Κριτήρια αναζήτησης: Σχολικός Εκφοβισμός
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχολικός Εκφοβισμός Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School Bullying: Representations and processing of the concept by 6th grade students. A case study. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-7-2023 Συγγραφέας: ΚΟΝΔΥΛΕΝΙΑ ΚΥΖΑΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και της ενδοσχολικής βίας τείνει να παρουσιάζεται όλο και πιο συχνά στα σχολεία όλου του κόσμου με αποτέλεσμα οι δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπισή του να κρίνονται απαραίτητες και αναγκαίες. Προτάσεις για υλοποίηση δράσεων τέτοιου είδους προτείνονται και από το Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων μέσω εγκυκλίων που στέλνονται στα σχολεία. Η παρούσα εργα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The importance of “School Mediation” for the elimination and resolution of conflicts, violence and discrepancies among pupils in secondary education. Perceptions and benefits from its implementation [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Κοντός, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σχολική βία είναι ένα πολυσύνθετο κοινωνικό φαινόμενο, ολοένα πιο έντονο και με αυξανόμενη εμφάνιση, που χρήζει συστηματικού σχεδιασμού ως προς την πρόληψη και την αντιμετώπισή της. Οι αρνητικές της επιπτώσεις στην ψυχοκοινωνική αλλά και σωματική υγεία των μαθητών είναι ανυπολόγιστες. Η σχολική βία μπορεί επίσης να διαταράξει όλο το σχολικό κλίμα και να ακυρώσει όλη την εκπαιδευτική διαδικασία. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School bullying and ethno cultural diversity. Effects on students involved:Views of Primary and Secondary educators [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΜΑΡΣΕΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού αποτελεί ζήτημα που απασχολεί την ελληνική σχολική μονάδα. Με τη συνύπαρξη αλλοδαπών και γηγενών μαθητών στο σχολείο φαίνεται πως το εν λόγω φαινόμενο απέκτησε νέες διαστάσεις. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η σχέση ανάμεσα στην εθνοπολιτισμική ετερότητα και το σχολικό εκφοβισμό. Η περαιτέρω μελέτη αυτού του φαινομένου έχει ως στόχο την πρόληψη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «The polyphonic and interactive nature of school religious education, based on the Curriculum, as a tool to alleviate discrimination and tackle the fear of the Other)» [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΣΤΙΓΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία (ΟΡΘ) Περίληψη (Abstract): Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) και οι διακρίσεις που υφίστανται οι μαθητές στα σχολικά περιβάλλοντα αποτελούν συνήθη φαινόμενα, τα οποία απασχολούν τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους ειδικούς επιστήμονες. Οι προεκτάσεις των εν λόγω ζητημάτων είναι πολλαπλές και ποικίλες, δεδομένο που επιτάσσει τη σε βάθος διερεύνησή τους, μέσω της οποίας είναι εφικτή η εξεύρεση αποτελεσματικών τρόπων αντι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School bullying and ethno-cultural diversity of students in modern school: Investigation of teachers perceptions in the context of a critical pedagogical approach [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Χατζή, Βασιλική Δανάη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη διερεύνηση των απόψεων, στάσεων, συμπεριφορών και βιωμάτων ορισμένων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν Ρεθύμνου, σχετικά με την επίδραση που ασκεί ή όχι η εθνοπολιτισμική ετερογένεια του σύγχρονου ελληνικού σχολείου στην εμφάνιση φαινομένων σχολικού εκφοβισμού. Η διερεύνηση αυτή γίνεται στα πλαίσια μιας κριτικής παιδαγωγικής προσέγγισης του σχολείου...