σκοπό να τους βοηθήσει να ενσωματωθούν επιτυχώς στην ελληνική κοινωνία. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευομένων προσφύγων και μεταναστών που συμμετέχουν σε προγράμμα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of active learning techniques as a means of enhancing the effectiveness of trainers and promoting the participation of trainees [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-08-2022 [2022-08-25] Συγγραφέας: Δημητρακοπούλου, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Κατά τη διάρκεια της μελέτης μου σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων στο πλαίσιο του αντίστοιχου μεταπτυχιακού προγράμματος, έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην ενεργή συμμετοχή και στη σημασία της τόσο για τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους. Ο εκπαιδευτής έχει πλέον αλλάξει ρόλο αποκτώντας αυτόν του καθοδηγητή-συμβούλου αποβάλλοντας την παθητικότητα που τον χαρακτήριζε παλαιότερα. Σημαντικά «...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of the educational techniques of Adult Education , in the effective teaching of Second Chance School (SCS) literacies. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Kοντού, Στέλλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αποτελούν μια από τις εκπαιδευτικές δομές όπου εφαρμόζονται οι αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων κατά τη διδακτική διαδικασία. Μία από αυτές τις αρχές είναι η χρήση των εκπαιδευτικών τεχνικών, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η ενεργητική και αποτελεσματική συμμετοχή της εκπαιδευόμενης ομάδας, και να καλύπτονται οι μαθησιακές ανάγκες των μελών της. Οι εκπαιδευτές των ΣΔ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The qualitative-descriptive assessment in Second Chance Schools: evaluation of its effectiveness by adult trainees and their teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: ΜΠΟΣΜΟΥ, ΕΛΕΟΝΩΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Ο θεσμός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, πραγματώνει τους διακηρυγμένους στόχους της Δια Βίου Μάθησης καινοτομώντας στην εκπαιδευτική διαδικασία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων. Αποσκοπεί στον Γραμματισμό και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού ατόμων που διέρρευσαν νωρίς από το σχολείο και στερούνται προσόντων και δεξιοτήτων που απαιτεί η σύγχρονη αγορά εργασίας. Μία απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The implementation of the Participatory Educational Techniques (PET) in Adult Education in the Second Chance Schools of Pella’s and Imathia’s prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μπράχου, Ιφιγένεια Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αποτελούν έναν καινοτόμο θεσμό στην εκπαίδευση ενηλίκων, καθώς καλούνται να δώσουν μία «δεύτερη ευκαιρία» στους ενηλίκους που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, μέσω του ευέλικτου και ανοικτού προγράμματος των «πολυγραμματισμών». Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί αν και σε ποιο βαθμό οι εκπαιδευτές των ΣΔΕ Πέλλας και Ημαθίας εφαρμό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Characteristics, motives and obstacles for learners at the Level 2 Lifelong Learning Centers of the Laconia region [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΠΕΡΔΙΚΑΡΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η καταγραφή των χαρακτηριστικών, κινήτρων και εμποδίων των εκπαιδευομένων στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο της περιφερειακής ενότητας Ν. Λακωνίας. Στην Περιφερειακή ενότητα Λακωνίας δεν έχει πραγματοποιηθεί έρευνα σχετικά με τη δια βίου μάθησης. Κρίνεται έτσι αναγκαίο να διεξαχθεί η παρούσα έρευνα ώστε να εμπλουτιστεί η σχετική βιβλιογραφία με τα αποτελέσ...