Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ξενοδοχειακός κλάδος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Human resource training in the hotel industry, in the post-covid 19 era. The case of 4* & 5* hotels in the Prefecture of Thessaloniki." [Αγγλική]
Ημερομηνία:
3-5-2025
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ ΠΑΠΠΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης αποτελεί την κινητήριο δύναμή της, δεδομένου ότι είναι το σύνολο των εργαζομένων το οποίο εργάζεται σε αυτήν, ανεξαρτήτου ιεραρχίας και ειδικότητας. Η διοίκηση, του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης αποτελεί μια διαδικασία η οποία περιλαμβάνει ως κύριες λειτουργίες της, τον προγραμματισμό, την εκπαίδευση, την παρακίνηση και την αξιολόγηση. Στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Employee satisfaction in large hotel firms in relation to leadership. The case of 5-star hotels in Crete [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-9-2023
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η αποτελεσματική ηγεσία και η εργασιακή ικανοποίηση είναι δύο βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την επιτυχία και την απόδοση των επιχειρήσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο. Στον άκρως ανταγωνιστικό κλάδο της φιλοξενίας, όπου η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των επισκεπτών είναι πρωταρχικής σημασίας, ο ρόλος των ηγετών στη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος και η ένταση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Improving human resource in the tourism industry and highlighting ways to maximize employees’ satisfaction [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2022 [2022-05-15]
Μπαρμπάτη, Λυδία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού – ΔΑΔ - αποτελεί σημαντικό παράγοντα της διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς οι άνθρωποι είναι αυτοί που συμβάλλουν στην επιτυχία και το κέρδος μιας επιχείρησης. Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται συστήματα βελτίωσης της ΔΑΔ στη σύγχρονη εποχή και τρόποι που θα συνεισφέρουν στη μεγιστοποίηση της εργασιακής ικανοποίησης. Για την ανάλυση των παραπάνω θεμάτων χρη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of the covid - 19 pandemic on the Greek tourism and hotel sectors: A case study of the Prefecture of Preveza [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Τσιμπούλη, Αλίκη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποσκοπεί στο να διερευνήσει πώς μια πανδημία όπως αυτή του covid-19, επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας του ξενοδοχειακού κλάδου, τι συνέπειες έχει για αυτόν και πώς αντιμετωπίζεται μια πανδημία από τους υπεύθυνους των ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Για να επιτευχθεί ο παραπάνω σκοπός ερευνήθηκαν οι απόψεις των ιδιοκτητών και υπεύθυνων λειτουργίας των ξενοδοχείων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Management in Hotel Businesses: A Case Study of the Astir Egnatia Hotel Alexandroupolis of the Grecotel Hotel Chain [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Διδάρη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετάει τα χαρακτηριστικά και τους παράγοντες υλοποίησης της στρατηγικής διοίκησης σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην πόλη της Αλεξανδρούπολης. Συγκεκριμένα αναπτύχθηκε μια στρατηγική ανάλυση, μέσω των βασικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στη στρατηγική διοίκηση ,ώστε να εξεταστούν ζητήματα που επηρεάζουν τη λειτουργία του ξενοδοχείου, τον προσδιορισμό των βασικών στοιχείων το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Sustainable crisis management in the hotel industry. Case study of Covid-19. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2021 [2021-05-16]
Μαρκόπουλος, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση Τεχνικών Έργων (ΔΧΤ)
Περίληψη (Abstract): Η βιομηχανία της φιλοξενίας και του τουρισμού (hospitality and tourism industry) αποτελεί αναμφισβήτητα τον ακρογωνιαίο λίθο της ελληνικής οικονομίας. Η ύπαρξη οποιασδήποτε κρίσης ενδέχεται να έχει μεγάλο αντίκτυπο σε αυτόν, λαμβάνοντας υπόψη την αναχαίτιση άφιξης νέων τουριστών ή/ και του περιορισμού των εγχώριων ταξιδιών από τους Έλληνες. Μια τέτοια πρόσφατη και πρωτόγνωρη περίπτωση αποτελεί η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Short-term rentals as part of the sharing economy and its impact on the tourism industry [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παπαποστόλου, Σταμάτιος-Μιχαήλ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η «Οικονομία του Διαμοιρασμού» (Sharing Economy) είναι ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο μέσω του οποίου ανοίγεται μία αγορά που αφορά την προσωρινή χρήση αγαθών και υπηρεσιών μεταξύ ιδιωτών, μέσω ψηφιακών πλατφορμών που αναπτύσσονται στο διαδίκτυο.
Μία κατηγορία του sharing economy είναι η βραχυχρόνια μίσθωση κατοικιών. Αφορά μία αγορά με συναλλαγές τη μίσθωση κατοικιών ιδιωτών σε όλο τον κόσμο. Με...
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Γιώργος, Κυριακού
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η στρατηγική των κόκκινων και μπλε ωκεανών αναπτύχθηκαν προκειμένου να εξηγήσουν την στρατηγική των οργανισμών: οι κόκκινοι ωκεανοί αντιπροσωπεύουν τον συμβατικό τρόπο ανταγωνισμού στην αγορά, ενώ οι μπλε ωκεανοί αντιπροσωπεύουν ένα νέο πλαίσιο στρατηγικής, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στον επαναπροσδιορισμό των ορίων της αγοράς και στην προσθήκη αξιακής καινοτομίας. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα ε...
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΓΚΟΛΤΣΟΥΓΙΑΝΝΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) έχει προσελκύσει την προσοχή τόσο των επαγγελματιών του μάρκετινγκ όσο και των ερευνητών κατά την τελευταία δεκαετία. Το CRM είναι μια στρατηγική επιλογή για τον τρόπο χειρισμού της σχέσης μιας εταιρείας με τους πελάτες της. Η στρατηγική ασχολείται με τον τρόπο καθιέρωσης, ανάπτυξης και αύξησης της ποιότητας των σχέσεων με τους πελάτες με σκοπό την επίτευξη κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attracting and selecting human resources in the Greek hotel industry [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2020 [2020-05-16]
Μυλωνάς, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Ο κλάδος του τουρισμού αποτελείται από επιχειρήσεις διαφορετικής φύσης οι οποίες λειτουργούν συνδυαστικά μεταξύ τους προκειμένου να δημιουργεί αυτό που συχνά ονομάζεται «τουριστικό προϊόν». Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του τουριστικού προϊόντος είναι εκείνο της φιλοξενίας. Η φιλοξενία αφορά ένα μεγάλο αριθμό καταλυμάτων με διαφορετικά χαρακτηριστικά μέσα στα οποία συγκαταλέγονται και τα ξενοδοχεία.
...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT- THE ROLE AND ITS IMPORTANCE TO THE DEVELOPMENT OF HOTELS .CASE STUDY: COCOMAT ATHENS HOTEL [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Κουρτέλη, Ευαγγελία-Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αδιαμφισβήτητα αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου που αναπτύσσεται. Στην τουριστική βιομηχανία κυριαρχούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αφού βασικό προϊόν αποτελεί η διαμονή. Επίκεντρο αυτής της βιομηχανίας παροχής υπηρεσιών είναι το ανθρώπινο ον. Η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας εξαρτάται από τη σωστή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.
Θέμα της παρ...