Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ομαδοσυνεργατική μέθοδος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Memory and space: A teaching scenario of local history for Patras in the second part of the 19th century through streets, squares and buildings [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Μαμάση, Φαίδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης της σχέσης της μνήμης και του χώρου στην Πάτρα με χρονικό πλαίσιο εστίασης το β΄μισό του 19ου αιώνα. Προτείνεται ένα διδακτικό σενάριο τοπικής ιστορίας, που διαπνέεται από τις σύγχρονες αναπτυξιακές και ψυχοπαιδαγωγικές θεωρίες του κοινωνικο-πολιτισμικού κονστρουκτιβισμού σύμφωνα με τον οποίο οι ίδιοι οι μαθητές κατασκευάζουν τη γνώση...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις του Σωκράτη και ο τρόπος διδασκαλίας του έχουν επηρεάσει τις αντιλήψεις αρκετών φιλοσόφων και παιδαγωγών από τη δική του εποχή μέχρι και τις μέρες μας. Ο Σωκράτης ασχολήθηκε με το να εκπαιδεύσει ενήλικες, καθότι οι μαθητές του ήταν ενήλικα άτομα, τα οποία είχαν ήδη μια διαμορφωμένη προσωπικότητα. Η σωκρατική διδασκαλία βασίστηκε στη διαλεκτική, τη μαιευτική και την ειρων...
Ημερομηνία:
11-03-2019 [2019-03-11]
KIAMILI, DESPOINA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): This research explores the psychological needs of immigrant pupils who attend Greek lessons in a classroom of a non formal educational setting with a view to utilize them in team-based activities aiming at their empowerment and motivation for learning. Research data were collected through observation, participatory observation and a semi-structured interview with the teacher of the classroom, who ...