Κριτήρια αναζήτησης: Aesthetic Experience
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Aesthetic Experience Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The method 'Transformative Learning through Aesthetic Experience' in Higher Education. The case of the elaboration of the concept of Communication with the students of the Department of Cultural Technology and Communication of the University of the Aegean ". [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Χαραλαμπή, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ολιστική προσέγγιση της έννοιας της Επικοινωνίας μέσω του κριτικού στοχασμού και του ορθολογικού διαλόγου, στους φοιτητές και στις φοιτήτριες του Τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται η επιρροή των γνώσεων που απορρέουν από τη διδασκαλία του όρου ως γνωστικό αντικείμενο και επιδιώκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative Learning through Aesthetic Experience, in in-school teacher training programs, utilizing the model of listening and analyzing musical works [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Σταματοπούλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο τόσο στην εκπαίδευση των μαθητών, όσο και στη βελτίωση της κοινωνίας. Η δια βίου μάθηση είναι αυτή που στηρίζει και υποστηρίζει το έργο των εκπαιδευτικών, επιδρώντας στο επιστημονικό, αλλά και στο μορφωτικό τους επίπεδο. Οι εκπαιδευτικοί, εκτός από την τυπική εκπαίδευση, συμμετέχουν σε διαδικασίες μη τυπικής (επιμορφώσεις, σεμινάρια κ.λπ.) αλλά και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Transformative Learning through Aesthetic Experience: an overall tracking of Adult Education implementations in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Κατσούδα, Ασημίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να γίνει μία καταγραφή των εφαρμογών της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας» στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ελλάδα. Απώτερος σκοπός είναι η εις βάθος διερεύνηση των εμπειριών και αντιλήψεων των εκπαιδευτών, στοχεύοντας στην ανάδειξη της σημερινής εικόνας αναφορικά με τα εκπαιδευτικά πλαίσια εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα που έχει διερε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: C.P. Cavafy: Critical Thinging and Transformational Learning through Aesthetic Experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Τρυψιάνης, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στόχος: Η παρούσα ποιοτική έρευνα έχει διττό στόχο: Αφενός διερευνά τη σχέση της καβαφικής ποίησης με τον κριτικό στοχασμό και αφετέρου τη σχέση της καβαφικής ποίησης -αξιοποιούμενης στο πλαίσιο τής εκπαιδευτικής μεθόδου: «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία»- και του μετασχηματισμού δυσλειτουργικών/στερεοτυπικών αντιλήψεων. Μέθοδος: Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δέκα, άντρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of art and critical reflection in Second Chance Schools: Exploring educators' views, obstacles and effectiveness [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-11-2020 [2020-11-29] Συγγραφέας: Κωτσιόπουλος, Σαράντος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Είναι ευρέως γνωστό ότι η Τέχνη επιδρά θετικά στην ενεργοποίηση του ατόμου ενισχύοντας αφενός τη δημιουργική του έκφραση και αφετέρου την κριτική του σκέψη. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών Σ.Δ.Ε. πάνω στην αξιοποίηση στοιχείων τέχνης στη διδασκαλία τους και στην ανάπτυξη/ενίσχυση του κριτικού στοχασμού των εκπαιδευομένων μέσω αυτής. Επιμέρους ζητήματα πο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of perceptions educators of adult second chance schools for transformative learning method through aesthetic experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κορέτση, Μαρία Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα εργασία εστιάζει στη μέθοδο της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσω της Αισθητικής Εμπειρίας (Μ.Μ.Α.Ε.) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) στην Ελλάδα. Αρχικά περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο η παρατήρηση ενός έργου τέχνης μπορεί να συντελέσει στη μάθηση, ενώ παρουσιάζεται αναλυτικά και ο τρόπος με τον οποίο αυτή εξελίσσεται σε έξι διαδοχικά βήματα. Στη συνέχεια παρουσιάζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The application of the method of transforming learning through aesthetic experience in Second Chance Schools. The views of SCS trainers, results, obstacles and prospects [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Καλαθάς, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και είχε ως αντικείμενο διερεύνησης την εφαρμογή της μεθόδου η μετασχηματίζουσα μάθηση μέσω της αισθητικής εμπειρίας στα Σ.Δ.Ε. Στόχος ήταν να εντοπιστούν τα οφέλη από την εφαρμογή της μεθόδου και αν υπάρχουν ορατά θετικά αποτελέσματα στους εκπαιδευτικούς στόχους. Παράλληλα έ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Beliefs, Attitudes and Training Needs of Teachers on Second Chance Schools as regards the Use of the Arts in Teaching [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έχει ως αντικείμενο μια καινοτομική μέθοδο, την αξιοποίηση της τέχνης στη διδακτική πρακτική, που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια σε Πανεπιστήμια, Σχολεία, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, εστιάζοντας στα τελευταία. Ο σκοπός της είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων, των στάσεων και των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών των Σ.Δ.Ε. αναφορικά με τη χρήση της τέχνης στη διδασκαλία. Πιο...