Κριτήρια αναζήτησης: ειδική αγωγή
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ειδική αγωγή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Education and Upskilling of primary, middle and highschool teachers: A case study of distance learning programm related to special education [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2022 [2022-09-19] Συγγραφέας: Ζάβρα, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η έννοια της επιμόρφωσης αποτελεί ένα ζήτημα το οποίο απασχολεί συνεχώς το επιστημονικό πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Όταν μιλά κανείς για εκπαιδευτικούς, η έννοια της επιμόρφωσης γίνεται επιτακτική, καθώς ένας εκπαιδευτικός οφείλει να συμβαδίζει με τις μαθησιακές ανάγκες της εκάστοτε εποχής. Η συγκεκριμένη έρευνα εστιάζει στον εντοπισμό όλων των συνθηκών που επηρεάζουν ή διευκολύνουν τη συμμετο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Εvaluation of the teaching and intervention process of the English as a foreign language to students with special educational needs in distant learning environment [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: Γατσωτής, Αντώνιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση από την πλευρά των εκπαιδευτικών, της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, σε περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά της διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Για την επίτευξη του σκοπού εξετάστηκαν με τη διαδικασία της συνέντευξης οκτώ εκπαιδευτικοί της Αγγλικής γλώσσας οι οποίοι σχετίζονται επαγγελματικά ή/και α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Job burnout and job satisfaction of teachers in special education units. The role of the school principal and the school culture. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Τσιμιτσέλη, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο πολλαπλός ρόλος του σχολείου στην εκπαίδευση και κοινωνικοποίηση των εκπαιδευομένων, καθορίζει ως ένα βαθμό τις συνθήκες και την πορεία ζωής τους. Έτσι, απαιτεί από τον εκπαιδευτικό υψηλού βαθμού ψυχολογική εμπλοκή και ενέχει συνθήκες άγχους που σταδιακά οδηγούν σε επαγγελματική εξουθένωση με προβλήματα ψυχικής και σωματικής υγείας, συμπεριφοράς, στάσης, κοινωνικών και οργανωτικών δεξιοτήτων, κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τhe counselling role of school and the degree to which schools manage to respond to students' multiple needs. Αn investigation of teachers’ perceptions in secondary schools of the district of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΖΥΓΟΥΡΗ, ΒΑΡΒΑΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα έρευνα είναι ποιοτική και αποσκοπεί στη διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών σχετικά με τον συμβουλευτικό ρόλο του εκπαιδευτικού. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν ο συμβουλευτικός ρόλος των εκπαιδευτικών, οι πρακτικές, η συμβολή των διευθυντών και οι ανασταλτικοί παράγοντες στην εφαρμογή συμβουλευτικής. Το σχολείο σήμερα εκτός από το διδακτικό έργ...
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΣΟΥΖΑΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα χαρακτηριστικά της μεντορικής σχέσης και τη συμβολή του μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη, την ψυχολογική υποστήριξη και τη μοντελοποίηση ρόλων. Επιπλέον, διερευνώνται οι δυσκολίες στο έργο, στις σχέσεις με τους συναδέλφους και στον φόρτο εργασίας για τους νέους εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School-Family Cooperation and Academic-Psychosocial Development of Children with Special Educational Needs (SEN): Exploring the special education teachers’ views [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Πανταζή, Νικολέτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις εργαζόμενων εκπαιδευτικών σε δημοτικά σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αναφορικά με τη σχέση συνεργασίας που αναπτύσσουν με τους γονείς και το αντίκτυπο αυτής στην ανάπτυξη παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τις μορφές, τη συχνότητα και την ποιότητα αλληλεπίδρασης με τους γονεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The experiences of parents and caregivers of children attending therapeutic programs in special therapy and rehabilitation facilities. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Μπέσσας, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Ειδική Αγωγή είναι όλες εκείνες οι ενέργειες εξειδικευμένων προγραμμάτων θεραπείας και αποκατάστασης, αλλά και οι ειδικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που παρέχονται σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές και αναπτυξιακές (θεραπευτικές) ανάγκες. Η θεραπεία και αποκατάσταση των αναπτυξιακών διαταραχών στην Ελλάδα προσφέρεται κυρίως από ιδιωτικές δομές και κάποιες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που δραστηριοπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Case study on the views of Teachers of a Private School and a Special Educational Institution for their co-operative participation in a continuing innovative action [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2017 [2017-09-29] Συγγραφέας: Βαΐτση, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας, που αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης, ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών στα πλαίσια μιας συνεργατικής καινοτομίας ανάμεσα στο Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής «Η Ελληνική Παιδεία» και στο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα «Στουπάθειο». Στο θεωρητικό μέρος αναπτύχθηκαν αρχικά οι έννοιες της καινοτομίας και της συνεργασίας στην εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Special education teachers' of general education incorporation classes opinions and attitudes to the evaluation indicators for the quality of the educational work at school units [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Καλογερά, Ευτυχία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια επιχειρείται στην Ελλάδα να διαμορφωθεί και να υλοποιηθεί ένα σύστημα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, το οποίο σκοπό θα έχει να κινητοποιήσει όλους τους παράγοντες του σχολείου, να αποσαφηνίσει τα προβλήματα και να υποδείξει πεδία για επιμόρφωση. Το 2013-2014 έγινε μία απόπειρα αυτοαξιολόγησης των σχολείων με βάση το πλαίσιο που είχε προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Special education teachers’ of primary and secondary school of Iraklio Crete perceptions for their training [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Δερμιτζάκης, Θεόδωρος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου Κρήτης για την επιμόρφωσή τους. Η έρευνα υλοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2017 με εργαλείο συγκέντρωσης δεδομένων την προσωπική, ημιδομημένη συνέντευξη με ανοιχτές ερωτήσεις, ενώ για την ανάλυση των δεδομένων εφαρμόσαμε τη μέθοδο ανάλυσης περιε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Assessment of family burden and parental depression of children with developmental and speech disabilities which are under therapeutic care in special treatment centres: Research on the impacts to parental satisfaction from the provided services. [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-10-2016 [2016-10-06] Συγγραφέας: ΜΑΝΤΖΙΟΥΡΑ, ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): H ικανοποίηση των χρηστών υπηρεσιών υγείας έχει γίνει αντικείμενο πλήθους ερευνών, τις τελευταίες δεκαετίες. Η βελτίωση των συνθηκών παροχής υπηρεσιών υγείας οδηγεί σε βέλτιστα θεραπευτικά αποτελέσματα αλλά και μεγαλύτερη ικανοποίηση. Ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο της ψυχικής υγείας των παιδιών, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών θα πρέπει να αποτελεί βασικό στόχο των παρόχων υπηρεσιών τέτοιου τύπου. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Attitudes and opinions of kindergarten teachers regarding the intergration of pupils with special educational needs in kindergarten. The case of the regional unit of kozani. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΚΕΚΑ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις των νηπιαγωγών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης του νομού Κοζάνης σχετικά με την ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Επιμέρους στόχοι ήταν η καταγραφή των απόψεων για το ζήτημα της ειδικής αγωγής, των απόψεων αναφορικά με την ένταξη και το βαθμό ετοιμότητας του σχολείου, των εκπαιδευτικών ...