Κριτήρια αναζήτησης: ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The perceptions of adult educators in Second Chance Schools about the role of the educational technique "work groups" [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-9-2023 Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΑΒΑΪΔΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Η εκπαίδευση ενηλίκων συγκεντρώνει σημαντικό ενδιαφέρον κατά τα τελευταία έτη, λόγω της παραδοχής πως οι ταχύτατα μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας υπαγορεύουν την αναγκαιότητα διαρκούς μεταβολής και των γνώσεων των εκπαιδευομένων. Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίες (ΣΔE) έχουν κεντρικό ρόλο στη χώρα μας στην εκπαίδευση ενηλίκων, απευθυνόμενα σε ενήλικες ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE PERCEPTIONS OF ADULT EDUCATORS REGARDING THE VALUE AND THE ROLE OF QUESTIONS AND ANSWERS AS A LEARNING TOOL IN SECOND CHANCE SCHOOLS [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΖΑΓΚΑ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος και η συμβολή των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών και δη της ερωτοαποκριτικής μεθόδου στο πλαίσιο εκπαίδευσης των ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) έχει βαρύνουσα σημασία, δεδομένου ότι η χρήση τους μπορεί να συμβάλει καθοριστικά τόσο στη μαθησιακή διαδικασία όσο και στη συνολική εκπαιδευτική πορεία και πρόοδο των εκπαιδευομένων. Προκειμένου να πραγματωθεί αυτός ο στόχος, ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE ROLE OG THE ADULT EDUCATOR TO THE RESTRICTION OF THE VULNERABLE SOCIAL GROUPS (IMMIGRANTS-PRISONERS-AND ROMA)DROP OUT FROM THE SCHOOLS OF THE SECOND CHANCE - A STUDY CASE OF THE SECOND CHANCE SCHOOLS OF STEREAS ELLADAS [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων των ΕΚΟ, σε αντίθεση με τον ρόλο του εκπαιδευτικού της τυπικής εκπαίδευσης, είναι πολύπλευρος, πολυσύνθετος και πολυεπίπεδος, καθώς πέρα της προσφοράς των γνώσεων του, έχει να αντιμετωπίσει και μια σειρά από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (κοινωνικά-οικονομικά-εκπαιδευτικά), των ΕΚΟ-στόχων (μετανάστες-κρατούμενοι-ρομά), αλλά και διάφορα εμπόδια, τα οποία αντιμετωπίζουν κα...
Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΡΡΟΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΡΓΥΡΩ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η διερεύνηση και η καταγραφή των προσδοκιών που οδηγούν τους εκπαιδευόμενους στη συμμετοχή στα ΣΔΕ, ειδικά την περίοδο της οικονομικής κρίσης, καθώς και των εμποδίων που μπορούν να δυσχεράνουν τη φοίτηση σε αυτά. Πρόκειται για ένα ζήτημα, το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των ερευνητών, καθώς φαίνεται πως ακόμα και σήμερα οι εκπαιδευόμενοι των ΣΔΕ εξα...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΛΙΑΔΑΚΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων». Αντικείμενό της είναι η ανίχνευση συσχέτισης μεταξύ της αντίληψης αυτεπάρκειας των εκπαιδευτικών ενηλίκων σε ΣΔΕ και των ικανοτήτων τους για διαχείριση της ομάδας των εκπαιδευόμενων. Στην έρευνα συμμετέχουν δέκα εκπαιδευτικοί (επτά μόνιμοι εκπαιδευτικοί της τυπικής εκπαίδευσης και τρε...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΚΟΥΣΗ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τα εμπόδια-δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) κατά την διάρκεια της φοίτησής τους όπως επίσης και την συμβολή των εκπαιδευτών τους στην ανάσχεση αυτών των εμποδίων. Η ίδρυση των ΣΔΕ στοχεύει στην ομαλή κοινωνική αλλά και επαγγελματική ένταξη ανθρώπων που διέκοψαν την βασική τους εκπαίδευση στο...