Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
σχολική αποτελεσματικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
School Culture and teaching quality in Secondary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Λούπης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει την επίδραση της σχολικής κουλτούρας και της κουλτούρας που φέρουν οι εκπαιδευτικοί για το ίδιο το σχολείο στην ποιότητα του παρεχόμενου διδακτικού τους έργου στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εξετάζεται η επίδραση των διαφορετικών σχολικών κουλτούρων, με τις οποίες έρχονται σε επαφή οι εκπαιδευτικοί, αλλά και η επίδραση των δικών τους αντιλήψεω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effective principal-leader and his/her role to the formation of effective schools: Teachers’ views in the municipality of Acharnes. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Κρασσάς, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η αποτελεσματικότητα αποτελεί λέξη κλειδί για την εξέλιξη των εκπαιδευτικών οργανισμών και την προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στον χώρο της εκπαίδευσης. Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας είναι ένα πρόσωπο μείζονος σημασίας. Μέσα από τον πολύπλευρο ρόλο που καλείται να διαδραματίσει, μπορεί να επηρεάσει κάθε πτυχή του σχολείου και να συμβάλει ουσιαστικά στην αποτελεσματική λειτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating school's educational policy, using the Dynamic Model of Educational Effectiveness: Views of Primary Education teachers in the 3rd Directorate of Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΚΟΜΙΝΗ, ΒΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών, ως προς την εκπαιδευτική πολιτική που ακολουθεί η σχολική τους μονάδα, με χρήση του Δυναμικού Μοντέλου Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας.
Ως διερευνητική μέθοδος χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση και ως εργαλείο συλλογής δεδομένων ερωτηματολόγιο 43 ερωτήσεων, που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο έρευνας, ευρείας κλίμακας, ανά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Art as a tool of critical reflection in teacher's education: Teaching approach to Secondary Education teachers by the exploitation of the methods «Transformative Learning through the Aesthetic Experience» of A. Kokkou (MMAIE) and «Recognition-Acceptance of Truth» (ΑΑΑΑ) in literary lessons. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΓΚΟΥΖΟΥΝΗ, ΣΟΦΙΑ, GKOUZOUNI, SOFIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνάται η δυναμική της τέχνης υπό το πρίσμα του κριτικού στοχασμού στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Κεντρικός στόχος είναι να αναδειχθεί η σημασία της τέχνης ως εργαλείο κριτικής προσέγγισης της «συνάντησης» των νοητικών συνηθειών ενηλίκων με τη μεθοδευμένη ανάλυση λογοτεχνικών έργων. Με αφορμή ένα αποπροσανατολιστικό δίλημμα το έργο τέχνης γίνεται μια εναλλακτική, εύληπτη από όλο...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Κατίκα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σχολική αποτελεσματικότητα αποτελεί ένα αίτημα, η ικανοποίηση του οποίου βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής κάθε χώρας προκειμένου να διασφαλιστούν ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές και έτσι να αντιμετωπιστούν οι κοινωνικές ανισότητες. Σημαντικοί παράγοντες, που οδηγούν σε αυτήν, έχουν αναδειχθεί μέσα από έρευνες η σχολική ηγεσία και η επικοινωνία του σχολείου...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Παρτσινεβέλου, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Γνωρίζουμε ότι βασικός πυλώνας της σχολικής μονάδας είναι ο διευθυντής που με τη συμπεριφορά του συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Νάξου για τον αποτελεσματικό διευθυντή/ντρια. Για αυτόν τον σκοπό διεξήχθη ποσοτική έρευνα με τη χρήση ανώνυμου ερωτη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of culture in primary's school effectiveness [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Κολυβάς, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Η κουλτούρα είναι ένα σύνολο αξιών, πεποιθήσεων και παραδόσεων, συναισθημάτων και συμπεριφορών, σκέψεων και στόχων που καθορίζουν τον χαρακτήρα ενός οργανισμού και επηρεάζουν τη συμπεριφορά των μελών του. Είναι μια σύνθετη έννοια, πολυδιάστατη η οποία προσδιορίζει την λειτουργία των οργανισμών, μεταξύ των οποίων και των σχολικών οργανισμών. Ο σχολικός οργανισμός αποτελεί ένα «ζωντανό» κύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Secondary Level Teachers’ Opinions on the Principal’s Role in the Shaping of School Culture [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΤΕΝΤΖΕΡΑΚΗΣ, ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Δεδομένου ότι η πρόοδος των μαθητών και η ανάπτυξη ενός σχολικού οργανισμού εξαρτάται από την ποιότητα της διοίκησης, η σχολική ηγεσία αποτελεί την κινητήρια δύναμη ενός σχολείου. Η σχολική κουλτούρα, ως η ιδιαίτερη προσωπικότητα μιας σχολικής μονάδας, επηρεάζεται από τη σχολική ηγεσία, καθώς οι επιτυχημένοι διευθυντές διαμορφώνουν ένα θετικό κλίμα και μια ισχυρή κουλτούρα στα σχολεία τους. Στόχος...