Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
στρατηγική
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of digital banking services on customer satisfaction and customer retention: a statistical analysis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-5-2025
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΡΑΓΚΑΤΖΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το Social Media Marketing ως εργαλείο στρατηγικής των Τραπεζών. Αρχικά, στην εργασία γίνεται εισαγωγή στο Social Media Marketing και αναφέρεται το Διεθνές περιβάλλον Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ειδικά στο ψηφιακό Marketing τραπεζών, όπου αποτυπώνονται οι προκλήσεις της ψηφιοποίησης στον τραπεζικό κλάδο, καθώς και ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parents' attitudes, perceptions and management strategies regarding bullying [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-9-2023
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΝΤΕΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα σημαντικό και διαχρονικό φαινόμενο, με εξαιρετικά δυσμενείς συνέπειες για τα παιδιά-θύματα. Οι μελέτες δείχνουν ότι το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και αφορά και την χώρα μας.Σκοπός: Ήταν η καταγραφή των γνώσεων και των στάσεων των γονέων απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό που βιώνουν τα παιδιά τους και η διερεύνηση των στρατηγικών που επιλέγουν για τη δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Management and strategy development in the modern digital environment. Case study the Municipal Gallery of Larissa, Museum K.I. Katsigra. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Πιτσιάκου, Ανδρονίκη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ως διαχειριστές πολιτιστικού υλικού, τα μουσεία διαχρονικά καλούνταν να διαχειριστούν την πρόσβαση και τη χρήση των συλλογών τους, αλλά η ψηφιακή επανάσταση αλλάζει ριζικά τα πρότυπα πολιτιστικής κατανάλωσης και παραγωγής, υποχρεώνοντας τα μουσεία να ξανασκεφτούν πώς σχετίζονται με το κοινό τους ως χρήστες πολιτιστικού περιεχομένου. Για παράδειγμα, οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν τη δυνατότητα να επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“An investigation of the strategies in the Greek handcrafted jewellery industry: the case studies of ‘Maramenos and Pateras’ and ‘Sxedio and Kosmima’” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
ΤΣΙΡΩΝΗ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Handcrafted jewellery has been a significant cultural tradition as well as a thriving industry in Greece.
The present study investigates the strategies in the handcrafted jewellery market in Greece today, in the context of:
(a) the economic crisis in Greece, which commenced in 2009 and is still evident today, also deepened by the recent/ongoing covid crisis; and
(b) the competition between e...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy in shaping cultural activities in museums. The case of the Folklore Museum in Ilion. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Γκούτη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι επιστημονικές εξελίξεις στην πολιτιστική διαχείριση και επικοινωνία επιτάσσουν την ανάγκη για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και του πολιτιστικού αγαθού. Με αυτό το δεδομένο, σκοπός της εργασίας είναι, αφού προσεγγίσει θεωρητικά την πολιτιστική διοίκηση και την επικοινωνιακή στρατηγική ενός πολιτιστικού οργανισμού, να εφαρμόσει αυτή την γνώση στην περίπτωση του Λαογραφικού Μουσείου Ιλίου. Α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
To a Circular Economy: International Strategies and Policies. Comparative Anaysis of Circular Economy Indicators in the EU15. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Αλεξοπούλου, Ευμορφία
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός Πόλεων και Κτιρίων (ΠΣΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά της Κυκλικής Οικονομίας (ΚΟ) και γίνεται ανασκόπηση των πολιτικών εφαρμογής και των τρόπων παρακολούθησης στο διεθνή χώρο και στην Ελλάδα. Επιχειρείται να καταδειχθεί η αποτελεσματικότητα των πολιτικών εφαρμογής, με βάση τα δημοσιευμένα δεδομένα των συστημάτων αξιολόγησης της ΚΟ. Το δείγμα της εργασίας περιλαμβάνει τις δεκαπέντε ανεπτυγμένες χώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Formulating A Business Development Strategy: The Case Study Of Medicinal And Aromatic Plants” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Καρβούνης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In recent years, the market of medicinal and aromatic plants has grown rapidly, with growing global demand, mainly due to their beneficial properties. It is also of great interest as a branch of new business ventures in areas such as primary production, packaging and sales.
Consumers are increasingly interested in a healthy diet that is largely linked to good health and longevity. They are turni...
