Βρέθηκαν 23 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Communication Strategy
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic planning and communication policy as a model of culture and development of Municipal Libraries. The case of Municipal Library of Karditsa [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-9-2023
ΑΝΘΟΥΛΑ ΜΠΑΖΟΥΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Για τις δημοτικές βιβλιοθήκες, όπως συμβαίνει με τους περισσότερους οργανισμούς, ο αποτελεσματικός στρατηγικός σχεδιασμός και η επιτυχημένη επικοινωνιακή σχέση με το κοινό είναι πρωτεύουσας σημασίας για τη μακροζωία τους. Μέσα από τις συνεργασίες με άλλες βιβλιοθήκες, κοινωνικούς, πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν το ρόλο και τον αντίκτυπό τους σε όλα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Communication Strategy of Cultural Organizations and the Promotion of Underwater Cultural Heritage. The Case of Ephorate of Underwater Antiquities. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2022 [2022-05-15]
Καρέλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση και την ποιοτική αναβάθμιση της επικοινωνιακής στρατηγικής των πολιτιστικών οργανισμών για την προώθηση, προβολή και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της υιοθέτησης και της αξιοποίησης καινοτόμων τεχνολογικών και ψηφιακών μέσων.
Στην εποχή της κοινωνίας των πληροφοριών και της γνώσης, το διαδίκτυο με τα ψηφιακά εργαλεία και τα μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Good administrative practices and their effects on the communication process of a cultural structure. The case of the National Research Foundation "Eleftherios K. Venizelos". [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παλιάτσιου, Χρυσάνθη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή, οι πολιτιστικοί οργανισμοί, ειδικά οι μη κερδοσκοπικοί, καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα ανταγωνιστικό και μεταβαλλόμενο περιβάλλον, καθώς και να προσαρμοστούν, τόσο στις μειώσεις κρατικών πόρων, όσο και στη ραγδαία ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας, που έχει κυριαρχήσει σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. Επιπρόσθετα, από τις αρχές του έτους 2020, το ξέσπασμα της πανδημίας του κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Public awareness and familiarization with traditional culture. The case of communication policy of the Folklore Museum Skoufas, in the city of Arta. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Παπαδημητρίου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική κληρονομιά συμβάλλει στην ανάπτυξη ενός τόπου αποτελώντας τη γέφυρα που συνδέει το παρελθόν με το μέλλον. Τα λαογραφικά μουσεία, αποτελώντας μια σημαντική πραγματικότητα στο μουσειακό διεθνές τοπίο, διατηρούν την πολιτισμική κληρονομιά και την τοπική παράδοση αναβιώνοντας τον παραδοσιακό τρόπο ζωής και αναδεικνύοντας την ιστορική αλήθεια του εκάστοτε λαού. Στη σύγχρονη όμως εποχή της...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Transmission of Social Awareness Messages as means of Communication Policy. The Case of the Onassis Stegi [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΜΠΑΚΑΛΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί αποτελούν αναμφίβολα θεματοφύλακες του πολιτισμού αλλά και χώροι όπου μπορεί να αναπτυχθεί η σύγχρονη καλλιτεχνική έκφραση. Η εξέλιξη των κοινωνιών έχει οδηγήσει τους οργανισμούς στην ανάληψη ενός πιο σύνθετου ρόλου, προσανατολισμένου στην κοινωνία (community oriented), που εκδηλώνεται με πολύπλευρες δράσεις και εξωστρεφή πολιτική.
Η ανάπτυξη και εφαρμογή πιο οργανωμένω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern communication strategies of the Cultural Centre “Hellenic Cosmos” of the Foundation of the Hellenic World with the utilization of technological and digital tools during the Covid-19 pandemic [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αναδιώτη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος αυτής της εργασίας τίθεται η επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών, εν μέσω πανδημίας, δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα οποία λειτούργησαν ευεργετικά για την διατήρηση και ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ αυτών και του κοινού τους. Τα στοιχεία αυτά επιχειρείται να αναδειχθούν μέσα από την ανάλυση της επικοινωνιακής στρατ...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κωνσταντινίδου, Δόμνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή των νέων τεχνολογιών και μετάδοσης πληροφοριών σε όλα τα επίπεδα, όπου η παγκοσμιοποίηση έχει επικρατήσει και παγιωθεί, ήταν αναπόφευκτο να επηρεαστεί και ο τομέας του πολιτισμού. Η στρατηγική αποτελεί μία έννοια γνωστή από την αρχαιότητα, εξακολουθεί να είναι επίκαιρη, ιδιαίτερα στο χώρο των επιχειρήσεων, τελευταία όμως έχει αρχίσει να εισβάλλει και στο πεδίο των πολιτιστικών οργανισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of cultural organizations in the Covid-19 period. The use of new technologies and social media in attracting and maintaining their audience. Comparison of the Strategies of Megaron the Athens Concert Hall and Stavros Niarchos Foundation Culture Center [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Τατσή, Ιουλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών επικοινωνίας και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και ιδιαίτερα του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν δύο πολύ σημαντικά εργαλεία για τους πολιτιστικούς οργανισμούς αφενός στην προσπάθεια επικοινωνίας με το κοινό τους αλλά και στην προσέλκυση νέου αφετέρου στη δημιουργία, προβολή και προώθηση των πολιτιστικών αγαθών και υπ...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Βαγιάνου, Άννα Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η προστασία των προσωπικών δεδομένων και της ιδιωτικότητας αποτελούν θεμελιώδες δικαίωμα κάθε φυσικού προσώπου. Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα, δημόσιες αρχές, υπηρεσίες ή φορείς που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα οφείλουν να τηρούν την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να αποτυπώσει, αναλύσει και αξιολογήσει το επίπεδο συμμόρφωσης τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Aspects of the management of the strategy of the Athens Festival's organization and administration in its historical development. The gradual expansion of the public, the promotion of extroversion and the transition to the age of digital communication [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2020 [2020-09-28]
Γιαννοπούλου, Λαμπρινή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μία προσπάθεια να χαρτογραφηθούν οι αλλαγές που σημειώθηκαν στη διαχείριση και την οργάνωση του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί ποιες ακριβώς θεωρίες και στρατηγικές του μάρκετινγκ χρησιμοποιήθηκαν στη διαδικασία αυτή και κατά πόσο μπορούν να θεωρηθούν ότι είναι επιτυχημένες.
