Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 12 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The brand Sparta as a marketing tool for the tourist development of the region. Strategic marketing plan-the city of Sparta [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Πενταφρονίμου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουριστικός τομέας αποτελεί αναμφίβολα τον κινητήριο μοχλό της οικονομίας της χώρας μας, καθώς τόσο η ιστορία και ο πολιτισμός της, όσο και η ποικιλομορφία της την καθιστούν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Το τουριστικό μάρκετινγκ μέσα από ένα σύνολο μεθόδων,διαδικασιών και εργαλείων ερευνά τις ανάγκες και τα κίνητρα των δυνητικών πελατών, ώστε να υπάρχει βελτιωμένη...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αλεξάκης, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελει σημαντικό κομμάτι της οικονομίας στην σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα και για ορισμένα κράτη και συγκεκριμμένες περιοχές αυτών ενδεχομένως αποτελεί το κύριο, αν όχι και το μοναδικό, παραγώμενο προϊόν και πηγή εσόδων. Η Ελλάδα αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα ως προς αυτό, με το πλήθως των νησιών που περιλαμβάνει η επικράεια της να έχουν τον τουρισμό ως την βασική και κύρι...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γερονικολού, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στα πλαίσια της παρούσας Διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται η διεύρυνση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που αναπτύσσονται στην περιοχή της Θήβας και η εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ. Η εκπόνηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ έχει ως στόχο την ανάδειξη της Θήβας ως έναν τουριστικό προορισμό όλου του έτους, προβάλλοντας τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που ήδη υπάρχουν και εκείνες που μπ...
Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Χαραλαμπίδης, Φίλιππος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο παγκόσμιος τουριστικός χάρτης τις τελευταίες δεκαετίες συνεχώς μεταβάλλεται. Oι νέοι και ανταγωνιστικοί τουριστικοί προορισμοί, η μαζικότητα του τουρισμού, η έντονη εποχικότητα, οι εναλλαγές στις ανάγκες των τουριστών, καθώς και η οικονομική κρίση που μαστίζει τον πλανήτη, δημιουργούν ένα ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον και επιβάλλουν την υιοθέτηση νέων ανταγωνιστικών τουριστικών σχεδίων μάρκε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evaluation of the overall satisfaction of tourists regarding the tourist product of the island of Paros and the development of a Strategic Marketing Plan." [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Σκιαδοπούλου, Θηρεσία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την αξιολόγηση της ικανοποίησης των τουριστών από τις τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρονται στο νησί της Πάρου και γίνεται προσπάθεια εκπόνησης ενός μονοετούς στρατηγικού σχεδίου Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να ερευνήσει την ικανοποίηση των τουριστών από το συνολικό πακέτο τουριστικών υπηρεσιών που παρέχει η Πάρος και να προτείνει έ...
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Μπαμπούρη, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα την σημαντικότερη δύναμη της οικονομίας της, αφού το 2018 συνέβαλε 30,9% (57,1 δισ. ευρώ) στη δημιουργία του ΑΕΠ. Όμως η δυναμική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον κλάδο του τουρισμού δεν συμβαδίζει με το σύνολο της χώρας καθώς από τα συνολικά της έσοδα μόνο το 1% προέρχεται από τον τουρισμό. Από αυτό το στοιχείο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι κανείς από τους τ...
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Δουλαβέρης, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού των τελευταίο αιώνα έχει αναγάγει την αγορά που απευθύνεται σε βιομηχανία που συνέχει διογκώνεται. Η οικονομική ανάπτυξη που απορρέει στους ταξιδιωτικούς προορισμούς οδήγησε σε φαινόμενα μιμητισμού και έντονου ανταγωνισμού. Η αύξηση της προσφοράς από δυνητικούς ή υπάρχοντας τουριστικούς προορισμούς επιβάλει την δημιουργία σαφέστατου σχεδίου τουριστικού μάρκετινγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Research into the prospects of sustainable development of Karpenissi Municipality via marketing proposals concerning the enrichment of the touristic product of the destination [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Τσολακίδου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διερευνήσει τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης για τον Δήμο Καρπενησίου μέσω προτάσεων μάρκετινγκ εμπλουτισμού του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος. Γενικά, στις μέρες μας παρατηρείται ένας έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών που προσφέρουν ομοειδή προϊόντα. Γι’ αυτό τον λόγο, κρίνεται απαραίτητη η κατάστρωση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου ...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Ανδρικάκη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ιδιαίτερη σημασία του τουρισμού σε μια χώρα είναι αδιαμφισβήτητη διότι επηρεάζει άμεσα την οικονομία της, προσφέροντας θέσεις εργασίας, αυξάνοντας τα έσοδα και δραστηριοποιώντας πολλούς διαφορετικούς τομείς. Σε συνδυασμό όμως με τον κορεσμό που έχει επέλθει το τουριστικό μοντέλο ήλιος-άμμος-θάλασσα συνιστάται οι τουριστικοί προορισμοί να στρέψουν την προσοχή τους σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Destination Marketing Plan: The case of the Municipality of Kalavryta in the Prefecture of Achaia [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΣΟΥΛΤΑΝΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες, γεγονότα πολιτικής, οικονομικής και τεχνολογικής προέλευσης έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την τουριστική βιομηχανία, με τελικό αποτέλεσμα την κορύφωση του ανταγωνισμού μεταξύ των τουριστικών προορισμών σε εγχώριο επίπεδο. Το κλασσικό μοντέλο διακοπών «Ήλιος και θάλασσα» έχει ατονήσει και οι τουρίστες επιλέγουν, πλέον, εναλλακτικές μορφές διακοπών σε νέους «παρθένους» ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «A proposal for a Strategic Marketing plan for the viable tourism development of Arachova region, Viotia» [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-05-2018 [2018-05-13] Συγγραφέας: Φορτώσης, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας αφορά την πρόταση για ένα στρατηγικό πλάνο Μάρκετινγκ και βιώσιμης ανάπτυξης για την περιοχή της Αράχωβας Βοιωτίας. Ειδικότερα, αυτή η διατριβή σκοπεύει να αναπτύξει ένα σχέδιο μάρκετινγκ το οποίο στοχεύει στην βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και στην διαφύλαξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου της περιοχής. Η διάρθρωση της διπλωματικής έχει ως εξής: Π...
Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας. Η συνεισφορά του τουρισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο, όπου η χώρα μας έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2008 σε παγκόσμιο επίπεδο και που δυστυχώς εξακολουθεί να ταλαιπωρεί μέχρι σήμερα. Ο τουρισμός αποτελεί ένα τομέα που με την κατάλληλη οργάν...