Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Transformational Learning
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transformational Learning in Youth Sector: its importance in the development of young people [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Τσελεπή, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναφερθεί στο θέμα της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στον τομέα Νεολαίας , τη σημασία της στην εξέλιξη των νέων ανθρώπων .
Στο πρώτο μέρος ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο. Γίνεται αναγνώριση του ερευνητικού προβλήματος : πόσο σημαντική είναι για την εξέλιξη των νέων ανθρώπων η Μετασχηματίζουσα μάθηση. Αναζητούνται και διαπιστώνονται οι ανάγκες τους. Ορίζονται οι αναζητήσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of art in adult education: An exploration of secondary school teachers' views. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2022 [2022-09-18]
Αρβανίτη, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση θέσεων και αντιλήψεων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιμέρους ερευνητικοί στόχοι είναι ο εντοπισμός δεξιοτήτων και γνώσεων για την ένταξη των τεχνών στη μαθησιακή διαδικασία και ο εντοπισμός αντιλήψεων αναφορικά με τη σχέση τέχνης-εκπαίδευσης και κριτικού στοχασμού. Πιο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
C.P. Cavafy: Critical Thinging and Transformational Learning through Aesthetic Experience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Τρυψιάνης, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος: Η παρούσα ποιοτική έρευνα έχει διττό στόχο: Αφενός διερευνά τη σχέση της καβαφικής ποίησης με τον κριτικό στοχασμό και αφετέρου τη σχέση της καβαφικής ποίησης -αξιοποιούμενης στο πλαίσιο τής εκπαιδευτικής μεθόδου: «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία»- και του μετασχηματισμού δυσλειτουργικών/στερεοτυπικών αντιλήψεων. Μέθοδος: Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα, άντρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Co-reading and co-changing: Adult reading clubs and transformative learning theories. The case of the Literature Clubs of the library of the Municipality of Nice-Rentis. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Ράπεση, Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεικτή έρευνα, μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου και συνεντεύξεων, διερευνά μετασχηματιστικές μαθησιακές εμπειρίες ανάμεσα στα μέλη μιας Λέσχης Ανάγνωσης Λογοτεχνίας. Η έρευνα επιδιώκει να προσδιορίσει το ποσοστό των αναγνωστών που βιώνουν μετασχηματισμό οπτικής, τους τομείς μετασχηματισμού, καθώς και τους παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτόν. Υλοποιήθηκε την περίοδο Απριλίου - Μαΐου 2020, στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transforming perspectives through In-service Training of NBG employees [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Αλεξανδρή, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση και επιμόρφωση ενηλίκων εργαζομένων είναι δυνατόν να συμβάλλει στο μετασχηματισμό των απόψεων, πεποιθήσεων, στάσεων και συμπεριφορών τους. Σε θεωρητικό πλαίσιο, αφορμή για την διεξαγωγή της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η θεωρία μετασχηματίζουσας μάθησης που αναπτύχθηκε από τον Mezirow. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of perceptions educators of adult second chance schools for transformative learning method through aesthetic experience [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Κορέτση, Μαρία Καλλιόπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η παρούσα εργασία εστιάζει στη μέθοδο της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας (Μ.Μ.Α.Ε.) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) στην Ελλάδα. Αρχικά περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο η παρατήρηση ενός έργου τέχνης μπορεί να συντελέσει στη μάθηση, ενώ παρουσιάζεται αναλυτικά και ο τρόπος με τον οποίο αυτή εξελίσσεται σε έξι διαδοχικά βήματα.
Στη συνέχεια παρουσιάζ...