Ο πολιτισμός βρίσκεται σε μία διαδικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Storytelling as a communicative practice in the Greek Museum Context [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
ΣΙΝΝΗ, ΧΡΥΣΑΦΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της εντατικοποίησης του εγχειρήματος των σύγχρονων μουσειακών οργανισμών παγκοσμίως για τον ολιστικό ψηφιακό μετασχηματισμό τους και μέσα στον κυκεώνα των σαρωτικών ανακατατάξεων, εξαιτίας της πρόσφατης πανδημίας του COVID-19, η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει, αφενός στην ανάδειξη της χρησιμότητας της Ψηφιακής Αφήγησης ως επικοινωνιακού εργαλείου για τη διασύνδεση των ελληνικών μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital communication strategy and new technologies development in cultural organizations in order to preserve an attract public. Aproposal for digital communication strategy creation in Public Central Library of Rethymno. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Καραγιάννη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την παρουσία των νέων τεχνολογιών σε κάθε της έκφανση. Όπως όλοι οι οργανισμοί, έτσι και οι δημόσιες βιβλιοθήκες καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και στις εξελίξεις που αυτά επιφέρουν. Η επικοινωνία πλέον διαμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό με τρόπο διαφορετικό και πιο σύγχρονο, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες που προσφέρονται. Τα ψηφιακά μέσα, το διαδίκτυο και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Archaeological films as media of communication between Museum and audience. The peripheral Museums. Issues of recognition and evaluation". [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Χριστίνα, Καζαζάκη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παραγωγή αρχαιολογικών ταινιών αποτελεί ένα δυναμικό επικοινωνιακό μέσο των μουσείων με το τακτικό και δυνητικό κοινό τους, με σκοπό την ανάδειξη, την προβολή του έργου τους και την αύξηση της επισκεψιμότητάς τους. Η σύνδεση των ταινιών με το κοινό, πραγματοποιείται όχι μόνο μέσω των μόνιμων εκθέσεων, ως τμήμα της μουσειακής εμπειρίας αλλά και με την άμεση σύνδεσή τους με την ψηφιακή τεχνολογία ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Image creation and branding of folk tradition museums. The case study of National Museum of the American Indian» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία, και ειδικότερα τα μουσεία λαϊκής παράδοσης (ΜΛΠ), ως πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν κληθεί να αναλάβουν πολλαπλούς και διαφορετικούς ρόλους κατά το πέρασμα των ετών. Ιδιαίτερα τον 21ο αιώνα που διανύουμε και λόγω των ποικίλλων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν, είναι αναγκαίο να αναλάβουν τον εκτεταμένο ρόλο ενός πολυσύνθετου πολιτιστικού οργανισμού. Ειδικότερα τα ΜΛΠ καλούνται να αναδείξ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The educational programs as part of the communication policy of the cultural organizations. The case of Piraeus Bank Group Cultural Foundation (PIOP) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Ευαγγέλου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι σημερινοί πολιτιστικοί οργανισμοί, την εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής επανάστασης εφαρμόζουν ποικίλες επικοινωνιακές στρατηγικές με σκοπό να γίνουν κύτταρα εκπαίδευσης στην υπηρεσία της κοινωνίας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη των θεωριών που αφορούν την επικοινωνιακή στρατηγική των πολιτιστικών οργανισμών καθώς επίσης και την εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθούν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Comics festivals in Greece: The Case of Comicdom Con Athens» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Λουμπάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα φεστιβάλ είναι πολύμορφες και πολύπλευρες πολιτιστικές δραστηριότητες με χαρακτηριστικά, που τις διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες, καθώς πραγματοποιούνται σε ορισμένο χώρο και χρόνο και απαιτούν διαφορετική οργάνωση και διαχείριση. Ξεχωρίζουν για την πρωτοτυπία και την αυθεντικότητα τους και διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών. Με την παρούσα διπλωματική εργασία ε...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Χούλιαρη, Αρετή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα περιβάλλον που διαρκώς εξελίσσεται οι βιβλιοθήκες καλούνται να ανταποκριθούν στους νέους τους ρόλους, στις σύγχρονες συνθήκες. Χρησιμοποιούν σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία για να διατυπώσουν τους στόχους τους, να προσδιορίσουν το κοινό τους και τις ανάγκες του, να ιχνηλατήσουν το εξωτερικό και εσωτερικό τους περιβάλλον, ώστε να οδηγηθούν στην κατάρτιση ενός προγράμματος προβολής των υπηρεσ...
