Κριτήρια αναζήτησης: ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Some reflections on the reinforcing role of Artificial Intelligence in the modern digital EU market of personal data:challenges in the implementation of the General Data Protection Regulation (GDPR) from a consumer data protection perspective [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μπούσγου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Δίκαιο της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων (ΔΟΕ) Περίληψη (Abstract): Ο 21ος αιώνας θα μείνει στην ιστορία ως το έναυσμα μίας «ψηφιακής επανάστασης», όπου η ζωή των καταναλωτών κυριαρχείται από προϊόντα και υπηρεσίες, που βρίσκονται συνδεδεμένα σε ένα κοινό δίκτυο, το «Διαδίκτυο των Πραγμάτων»(IoT), και προσφέρονται με αυτοματοποιημένα μέσα. Εντός της ψηφιοποιημένης κοινωνίας, τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών ανάγονται σε στοιχείο ζωτικής σημασίας για τις επιχε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of information systems by financial institution ,a lever for maintaining competitiveness [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη χρήση των πληροφοριακών συστημάτων από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα ως μοχλός διατήρησης της ανταγωνιστικότητας. Αρχικά στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια των πληροφοριακών συστημάτων. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στα πληροφοριακά συστήματα τραπεζών. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των πληροφοριακών συστημάτων των τραπεζών, καθώς και οι λόγοι γι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of an integrated communication strategy with the assistance of modern technologies. Case study: THORIKIA Festival of the Municipality of Lavreotiki [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Ευσεβία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα φεστιβάλ των δημοτικών πολιτιστικών οργανισμών (Δ.Π.Ο.) αναζητούν την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και κατ’ επέκταση της επισκεψιμότητας τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (S.M.) διαδραματίζουν σήμερα καθοριστικό ρόλο στην στρατηγική επικοινωνίας που πρέπει να υιοθετούν οι Δ.Π.Ο. Για το λόγο αυτό υποστηρίζεται ότι οι οργανισμοί πρέπει να συντονίζουν τις ενέργειές τους και τις επικοινωνιακές το...
Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΔΗΜΟΥΛΑ, ΠΟΛΥΞΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Οι συνεχείς κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις προκαλούν ταχείες μεταβολές στους νόμους της αγοράς, εξαναγκάζοντας τις εταιρίες να κινούνται γρήγορα και αποτελεσματικά, ώστε να καλύψουν τις αυξανόμενες και ποικίλες ανάγκες των καταναλωτών. Στην εργασία αυτή, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων μπορεί να διαχειριστεί το ανθρώπινο δυναμικό καθιστώντας το ισχυρό ανταγωνιστικό ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Total Quality Management and Human Resources Management as a competitive advantage in museums. The case of Van Gogh Museum in Amsterdam. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Δημακαράκου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, οι οργανισμοί αναπτύσσονται και επιβιώνουν σε ένα πολύπλοκο και δυναμικό περιβάλλον. Ένας κοινωνικός οργανισμός, που αλληλεπιδρά με το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, αποκωδικοποιεί τα μηνύματα και τις σύγχρονες τάσεις, και ταυτόχρονα προσαρμόζει τη λειτουργία του, σύμφωνα με τις υπαγορεύσεις αυτές. Σε ένα κλίμα αβεβαιότητας (κοινωνικοπολιτική και οικονομική αστάθεια, ραγδαία ανάπτυξ...
Ημερομηνία: 17-05-2019 [2019-05-17] Συγγραφέας: Κουρής, Σωκράτης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Είναι γεγονός ότι η σημασία του τουρισμού είναι μεγάλη, αφού συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη, στην αύξηση του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος και της απασχόλησης, στην γεφύρωση του πολιτισμικού χάσματος μεταξύ των λαών και στη προώθηση του brand name της χώρας. Οι τεχνολογικές καινοτομίες πάσης φύσεως έχουν εφαρμογή και στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η χρήση τους είναι απαραίτητη για την διαφορο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creating a competitive strategic advantage through differentiation strategy: The case of Agreco Farm [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Γιαχακοπούλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη πρόκειται να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μία επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μέσω της ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντός της και με την κατάλληλη επιλογή συγκεκριμένης στρατηγικής να ξεχωρίσει στον επιχειρησιακό στίβο. Τρία είναι τα βασικά στοιχεία που συναινούν στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και διαφοροποιούν το πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Internet Banking opportunities and prosperity» [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Γεωργούλα, Δημητρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Οι τραπεζικές υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου (e-banking) αναφέρονται στη δυνατότητα που έχει οποιοσδήποτε καταναλωτής-χρήστης να συνδεθεί με μία τράπεζα στο χώρο του διαδικτύου μέσα από έναν προσωπικό υπολογιστή και ένα πρόγραμμα περιήγησης, για να εκτελέσει οποιαδήποτε από τις λειτουργίες (εικονικής) τραπεζικής. Σημαντικά ζητήματα που αφορούν την ηλεκτρονική τραπεζική αφορούν την πρόθεση χρήσης και τη...