Κριτήρια αναζήτησης: αφοσίωση
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αφοσίωση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers’ professional identity and innovative teaching methods and techniques utilization: the Skills Labs paradigm [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Σαράκη, Μάρθα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την επαγγελματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τον ρόλο που αυτή ενδεχομένως διαδραματίζει στην αξιοποίηση καινοτόμων διδακτικών μεθόδων και τεχνικών, εστιάζοντας στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (ΕΔ). H επαγγελματική τους ταυτότητα εξετάζεται μέσα από τα κίνητρα, την αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, την επαγγελματική αφοσίωση,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of perceived Corporate Social Responsibility on consumer behavior in the Banking Sector [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: Θανοπούλου, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίον επιδρά στην αντίληψη του καταναλωτή η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης πάνω στον τραπεζικό κλάδο. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε αφενός σε θεωρητικό πλαίσιο, βασισμένο σε βιβλιογραφικές πηγές και αφετέρου σε ερευνητικό πλαίσιο, βασισμένο σε μεθοδολογία, δεδομένα και ανάλυση αυτών. Αναλυτικά, η θεωρητική ανασκόπηση αποτελείται από έξι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer experience during the renovation of a residential property and useful insights for technical firms. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: ΚΑΨΑΛΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): During the last decades there has been a gradual transition from traditional marketing and old-fashioned practices to a progressive experiential model where customer experience constitutes a strategic pillar of organizations and a core element of their introduced customer-centric culture and policy. The entities that undertake residential renovation projects in Greece are mainly small sized comp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: New insights into omnichannel retail banking: the interrelationship among integration quality, perceived value, satisfaction and loyalty [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Σιφινοὐ, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Abstract Purpose- The study presented in this thesis aims to enrich the literature concerning the transpiring issue of omnichannel management strategies. Specifically, the relationship between omnichannel integration quality (IQ), perceived value (PV), customer satisfaction (CS) and customer loyalty (CL) was empirically investigated in the omnichannel retail banking environment. Design/methodo...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2015 [2015-09-05] Συγγραφέας: ΤΖΙΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Η μεγιστοποίηση της απόδοσης των εργαζομένων είναι ένα πολύ σημαντικό έργο που έχει σημαντικό αντίκτυπο στη συνολική επίδοση του κάθε οργανισμού. Η ικανοποίηση των εργαζομένων είναι γνωστό ότι επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Η έρευνα αυτή θα σχεδιάζει και δοκιμάζει ένα νέο εννοιολογικό μοντέλο, το οποίο βασίζεται στα αποτελέσματα της ενδελεχούς ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, σε μια προσπάθεια...