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
Καραδήμου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και συγκριτική προσέγγιση της επικοινωνιακής πολιτικής που αναπτύσσουν μουσειακοί οργανισμοί δημόσιου και ιδιωτικού χαρακτήρα στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Η μελέτη του ιδιωτικού τομέα περιορίζεται στην κατηγορία των εταιρικών μουσείων τα οποία ιδρύονται και υποστηρίζονται από εταιρείες ή μεμονωμένους επιχειρηματίες.
Στο πρώτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The shadow theatre as an essential part of the Greek Intangible Heritage: A communication strategy for its promotion and sustainability" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-10-2017 [2017-10-23]
Βαρνά, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα, ακολουθεί τα ίχνη του θεάτρου σκιών ανά τους αιώνες και ανακαλύπτει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Παρόλο που κάθε πολιτισμός, αφομοίωσε αυτήν τη μορφή τέχνης με ένα ιδιαίτερο τρόπο, τα θέατρα σκιών των διαφόρων χωρών δείχνουν να μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία. Στην Ελλάδα, το θέατρο σκιών, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πολιτιστική ζωή του μεταπολεμικού κράτους. Για περίπου μισό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Crowdsourcing and Communication Strategy in Cultural Heritage: "Red een Portret" platform case study, Amsterdam City Archives [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Πολυμέρου, Βάγια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο παρόν κείμενο καταγράφονται οι θεωρητικές προσεγγίσεις αναφορικά με την έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής στον πολιτισμικό χώρο. Aναλύεται η θεωρία για τα στάδια ανάπτυξης ενός τέτοιου σχεδιασμού κι εξετάζεται η σπουδαιότητα της επικοινωνιακής πολιτικής για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη πολιτιστικών μονάδων, ειδικά στο ανταγωνιστικό πλαίσιο ψηφιο-επικοινωνιακών εξελίξεων και οικονομικής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Alternative exhibitions in museums as a communication tool for engaging audiences: The case of Victoria & Albert Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κοκκίνη, Πηνελόπη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αναπτύσσει την επικοινωνιακή στρατηγική και το μάρκετινγκ στην προσέλκυση κοινού ενός παγκοσμίου φήμης πολιτιστικού οργανισμού, του Victoria & Albert Museum στο Λονδίνο. Επιλέγεται η ανάλυση τριών εκθέσεων, οι οποίες παρουσιάζουν εναλλακτικό θεματικό περιεχόμενο, απ’ αυτό που συνήθως προσφέρεται στο τοπίο των πολιτιστικών οργανισμών. Υποστηρίζεται η σημασία της επικοινωνίας στην ...
Ημερομηνία:
02-10-2016 [2016-10-02]
ΜΑΡΑ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εργασία που ακολουθεί θα εξετάσουμε τον κοινωνικό και πολιτιστικό ρόλο του Νομισματικού Μουσείου της Αθήνας. Το Νομισματικό Μουσείο λειτουργεί ως μάρτυρας του παρελθόντος και ως φύλακας των θησαυρών για τις επόμενες γενιές και ταυτόχρονα παίζει σημαντικό ρόλο στις κοινωνικές εξελίξεις μέσω της εκπαίδευσης και των πολιτιστικών δράσεων.
Στο 1ο κεφάλαιο της εργασίας μου θα γίνει μια αναδρομή στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The management and communication strategies of art festival "Prespeia" of Prespes Florinas’ Cultural Organization during the period 2010 - 2015 in the middle of financial crisis. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΑΡΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τις πολιτιστικές εκδηλώσεις «Πρέσπεια» του Οργανισμού Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Πρέσπες Φλώρινας. Ειδικότερα, αναλύει την οργάνωση των δραστηριοτήτων του οργανισμού για την περίοδο 2010 – 2015 εν μέσω οικονομικής κρίσης και εξετάζει την επικοινωνιακή του πολιτική και την σχέση του με τις νέες τεχνολογίες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, διερευνά την επίδραση της οι...