Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
κειμενικά είδη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching genre in primary school. Practices of research, selection and utilization of textual resources by 5th and 6th grade teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Θεοδωροπούλου, Ναταλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διδασκαλία των κειμενικών ειδών, ένας από τους σημαντικούς τομείς της διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος, έχει απασχολήσει διεθνώς τους ερευνητές γεγονός που απο-δεικνύεται από τις διδακτικές προτάσεις που έχουν προταθεί από την δεκαετία του ’80 και έπειτα. Στη χώρα μας η διδασκαλία των κειμενικών ειδών εισήχθη με το ΑΠΣ του 2003 και τη συνακόλουθη συγγραφή των σχολικών γλωσσικών εγχειριδίων γι...
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Λαζαρίδου Πυρλίδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η Δημιουργική Γραφή στην εκπαίδευση έχει μακρά ιστορία σε χώρες του εξωτερικού. Στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια κερδίζει ολοένα έδαφος σε μια προσπάθεια να καταστεί λειτουργικό εργαλείο της διδασκαλίας.
Η Δημιουργική Γραφή αξιοποιεί την έννοια της δημιουργικότητας και αποδεικνύεται στην πράξη ως αποτελεσματικότατη μέθοδος που εφαρμόζει διάφορες θεωρίες μάθησης. Με το μαθητοκεντρικό της μοντέλο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The New Curriculum for the Modern Greek Language of the 3rd grade of high school and the new textbook: Views of teachers and students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
ΖΑΠΡΟΥΔΗΣ, ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Το 2019 εκδόθηκε ένα νέο πρόγραμμα σπουδών για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Γ΄ τάξη του Ενιαίου λυκείου, βασιζόμενη στον κριτικό γραμματισμό. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεων των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τιών σχετικά με το πρόγραμμα αυτό και το νέο διδακτικό εγχειρίδιο που διανεμήθηκε στα σχολεία την ίδια χρονιά, για να υποστηρίξει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The third class senior high school students' views for the development of critical linguistic awareness in the framework of language teaching at school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Ελαιοτριβάρη, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η γλώσσα αποτελεί όργανο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων, αλλά ταυτόχρονα δηλώνει και τις σχέσεις εξουσίας που επικρατούν σε μια κοινωνία. Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας αποβλέπει στην ολοκληρωμένη προσέγγιση της δομής και της λειτουργίας της γλώσσας, ώστε οι μαθητές να μπορούν να τη χρησιμοποιούν κατάλληλα. Παράλληλα έχει στόχο να αποκαλύπτει τα βαθύτερα νοήματα που υπάρχουν στα κείμενα και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Genres and their teaching in primary school: attitudes and preferences of primary school teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Μαρκαντωνάτου, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια, το κειμενοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση χρησιμοποιείται ως χρήσιμο μέσο για την ενδυνάμωση των μαθητών, στοχεύοντας τόσο στη σχολική τους επιτυχία όσο και, μακροπρόθεσμα, στην κοινωνική τους επιτυχία. Εντούτοις, δεν έχουν διερευνηθεί επαρκώς οι στάσεις και οι προτιμήσεις των εκπαιδευτικών γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο διδασκαλίας.
Σκοπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The ability of text discrimination as cited in the Curriculum (narrative, descriptive, argumentative, instructional texts) by fourth and sixth grade students, in primary school units of different profiles. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Γιαλαμάς, Μάριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει την ικανότητα αναγνώρισης των κειμενικών ειδών από μαθητές/τριες Δημοτικού, όπως αυτά ορίζονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του 2003. Πιο συγκεκριμένα, ζητήσαμε από μαθητές/τριες των Δ΄ και Στ΄ τάξεων να κατατάξουν κείμενα σε τέσσερις κατηγορίες κειμένων: Αφηγηματικά, Περιγραφικά, Επιχειρηματολογικά και Κείμενα Οδηγιών. Επιλέξαμε αυτές τις τά...