Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διδασκαλία λεξιλογίου
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Technologiegestützte Wortschatzvermittlung im DaF-Unterricht. Die Rolle der Autorenwerkzeuge. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Κούτου, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Εν όψει της ψηφιοποίησης ποικίλων δραστηριοτήτων σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, είναι εύλογη η χρήση των νέων τεχνολογιών και της εφαρμογής τους στη διαδικασία εκμάθησης. Μέσω των προαναφερθεισών τεχνολογιών παρέχονται...
Διαπολιτισμική μάθηση και ένταξη των παραμυθιών στο μάθημα της Γερμανικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Interkulturelles Lernen und Einsatz von Märchen im DaF-Unterricht [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
ΜΟΥΤΣΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των παραμυθιών στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας με σκοπό την προώθηση της διαπολιτισμικότητας. Η λογοτεχνία αντικατοπτρίζει τόσο την ιστορία όσο τον πολιτισμό μιας χώρας και αντανακλά τον τρόπο σκέψης και τις συνήθειες ενός λαού. Γι’ αυτό το λόγο η λογοτεχνία θα έπρεπε να απο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching English to Deaf/Hard of Hearing students in Primary Education: The case of Special Primary School of Deaf/Hard of Hearing in Argyroupoli [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Σελιάμη, Γιασεμή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present research focuses on negotiating, whether and to what extent, the deaf and hard of hearing students in Primary Education can be taught English with the students in the Special Primary School of Deaf and Hard of Hearing in Argyroupoli as the target group under investigation. The methods the teachers of the school apply are observed and implemented during teaching English. Additionally,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Vocabulary teaching in e-books of Greek as a second / foreign language: research results [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Διαμαντοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να οδηγήσει σε ωφέλιμα συμπεράσματα για μια πιο αποδοτική διδασκαλία του λεξιλογίου της Ελληνικής ως Γ2 σε ενήλικες μαθητές μέσω των Νέων Τεχνολογιών και με βάση τη μαθητοκεντρική επικοινωνιακή προσέγγιση. Ειδικότερα, στην εργασία εντοπίζονται τα ηλεκτρονικά διαδραστικά εγχειρίδια της Ελληνικής ως Γ2 σε ενήλικες (σε επίπεδο Α1-Α2) και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Use of Corpus-based Instruction: Exploring & Enhancing EFL Young Learners’ Vocabulary Competence [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Kαλαϊτζή, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation brings into the limelight the notion of corpus-based instruction and delves into pertinent theories and findings from recent research, with the majority of them acknowledging the beneficial contribution of corpus-based learning to the English Foreign Language (EFL) classroom, mainly as regards advanced students’ language competence. To be more specific, the purpose of the present...