Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μαθησιακές Δυσκολίες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Distance learning and learning disabilities in mathematics: Conceptions and teaching practices of secondary education mathematics teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Κολοβός, Πέτρος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση του θεσμικού πλαισίου
που σχετίζεται με την εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών με μαθησιακές δυσκολίες,
ειδικότερα στο αντικείμενο των μαθηματικών κατά την διάρκεια της εξ αποστάσεως
εκπαίδευσης λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολείων με την παραδοσιακή μορφή.
Εν συνεχεία θα παρουσιαστούν οι επίσημες διδακτικές πρακτικές που πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mathematics Education for Students with Learning Disabilities [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Δημόπουλος, Μιλτιάδης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά διεξοδικά το φαινόμενο των μαθησιακών δυσκολιών πραγματοποιώντας σε αρχικό στάδιο την απαραίτητη για την ουσιαστική κατανόηση του φαινομένου ιστορική αναδρομή στις πολυδιάστατες ερευνητικές διεργασίες που πραγματοποιήθηκαν σε χρονικό φάσμα δύο αιώνων εκ μέρους της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας ως προς το εν λόγω αντικείμενο· αποτυπώνει δε ως απόσταγμα της προαναφερθε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the views of Secondary Education teachers regarding the motivations and barriers to participation in training programs for students with Learning Disabilities. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
ΚΑΡΑΣΤΑΤΗΡΑ, ΜΙΡΑΝΤΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων καθώς βασικός στόχος των επιμορφωτικών προγραμμάτων στις Μαθησιακές Δυσκολίες είναι η διευκόλυνση του εκπαιδευτικού τους έργου. Στη σημερινή εποχή οι εκπαιδευτικοί δέχονται να παρακολουθούν επιμορφωτικά προγράμματα ιδίως στις Μαθησιακές Δυσκολίες καθώς η συγκεκριμένη γνώση δε προσφέρεται σε προπτυχιακό επίπεδο παρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring parents' views and assumptions of children with learning disabilities about teachers' attitudes to the difficulties they face at social and educational levels as well as teachers' assumptions about the role of parents. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Πουλή, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση απόψεων και παραδοχών γονέων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες σχετικά με την στάση της διεπιστημονικής ομάδας απέναντι στις δυσκολίες που αυτά αντιμετωπίζουν σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο καθώς και οι παραδοχές της διεπιστημονικής ομάδας αναφορικά με το ρόλο των γονέων. Ειδικότερα, θα μελετηθούν οι απόψεις των γονέων γ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Learning Disabilities and Mathematics: Perceptions of parents and teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-11-2019 [2019-11-18]
Σπυρέλη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αφορούσε την καταγραφή με τη χρήση ερωτηματολογίου των αντιλήψεων εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του φοιτούν σε Γυμνασιακές τάξεις Γενικής Εκπαίδευσης. Στόχος του ερωτηματολογίου ήταν να καταγράψει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με το τι προβλέπεται από το θεσμικό πλαίσιο, τι εφαρμόζεται στην πράξη (δηλαδή, μέσα στη σχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Teaching English as Second Language to Young Learners with Learning Disabilities: Insight into the World of the Learning Difficulties and Teacher's Guide” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Λιόλιου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation deals with learning difficulties and more specifically dyslexia, an issue that should be addressed in any discussion about language education. This study aims at investigating what difficulties young students with learning disabilities face in an EFL classroom with an ultimate view to developing a toolkit for EFL teachers who teach dyslexic learners. The questions this research a...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Δούρη, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες σε συνδυασμό με τη διερεύνηση των κινήτρων και των παραγόντων που παρεμποδίζουν τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε σχετικά επιμορφωτικά προγράμματα. Οι Μαθησιακές Δυσκολίες ελκύουν ολοένα και περισσότερο ερευνητικό ενδιαφέρον, όχι μόνο λόγω της ανομοιο...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Παναγίτσας, Παναγιώτης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, αρχικά γίνεται διερεύνηση και ταξινόμηση των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών οι οποίες χρησιμοποιούνται διεθνώς, για την υποστήριξη μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες, μέσα από ανασκόπηση της πρόσφατης βιβλιογραφίας. Αναφέρονται τα οφέλη τα οποία αποκομίζουν οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες χρησιμοποιώντας συσκευές και λογισμικά Υποστηρικτικών Τεχνολογιών και οι παράγοντες και προϋ...