Κριτήρια αναζήτησης: Flipped classroom
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Flipped classroom Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The pedagogical environment of a flipped classroom- An action research in third grade [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Καπαγερίδου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης αποτελεί ένα μεικτό μοντέλο διδασκαλίας που ελκύει το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για μια νέα μέθοδο όπου μεταφέρει την παράδοση του μαθήματος στο σπίτι με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και απελευθερώνει πολύτιμο χρόνο μέσα στην τάξη για την υλοποίηση μαθητοκεντρικών και ομαδοσυνεργατικών δραστηριοτήτων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, οι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the impact of emergency remote teaching of Mathematics Higher Level of the International Baccalaureate Diploma Program with the use of flipped classroom model. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Ερασμία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): «Κυρία με ακούτε;» Κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020, ο Covid-19 χαρακτηρίστηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως πανδημία. Μια από τις άμεσες συνέπειες τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως ήταν η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων για θέματα υγειονομικής ασφάλειας. Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να αναπροσαρμόσουν όλο τους το υλικό και τα εκπαιδευτικά τους σενάρια με σκοπό αυτά να χρησιμοποιη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Distance education as an independent education of emergency in nationwide examined music lessons in the Greek music school. Action research [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γραβάνης, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εφαρμογή διδασκαλίας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δοκιμάζει την αυτοδύναμη μορφή της λόγω της έκτακτης διακοπής των δια ζώσης μαθημάτων που προκάλεσε η COVID-19 και αποτελεί κύριο θέμα αυτής της μελέτης. Το κείμενο που ακολουθεί παρουσιάζει μια συνεχή και ανατροφοδοτούμενη έρευνα δράσης που διήρκησε σχεδόν όσο και ο εν λόγω πανδημίας περιορισμός. Στο πλαίσιο αυτής της έρευνας δράσης επιχειρήθηκε η ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching senior EFL secondary school students within the framework of flipped classroom using Collaborative Web tools: practical applications of this model. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γάγκου, Ιουλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The writer of this dissertation will present the results obtained from the implementation of the Flipped classroom, a blended learning method, for one month in a 3rd grade class in the public Senior High School of Zefyri, Attiki. An action research was performed, the findings of which were evaluated both qualitatively and quantitatively. The teacher/researcher adopted a pedagogy of multiliteracies...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Secondary distance education under the lens of Self-Determination Theory: Flipped classroom with the use of Edmodo and an active learning classroom. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Αλεξάκης, Χρήστος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η διδακτική προσέγγιση της αντεστραμμένης τάξης συνιστά ένα μεικτό μοντέλο διδασκαλίας το οποίο, κατά την τελευταία δεκαετία, αναδεικνύεται ως μία ιδιαίτερα δημοφιλής και ελκυστική μέθοδος στους εκπαιδευτικούς κύκλους. Στην αντεστραμμένη τάξη δεν έχει αποδοθεί κάποιο συγκεκριμένο θεωρητικό και παιδαγωγικό πλαίσιο, με αποτέλεσμα να υπάρχει σκεπτικισμός για τις πραγματικές δυνατότητες του μοντέλου. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using the flipped classroom approach to enhance motivation in B1 EFL Greek learners [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Οικονόμου, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Motivation appears to be a kind of internal drive, encouraging us to perform some action, having set a goal which must be achieved. Motivation certainly applies to learners and in educational psychology it is considered the contributing factor which engages learners into action. This research aimed to provide evidence to support that the “flipped classroom” approach in teaching can enhance learner...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Flipped classroom and school distance education - Case study of private education [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Χατζάκης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι το πώς οργανώνεται και λειτουργεί η Αντίστροφη Τάξη στη Β/θμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα και μάλιστα σε επίπεδο ιδιωτικής γυμνασιακής εκπαίδευσης. Τα δεδομένα μας έδειξαν ότι όσον αφορά τα βασικά χαρακτηριστικά της Αντίστροφης Τάξης, δεν υπάρχει σημαντική διαφορά από τα διεθνώς ισχύοντα (οι μαθητές παρακολουθούν τα βιντεομαθήματα τα οποία αφορούν το μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: SCHOOL DISTANCE LEARNING. IMPLEMENTATION OF A MODEL OF FLIPPED CLASSROOM IN GREEK PRIMARY SCHOOL [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΑΚΡΟΔΗΜΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ανεστραμμένη τάξη (flipped classroom) είναι μια νέα διδακτική μεθοδολογία η οποία μεταθέτει το «βαρετό» και παθητικό για τον μαθητή, θεωρητικό μέρος της διδασκαλίας στο σπίτι, ενώ στο σχολείο ο εκπαιδευτικός έχει περισσότερο χρόνο για να εφαρμόσει μαθητοκεντρικές, βιωματικές εκπαιδευτικές τεχνικές. Η θεωρία παραδίδεται συνήθως σε βιντεομαθήματα μικρής διάρκειας τα οποία παρακολουθούνται από τον ...