Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επικοινωνιακή προσέγγιση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Conditionals in Modern Greek: contrast with Albanian and teaching approaches [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-02-2024
ΜΑΡΙΑ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΛΙΟΛΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση των υποθετικών λόγων στη Νέα Ελληνική υπό το πρίσμα των περιγραφικών γραμματικών της Νέας Ελληνικής και των σύγχρονων γλωσσολογικών μελετών. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι υποθετικοί λόγοι και η κατηγοριοποίηση αυτών όπως γίνεται σε παραδοσιακές Γραμματικές της Νέας Ελληνικής, όπου και διαφαίνεται ότι δεν υπάρχει πλήρης ταύτιση και ομοιομορφί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Complementizers in Greek and their teaching in the context of teaching Greek as L2 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-07-2023
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΥΣΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι συμπληρωματικές προτάσεις καταλαμβάνουν κεντρικό ρόλο στο γραμματικό σύστημα της ελληνικής γλώσσας καθώς προσδίδουν σημαντικές πληροφορίες στην πρόταση και είναι απαραίτητες για τη συμπλήρωση του νοήματος που φέρει. Παράλληλα, τα είδη των συμπληρωματικών προτάσεων καθορίζονται από το είδος του κατηγορήματος της κύριας πρότασης σε συνδυασμό με τον συμπληρωματικό δείκτη, δηλαδή τον σύνδεσμο εισαγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Vocabulary teaching in e-books of Greek as a second / foreign language: research results [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Διαμαντοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να οδηγήσει σε ωφέλιμα συμπεράσματα για μια πιο αποδοτική διδασκαλία του λεξιλογίου της Ελληνικής ως Γ2 σε ενήλικες μαθητές μέσω των Νέων Τεχνολογιών και με βάση τη μαθητοκεντρική επικοινωνιακή προσέγγιση. Ειδικότερα, στην εργασία εντοπίζονται τα ηλεκτρονικά διαδραστικά εγχειρίδια της Ελληνικής ως Γ2 σε ενήλικες (σε επίπεδο Α1-Α2) και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
COMMUNICATION APPROACH TO LANGUAGE TEACHING: IMPRESSION OF TEACHERS 'AND STUDENTS' OPINIONS FOR ITS IMPLEMENTATION [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
ΑΣΒΕΣΤΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική απόπειρα επιδιώκει να μελετήσει τις απόψεις φιλολόγων και μαθητών του Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου Συκιάς Χαλκιδικής γύρω από την επικοινωνιακή προσέγγιση στο γλωσσικό μάθημα. Η έρευνα ακολούθησε την μικτή προσέγγιση καθώς συγκεντρώθηκαν ποσοτικά δεδομένα, μέσω ερωτηματολογίων από τους μαθητές, και ποιοτικά, μέσω συνεντεύξεων από τους φιλολόγους. Συγκεκριμένα, έλαβαν μέρος συ...
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Λεονάρδος, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η γλώσσα ως ζωντανός οργανισμός αλλάζει διαρκώς και το γεγονός αυτό είναι φυσικό και αναπόφευκτο. Σε αυτό το πόρισμα της γλωσσολογίας στηρίζεται η παρούσα εργασία, η οποία αποσκοπεί στην εξέταση του φαινομένου της γλωσσικής αλλαγής στην νέα ελληνική, τόσο διαχρονικά μέσα από την επισκόπηση του γλωσσικού ζητήματος, όσο και συγχρονικά μέσα από τη διερεύνηση των αιτιών και των μηχανισμών που την υποκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical Analysis of the New Curriculum for Language Teaching in High School. Teaching Intervention in the Critical Literacy Framework [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
Παπαγεωργίου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τη σχολική χρονιά 2019-20 άρχισε να εφαρμόζεται στη Γ΄ Λυκείου ένα νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας, το οποίο δίνει έμφαση στον κριτικό γραμματισμό. Η εφαρμογή, όμως, του κριτικού γραμματισμού στο ελληνικό σχολείο δεν είναι εύκολη υπόθεση, κυρίως (αλλά όχι μόνο) για λόγους που αφορούν το σχολικό συγκείμενο. Ωστόσο, ο κριτικός γραμματισμός μπορεί να απαντήσει στ...