Κριτήρια αναζήτησης: διαφήμιση
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαφήμιση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Gender identities in advertising discourse: a critical analysis [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2022 [2022-07-30] Συγγραφέας: Δεδικούση, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αναπαράσταση έμφυλων ταυτοτήτων στον διαφημιστικό λόγο. Προηγούμενες έρευνες έχουν μελετήσει τη λειτουργία του διαφημιστικού λόγου τόσο στην προώθηση προϊόντων όσο και στη δημιουργία ιδεολογιών, καθώς και τη λειτουργία της γλώσσας και των σημειωτικών πόρων ως ενδείκτες κατασκευής ανδρικών και γυναικείων ταυτοτήτων. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι: α) να αναδεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La publicité comme moyen d’enseignement interculturel dans la classe de FLE [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2021 [2021-09-11] Συγγραφέας: Γεωργίου, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τη σημασία της διαφήμισης στη διδασκαλία της διαπολιτισμικότητας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο του δημόσιου τομέα. Προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε τα οφέλη και τις δυσκολίες της χρήσης της διαφήμισης ως διαπολιτισμικού μέσου τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Στο πρώτο μέρος της διατριβής μας, που αποτελεί το θεωρητικό πλ...
Ημερομηνία: 17-07-2021 [2021-07-17] Συγγραφέας: Βέργη, Λαμπρινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Μία πολυτελής μάρκα μόδας συνίσταται στον συνδυασμό των γενικών χαρακτηριστικών που την καθιστούν «πολυτελή» και των ειδικότερων γνωρισμάτων της προσωπικότητάς της και των αξιών που πρεσβεύει. Η παρούσα εργασία εξετάζει τον ρόλο του branding στον προσδιορισμό της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της προσωπικότητάς της, και εν συνεχεία τον ρόλο της διαφήμισης ως προς αυτό. Η μελέτη εμβαθύνει στον τρόπο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Graphics and comics in advertising [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Κελαϊδή, Μαρία Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στη σχέση των κόμικς με τη διαφήμιση. Διερευνά ποια είναι τα κοινά στοιχεία των γραφικών τεχνών και των κόμικς με τη διαφήμιση εξετάζοντας τα με ιστορικούς και επικοινωνιακούς όρους. Οι αφηγηματικές εικόνες που εμφανίζονται με χρονική συνέχεια, η χρήση του λόγου και οι εκτυπώσεις λίγο αργότερα, είναι οι κοινοί παράγοντες που μελετώνται. Η ανάπτυξη της τυπογρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual communication and Greek tourism: E.O.T.'s promotional videos in conjunction with the organization's communication strategy 2008-2018 [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Θεοδωράκου, Αυγερινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα του τουρισμού, που αποτελεί πολυσύνθετο και ευαίσθητο προϊόν στις συγκυριακές διακυμάνσεις, διερευνάται με την παρούσα μελέτη η αποτύπωση της επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο οπτικό μέσο του βίντεο, καθώς και η εμφάνιση σε αυτό του ευρύτερου περιβάλλοντος (κοινωνικού, οικονομικού, πολιτικού και πολιτισμικού). Επίσης εξετάζεται ο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Thessaloniki International Film Festival Communication Strategy: The Poster as Visual Identity and Form of Art [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: ΤΙΤΟΝΗ, ΦΥΛΛΙΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η φεστιβαλική αφίσα συνιστά βασικό επικοινωνιακό εργαλείο των πολιτιστικών οργανισμών για την προώθηση των μηνυμάτων τους, το οποίο περιλαμβάνει πολλές ιδιαιτερότητες, όχι μόνο στο πεδίο του σχεδιασμού αλλά κυρίως στο πεδίο της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής πράξης. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιχειρείται μία σύντομη αναφορά στο πεδίο του Οπτικού Πολιτισμού και γίνεται επισκόπησ...