Κριτήρια αναζήτησης: Transformational Learning
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Transformational Learning Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformational Learning in Youth Sector: its importance in the development of young people [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Τσελεπή, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναφερθεί στο θέμα της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στον τομέα Νεολαίας , τη σημασία της στην εξέλιξη των νέων ανθρώπων . Στο πρώτο μέρος ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο. Γίνεται αναγνώριση του ερευνητικού προβλήματος : πόσο σημαντική είναι για την εξέλιξη των νέων ανθρώπων η Μετασχηματίζουσα μάθηση. Αναζητούνται και διαπιστώνονται οι ανάγκες τους. Ορίζονται οι αναζητήσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of art in adult education: An exploration of secondary school teachers' views. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Αρβανίτη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση θέσεων και αντιλήψεων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιμέρους ερευνητικοί στόχοι είναι ο εντοπισμός δεξιοτήτων και γνώσεων για την ένταξη των τεχνών στη μαθησιακή διαδικασία και ο εντοπισμός αντιλήψεων αναφορικά με τη σχέση τέχνης-εκπαίδευσης και κριτικού στοχασμού. Πιο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: C.P. Cavafy: Critical Thinging and Transformational Learning through Aesthetic Experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Τρυψιάνης, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος: Η παρούσα ποιοτική έρευνα έχει διττό στόχο: Αφενός διερευνά τη σχέση της καβαφικής ποίησης με τον κριτικό στοχασμό και αφετέρου τη σχέση της καβαφικής ποίησης -αξιοποιούμενης στο πλαίσιο τής εκπαιδευτικής μεθόδου: «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία»- και του μετασχηματισμού δυσλειτουργικών/στερεοτυπικών αντιλήψεων. Μέθοδος: Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα, άντρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Co-reading and co-changing: Adult reading clubs and transformative learning theories. The case of the Literature Clubs of the library of the Municipality of Nice-Rentis. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Ράπεση, Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεικτή έρευνα, μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου και συνεντεύξεων, διερευνά μετασχηματιστικές μαθησιακές εμπειρίες ανάμεσα στα μέλη μιας Λέσχης Ανάγνωσης Λογοτεχνίας. Η έρευνα επιδιώκει να προσδιορίσει το ποσοστό των αναγνωστών που βιώνουν μετασχηματισμό οπτικής, τους τομείς μετασχηματισμού, καθώς και τους παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτόν. Υλοποιήθηκε την περίοδο Απριλίου - Μαΐου 2020, στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transforming perspectives through In-service Training of NBG employees [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Αλεξανδρή, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση και επιμόρφωση ενηλίκων εργαζομένων είναι δυνατόν να συμβάλλει στο μετασχηματισμό των απόψεων, πεποιθήσεων, στάσεων και συμπεριφορών τους. Σε θεωρητικό πλαίσιο, αφορμή για την διεξαγωγή της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η θεωρία μετασχηματίζουσας μάθησης που αναπτύχθηκε από τον Mezirow. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of perceptions educators of adult second chance schools for transformative learning method through aesthetic experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κορέτση, Μαρία Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα εργασία εστιάζει στη μέθοδο της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας (Μ.Μ.Α.Ε.) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) στην Ελλάδα. Αρχικά περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο η παρατήρηση ενός έργου τέχνης μπορεί να συντελέσει στη μάθηση, ενώ παρουσιάζεται αναλυτικά και ο τρόπος με τον οποίο αυτή εξελίσσεται σε έξι διαδοχικά βήματα. Στη συνέχεια παρουσιάζ...