Κριτήρια αναζήτησης: Προφορικός Λόγος
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προφορικός Λόγος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Die Förderung des Mündlichen Ausdrucks durch den Einsatz von Sprachlernspielen im DaF-Unterricht [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Παπαδόπουλος, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Πως μπορεί να φθάσει κανείς τον ελεύθερο προφορικό λόγο στο επίπεδο Α1 και να προετοιμάσει τους εκπαιδευόμενους σε καταστάσεις που αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα. Αυτό παρουσιάζεται δια μέσου της εφαρμογής των γλωσσικών παιχνιδιών στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Μέσα από την χρήση των αυτοδημιούργητων γλωσσικών παιχνιδιών ενισχύεται και επιτυγχάνεται το κίνητρο και η χαρά στο μάθη...
Ημερομηνία: 7-2004 [2004] Συγγραφέας: Βασίλειος Κυρίτσης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία µελετά το πλαίσιο µέσα στο οποίο µπορεί να συνδιαστεί η χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και η θεωρία γλωσσικής διδασκαλίας για την προαγωγή των δεξιοτήτων προφορικού λόγου των µαθητών. Η εργασία περιλαµβάνει δύο τµήµατα. Το πρώτο τµήµα είναι θεωρητικό και ξεκινά µε µια επισκόπηση των στοιχείων που συντελούν στην αποτελεσµατική επικοινωνία µεταξύ των ανθρώπων. Έπειτα, ακολουθεί η περι...
Ημερομηνία: 5-2004 [2004] Συγγραφέας: Άννα Βάρβαρη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να αποδείξει, ότι οι διαδραστικές ασκήσεις στον προφορικό λόγο, κεντρίζουν το ενδιαφέρον των µαθητών, µε συνέπεια την εξάσκηση της επικοινωνιακής ικανότητας τους, που στη συνέχεια έχει σαν αποτέλεσµα την προώθηση της απόδοσής τους. Η θέση, ότι η εκµάθηση της µητρικής γλώσσας είναι µια διαδικασία, στην οποία µπορεί κανείς να εκφραστεί µόνο όταν καταλαβαίνει το περιεχ...
Ημερομηνία: 2004 [2004] Συγγραφέας: Ζαχαροπούλου Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η έρευνά µας αφορά τη θέση της « οικείας διαλέκτου » ως ένα χαρακτηριστικό στοιχείο του προφορικού λόγου σε δύο διδακτικά εγχειρίδια το Soleil 2 και το Bravo 2. Ακολουθήσαµε µία µικρή ιστορική διαδροµή που έφερε στο φως τη διαφορά ανάµεσα στην επίσηµη και νοµότυπη γαλλική γλώσσα ,( καθηµερινή και επίσηµη γλώσσα), και την καθοµιλουµένη γαλλική που ταλαντεύεται ανάµεσα στην οικεία διάλεκτο και τις φ...