Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
κριτήρια επιλογής
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A comparative study of the national standards and responsibilities of secondary education principals in Greece and England during the decade 2010-2020 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μηζύθρα, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία συνιστά μια συγκριτική μελέτη των κριτηρίων επιλογής και των αρμοδιοτήτων των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και την Αγγλία κατά την δεκαετία 2010-2020. Ειδικότερα διερευνά την συσχέτιση των κριτηρίων επιλογής με τις αρμοδιότητες των διευθυντών καθώς και τα περιθώρια αυτονομίας που έχουν οι σχολικές μονάδες στην επιλογή διευθυντή στις δύο χώρες επικεντρώνοντας...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The system of selection, training and evaluation of school principals in developed countries of the world [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Καραμπάς, Κωνσταντίνος - Ηρακλής
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό, η σχολική ηγεσία αποτελεί ζήτημα μείζονος σημασίας και κατέχει κεντρική θέση στη μελέτη της βιβλιογραφίας. Το κεντρικό πρόσωπο είναι ο σχολικός ηγέτης. O ρόλος του έχει καθοριστικό χαρακτήρα στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας. Τους δύο τελευταίους αιώνες έχει πραγματοποιηθεί ένας ριζικός ανασχηματισμός στο πεδίο της ανάπτυξης και προετοιμασίας των σ...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Μπαβέλης, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ένα από τα σημαντικότερα θέματα στο χώρο της εκπαίδευσης που αφορά τη διοίκηση των σχολικών μονάδων, είναι αυτό της επιλογής και στελέχωσής τους με τους πιο ικανούς και αποτελεσματικούς διευθυντές. Αυτοί, σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, για να ανταπεξέλθουν στο δύσκολο έργο τους πρέπει να διαθέτουν ένα σύνολο τεχνικών-διαπροσωπικών δεξιοτήτων και διοικητικών ικανοτήτων. Ο ρόλος τους συνδέεται ακόμη ά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the selection of Principals, through the process of participation of the School Board, in the change of school’ s culture. Opinions of the school teachers of Primary Education in the Prefecture of Pieria. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης του Ν. Πιερίας για τον ρόλο της επιλογής των Διευθυντών/-τριών με τη διαδικασία συμμετοχής του Συλλόγου Διδασκόντων στην αλλαγή της κουλτούρας του σχολείου. Για την ερευνητική προσέγγιση του θέματος πραγματοποιήθηκε δειγματοληπτική έρευνα με τη συμπλήρωση ανώνυμων ερωτηματολογίων από 105 εκπαιδευτικούς, 2...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Primary Education Teachers’ views about the selection of principals of school units according to 4327/2015 law [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΜΠΕΣΗ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων με τη συμμετοχή για πρώτη φορά του συλλόγου διδασκόντων, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4327/2015. Η έρευνα υλοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ανώνυμων ερωτηματολογίων από 194 εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης που συμμετείχαν στην εκλογή διευθυντών σχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The selection criteria of the administrative staff of the public Vocational Training Institutes (IEKs); Current predicaments and prospects. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2016 [2016-09-24]
ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στο συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας το Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) διαθέτει ευρύτερα περιθώρια αυτονομίας σε σχέση με τα σχολεία της τυπικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, οι πρόσφατες μεταβολές στο χώρο της Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης καθιστούν το έργο του Διευθυντή ΙΕΚ νευραλγικής σημασίας για ...