Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Web 2.0
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research on the use of participatory journalism tools in the Greek media [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2023
ΕΛΛΗ ΜΟΥΣΤΑΚΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετά τα εργαλεία συμμετοχικής δημοσιογραφίας και τον ρόλο του κοινού στους ειδησεογραφικούς δικτυακούς τόπους της Ελλάδας. Βάσει ορισμένων ημερήσιων εφημερίδων, οι οποίοι διαθέτουν δικτυακούς τόπους διεξάγεται η βασική έρευνα της μελέτης.Αρχικά, παρουσιάζονται οι πρώιμες μορφές της συμμετοχικής δημοσιογραφίας, η εξέλιξη της στο διαδίκτυο και η ανάδειξη νέων όρων στην διαδικασία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The use of Social Media in tourism products promotion and their influence on the consumption habits of Generation Z tourists" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΡΑΦΙΑ, ΑΣΗΜΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η βαθιά εισχώρηση και η ευρεία αποδοχή των Social Media, είναι πλέον αδιαμφισβήτητη αφού 3,8 δις ανθρώπων τον Ιανουάριο του 2020 είναι χρήστες τους (Digital 2020 Global Overview Report). Ο αντίκτυπος τους είναι ιδιαίτερα εμφανής στον τουριστικό τομέα, όπου εξελίχθηκαν σε ένα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση του, με τη βοήθεια της user friendly τεχνολογίας, ικανό να επηρεάζει και να διαμορφώνει του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media and Tourism: Motivation, tourist decision and the case of Instagram. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζωζωνάκη, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Σήμερα ο τουρισμός αποτελεί ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη δραστηριότητα. Παράλληλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της ανθρώπινης καθημερινότητας, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον τουρισμό στα πλαίσια των κινήτρων και της τουριστικής απόφασης για τη διενέργεια ενός ταξιδιού.
Σκοπός και στόχοι: Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσ...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΝΤΟΥΣΚΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται προσδιορισμός του όρου της πολιτιστικής διπλωματίας και αναλύεται ο ρόλος της ως μοχλός ανάδειξης του πολιτιστικού αποθέματος και της σύγχρονης πολιτιστικής δημιουργίας της Ελλάδας. Προσεγγίζεται επίσης το θέμα της επικοινωνιακής πολιτικής των διεθνών πολιτιστικών σχέσεων στο περιβάλλον του παγκόσμιου ιστού και σχεδιάζεται μια επικοινωνιακή στρατηγική που θα εξασφ...
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Ουρανού, Μαγδαληνή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε μια εποχή που οι άνθρωποι βασίζουν την επικοινωνία τους τόσο στην καθημερινότητα όσο και στην εργασία τους στα σύγχρονα εργαλεία της δεύτερης διαδικτυακής γενιάς (Web 2.0), θα ήταν αδύνατο να μην επηρεαστεί η γλωσσική διδασκαλία με στόχο την επίτευξη του ψηφιακού και κατ’ επέκταση του κοινωνικού γραμματισμού, απαραίτητου για την προετοιμασία σύγχρονων πολιτών. Παρόλη αυτή τη διαπίστωση φαίνετα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of the "Social Stories" method through Web 2.0 technology to the education of adult people with Autistic Spectrum Disorder in social skills [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Δόνου, Αρετή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τη συμβολή των Κοινωνικών Ιστοριών μέσω εφαρμογών της τεχνολογίας Web 2.0 στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, σε 8 άρρενες ενήλικες με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και νοητική υστέρηση. Πραγματοποιήθηκε σειρά 12 ομαδικών συνεδριών παρέμβασης με υλικό που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της μελέτης, στο πλαίσιο της εκπαίδευσής τους σε Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing educational material for EFL high-school education: An alternative model based on the TV series Sherlock [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Kantaridou, Sofia
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study investigates the potential impact of introducing an alternative EFL teaching framework to Greek senior high schools. Material is designed taking into consideration the theoretical and pedagogical background of teaching demotivated, adolescent learners and the demerit of English as a school subject. The need imposed by today’s rapid evolution of societies to equip learners with new liter...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Web 2.0 tools in action: Exploring Digital Citizenship in Secondary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Amvrazi, Vasiliki
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Στα πλαίσιο της τάξης των Αγγλικών σε ένα δημόσιο Λύκειο, η παρούσα εργασία σκοπεύει να εξερευνήσει την έννοια της Ψηφιακής Πολιτότητας και την ανάπτυξη νέων γραμματισμών, όπως γραμματισμό των μέσων, γραμματισμό της ψηφιακής πληροφορίας, ψηφιακό γραμματισμό αλλά και άλλες ικανότητες απαραίτητες στον ψηφιακό πολίτη του 21ου αιώνα. Γι’ αυτό το σκοπό υλοποιήθηκε ένα πρότζεκτ το οποίο εστίασε σε ζητήμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating communication actions of museums in social media. Comparative analysis of Los Angeles County Museum of Art (LACMA) and Benaki Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-05-2018 [2018-05-26]
Κωνσταντίνου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, με έμφαση στην σχέση των μουσείων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύεται η έννοια της επικοινωνίας, τα χαρακτηριστικά της ενώ παράλληλα εξετάζονται τα βασικά στοιχεία των σημαντικότερων θεωρητικών μοντέλων.
Στη συνέχεια, ύστερα από μια σύντομη αποτύπωση της ιστορικής εξέλιξης του μουσείου ως οργανισμού, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Utilizing Web 2.0 technology teaching scenarios in teacher training: an action research. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Λυμπιτάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ένταξη και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδακτική πρακτική, αντιμετωπίζεται από την εκπαιδευτική κοινότητα ως προϋπόθεση για ένα σύγχρονο καινοτόμο σχολείο. Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν τα τελευταία έτη, μεγάλης κλίμακας έργα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, για τη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ. Ωστόσο, όπως υπαγορεύουν ευρήματα ελληνικών κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of the training needs of Informatics teachers in primary and secondary education concerning the use of WEB 2.0 tools in the learning process: The informatics teachers of Larissa’s point of view [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ενσωμάτωση των Web 2.0 εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία εμπεριέχει σημαντικά οφέλη για την εκπαίδευση. Ωστόσο, δημιουργούνται απαιτήσεις για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καλούνται να επικαιροποιήσουν το γνωστικό τους υπόβαθρο, ώστε να ενσωματώσουν στη διδασκαλία τους καινοτόμες μεθόδους και εργαλεία.
Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ο Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο Μάρκετινγκ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
2016 [2016]
ΜΑΡΓΕΤΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The scope of the present dissertation is the study and analysis of Social Media as a new strategic mean for businesses as well as the role they have in their impact on consumer preferences and, hence, on their buying behavior. At first, the theory of Social Media is presented, along with the advantages that firms have with the adoption of Social Media as a marketing tool and their influence on the...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
To web 2.0 ως εργαλείο marketing για νέους επιχειρηματίες: Η περίπτωση των ελληνικών Startups [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2015 [2015-09-06]
ΚΑΚΟΥΛΑ, ΔΟΜΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the study is to examine which Web Marketing tools and practices are mostly used by Greek Startups and how they are adopted. For this purpose, 30 Greek Web Startups, that have received funding in the years 2013-2014, were investigated.
We performed a content analysis of their web presence (websites, blogs, Social Media) and interviewed the company owners.
In conclusion, Greek Star...