Κριτήρια αναζήτησης: διδακτικό εργαλείο
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διδακτικό εργαλείο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cinema as an educational tool for teaching History. Introducing teachers to its utilization in a history classroom [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Δανιήλογλου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη δυναμική σχέση του τρίπτυχου Ιστορία – Εκπαίδευση – Κινηματογράφος με έμφαση στη διδακτική αξιοποίηση των ταινιών, στο μάθημα της ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί θέλγονται από την ιδέα να χρησιμοποιήσουν ένα σύγχρονο και εναλλακτικό διδακτικό εργαλείο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών και θα τους παροτρύν...
Ημερομηνία: 15-09-2018 [2018-09-15] Συγγραφέας: Παπαποστόλου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to explore the challenges and needs of professional teachers and volunteers who offer language support to refugee children and adolescents within the framework of both formal and non-formal educational settings in the Greek context. In a field where research is limited and at initial stage, a qualitative inquiry was conducted with the contribution of four research inst...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Τeachers’ perceptions with regards to the exploitation of fairytales as a teaching tool in elementary school. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Στούμπου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι να μελετήσει απόψεις δασκάλων σχετικά με την αξιοποίηση του παραμυθιού ως διδακτικού εργαλείου στο δημοτικό. Αφορμή αποτέλεσε η ανάγκη εξεύρεσης εναλλακτικών μέσων διδασκαλίας που θα κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον κι αποτελεσματικό. Τα συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα που επιχειρήθηκαν να απαντηθούν αφορούσαν:1)τον βαθμό αξιοποίησης του παραμυθιού στο ...