Εφαρμογή της μεθόδου Balanced Scorecard στο δημόσιο τομέα υγείας: η περίπτωση του ΓΝΝΘΑ "Η ΣΩΤΗΡΙΑ"
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Applying the Balanced Scorecard in the public health sector: the case of the GHDTA "SOTIRIA" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-09-2018 [2018-09-15]
Τριαντοπούλου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Η Balanced Scorecard (BSC) αποτελεί μία από τις πιο σύγχρονες μεθόδους για τη στρατηγική διοίκηση και τη μέτρηση της απόδοσης ενός Οργανισμού. Έχει προταθεί ως μέσο εφαρμογής της στρατηγικής στις Δημόσιες Οργανώσεις της Ελλάδας, στο πλαίσιο της μέτρησης και της συνεχής βελτίωσης της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας των Δημόσιων Οργανισμών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Επομένως, ο εντοπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring product portfolio management processes in generic pharmaceutical companies. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Fotopoulos, Ioannis
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): How to stay competitive in a fast-moving global market is a challenge many generic pharmaceutical companies are faced with today. Generic pharmaceutical companies are implementing Portfolio Management processes in order to better manage their new product development projects from Idea-to-Launch and thus be successful. There are various tools, risks, approaches and other aspects of Portfolio Manage...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategies for the development and empowerment of cultural organisations. The case of the Luceum Club of Greek Women annex of Kalamata . [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-07-2018 [2018-07-12]
ΘΥΜΗ, ΙΣΙΔΩΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονοι πολιτιστικοί οργανισμοί σήμερα λειτουργούν σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς. Προκειμένου να ανταποκριθούν σε αυτό το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον επιβάλλεται να εφαρμόσουν σύγχρονες μεθόδους στρατηγικής, εφαρμόζοντας ορθές πρακτικές και εργαλεία για την επιτυχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Στρατηγική και Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural policy. Sponsorships and projection of the Association of Vlachs of Serres "Georgakis Olympios" and the Association of Vlachs of Veroia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Κεχαγιά, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή παρουσιάζει την πολιτιστική πολιτική του Λαογραφικού Μουσείου Βλάχων Ν. Σερρών «Γεωργάκης Ολύμπιος» και του Συλλόγου Βλάχων Βέροιας. Στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας γίνεται προσέγγιση της έννοιας της πολιτιστικής πολιτικής και της πολιτιστικής χορηγίας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα οφέλη που αποκομίζουν οι χορηγοί μέσα από μία χρηματοδότηση, καθώς και τρόπους προσέλκυσης χορη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE SIGNIFIGANCE OF CULTURAL MANAGEMENT IN THE FORMATION OF THE MODERN ROLE OF THE NON-PUBLIC MUSEUMS. THE CASE OF THE VORRES MUSEUM. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2017 [2017-09]
ΣΤΡΑΤΗΓΑΡΕΑ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία το κεντρικό ερώτημα έγκειται σε ποιους βασικούς άξονες θα πρέπει να στηριχθούν οι πολιτισμικοί οργανισμοί και ειδικά, τα μη κρατικά μουσεία προκειμένου να επιβιώσουν οικονομικά, να παράγουν και να προάγουν τον πολιτισμό με σεβασμό στο γενικό (δημόσιο) συμφέρον τη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης, των κοινωνικο- ιδεολογικών ανακατατάξεων και του συνεχώς μεταλλασσόμενου ψηφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Product Diversification's Strategy as a Tool for Sales Growth: The Chios Mastiha Growers Association's Case [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-05-2017 [2017-05-06]
Μανδάλας, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Στο σύγχρονο διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον, η προσαρμογή των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις της αγοράς καθιστά επιτακτικές τις επενδύσεις σε καινοτόμες πρακτικές ανάπτυξης. Για το σκοπό αυτό, κάθε οικονομική μονάδα μπορεί να προσφύγει στην εφαρμογή κατάλληλης στρατηγικής, με στόχο την αύξηση του ετήσιου κύκλου εργασιών καθώς και των καθαρών της αποτελεσμάτων. Μία εξ αυτών, η στρατηγική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Sustainable Development and Social Responsibility: A Case Study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΜΑΥΡΟΕΙΔΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Obtaining profit for their shareholders is no longer enough for businesses. They are expected to conduct their operations in a socially responsible manner, undertaking voluntary environmental and social initiatives. The ultimate objective for corporate responsibility is the attainment of sustainable development, a concept which detaches economic growth from the overconsumption of natural resources...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Management and Sustainability of cultural infrastructures of Local Governments under conditions of economic crisis. Case Study: The Municipal Theatre of Piraeus [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΚΥΖΙΡΗ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική στρατηγική των σύγχρονων πολιτιστικών οργανισμών προσανατολισμένη στη βιωσιμότητά τους συνιστά πρακτική αναγκαιότητα, που επιβάλλεται από τις συνθήκες οξύτατης οικονομικής κρίσης και ανταγωνισμού της εποχής, σε συνδυασμό με τον εξασθενημένο ρόλο του Δημοσίου στη μέριμνα για τον πολιτισμό και την ενίσχυση των τεχνών. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί καλούνται να πείσουν το κοινό τους για τη...