Κριτήρια αναζήτησης: Critical Literacy
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Critical Literacy Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching Modern Greek Sentences in Middle School Using Digital Tools [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-07-2024 Συγγραφέας: ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ-ΑΝΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί η διδασκαλία των δευτερευουσών προτάσεων της Νέας Ελληνικής στο Γυμνάσιο μέσα από την αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και Τεχνητής Νοημοσύνης.  Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται οι προτάσεις της ΝΕ, εστιάζοντας στις δευτερεύουσες προτάσεις. Αποδίδονται τα χαρακτηριστικά των προτασιακών δομών της ΝΕ και στη συνέχεια προσεγγίζονται τα είδη των κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Actions and reactions of society' s citizens in education. Perception of social reality by second grade high school students. Design and implementation of educational intervetion. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-2-2023 Συγγραφέας: ΘΕΟΔΩΡΑ ΔΕΣΠΟΤΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, αντικείμενο προβληματισμού και ερευνητικό ερώτημα αποτελεί το πώς οι μαθητές/τριες της Β΄ Γενικού Λυκείου προσλαμβάνουν την κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα, όπως αυτή αναπαρίσταται στα ενημερωτικά πληροφοριακά κείμενα μέσω της κατανόησης και ερμηνείας του δημοσιογραφικού και πολιτικού λόγου. Στο πλαίσιο αυτής της προβληματικής, σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε εκπαιδευτική παρέμβ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Issues of Critical Literacy in the Curriculum of Schools of Special Vocational Education (S.S.V.E.) [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2022 [2022-07-30] Συγγραφέας: Κουλιέρη, Ευτυχία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία θίγει θέματα διαμεσολάβησης του κριτικού γραμματισμού, και ειδικότερα της Συστημικής Λειτουργικής Γραμματικής (ΣΛΓ) του Halliday, των Πολυγραμματισμών των Kalantzis, Cope, και του Οπτικού Σχεδιασμού των Kress, van Leeuwen, ως θεωρητικών εργαλείων και διαδικασιών μάθησης, ανάμεσα στους/στις μαθητές/-τριες των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και τα γνωστικά αντικείμενα των ΑΠΣ, ιδιαιτέρως τη γλωσσική δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "We and the others": Critical Discourse Analysis and critical literacy teaching proposals in the course of modern Greek language of the third class of high school [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2021 [2021-07-30] Συγγραφέας: Κατσανούλης, Χρήστος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στην εποχή μας είναι ιδιαίτερα σημαντικό μέσα στο σχολικό περιβάλλον οι μαθητές/τριες να αναπτύσσουν την κριτική τους γλωσσική επίγνωση και κατ’ επέκταση την κριτική τους σκέψη. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, στην παρούσα εργασία επιχειρείται μέσω του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας της Γ΄ λυκείου και του νέου σχολικού εγχειριδίου «Εμείς και οι άλλοι», η ανάλυση τόσο μονοτροπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual literacy and literary book in primary school; Planning educational interventions in the first grade of primary school [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Σωτηράκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη οπτικού γραμματισμού των μαθητών της πρωτοσχολικής ηλικίας στα πλαίσια μιας κριτικής γλωσσικής εκπαίδευσης. Μελετώντας σε θεωρητικό επίπεδο την έννοια της πολυτροπικότητας και του οπτικού γραμματισμού, διαπιστώνεται η σημαντικότητα ενσωμάτωσης πολυτροπικών κειμένων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και η αναγκαιότητα ανάπτυξης οπτικού γραμματισμού των μαθητώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical Literacy in Greek language in school books of the fifth year of elementary school: analysis of specific texts and suggestions of teaching them depending on the four stages of Multiliteracies [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: Χαλκίδη, Αγάπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία γράφτηκε με σκοπό να μελετήσει το θέμα του «Κριτικού Γραμματισμού» και κατά πόσο οι αρχές που πρεσβεύει καλλιεργούνται στα σχολικά εγχειρίδια της Γλώσσας της Ε’ Δημοτικού. Συγκεκριμένα η εργασία χωρίστηκε σε τρία μέρη, το πρώτο είναι το θεωρητικό κομμάτι και στη συνέχεια το ερευνητικό και πρακτικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος ασχοληθήκαμε με τον ορισμό της έννοιας «Γραμματισμός» κα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Literacy in Second Chance Schools: Curriculum and implementation. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΛΕΜΠΙΔΑΚΗ, ΜΑΝΩΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων για το γλωσσικό γραμματισμό και τις πρακτικές που εφαρμόζονται στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), καθώς και το κατά πόσο αυτές ακολουθούν τις Προδιαγραφές του Προγράμματος Σπουδών (ΠΠΣ). Υλοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, με τη χρήση τριών μεθοδολογικών εργαλείων (ατομική συνέντευξη με τους εκπαιδευτές το...