Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολυτροπικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Representations of social stereotypes in journalistic texts and their teaching use: the case of the 2024 Olympic Games [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-03-2024
ΕΡΙΦΥΛΛΗ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 στο Παρίσι υπήρξε μια διφορούμενη διοργάνωση, καθώς προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις ως προς την προώθηση της διαφορετικότητας και συμπερίληψης στον συγκεκριμένο αθλητικό θεσμό, τόσο στον διεθνή τύπο όσο και στην κοινή γνώμη. Στην παρούσα εργασία προηγείται η σύντομη παρουσίαση του σχετικού θεωρητικού πλαισίου, εστιάζοντας στην Κριτική Ανάλυση Λόγου το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Construction of social identities: Critical Discourse Analysis in the 3rd grade of Secondary School Language textbooks and teaching proposal in the context of Critical Literacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-7-2023
ΕΙΡΗΝΗ ΛΙΑΛΙΑΤΣΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην κριτική ανάλυση εφτά κειμένων, τα οποία υπάγονται στις ενότητες του εκπαιδευτικού υλικού της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου. Τα κείμενα είναι περιγραφικού και πολυτροπικού χαρακτήρα με το στόχο την ανάπτυξη του κριτικού γραμματισμού των μαθητών/τριών. Σκοπό του εγχειρήματος αποτελεί η ανάλυσή τους και η ανάδειξη των ιδεολογιών και των σχέσεων εξουσίας, ...
Εφαρμοσμένο δράμα σε πολυγλωσσικά περιβάλλοντα: Δημιουργώντας συνέργειες, αποκαλύπτοντας ταυτότητες
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Applied Drama in multilingual settings: Creating synergies, unveiling identities, raising awareness [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-09-2022 [2022-09-03]
Λαζαρίδου, Μυρτώ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Τhe present dissertation is a qualitative case study, under the transformative worldview which attempts to shed light to the beneficial impact of applied drama in multilingual settings. The study is going to explore if through drama techniques participants become legitimated, if they develop stronger bonds and synergies, negotiate for meaning more effectively and raise their awareness in issues re...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"We and the others": Critical Discourse Analysis and critical literacy teaching proposals in the course of modern Greek language of the third class of high school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-07-2021 [2021-07-30]
Κατσανούλης, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή μας είναι ιδιαίτερα σημαντικό μέσα στο σχολικό περιβάλλον οι μαθητές/τριες να αναπτύσσουν την κριτική τους γλωσσική επίγνωση και κατ’ επέκταση την κριτική τους σκέψη. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, στην παρούσα εργασία επιχειρείται μέσω του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας της Γ΄ λυκείου και του νέου σχολικού εγχειριδίου «Εμείς και οι άλλοι», η ανάλυση τόσο μονοτροπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Visual literacy and literary book in primary school; Planning educational interventions in the first grade of primary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Σωτηράκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη οπτικού γραμματισμού των μαθητών της πρωτοσχολικής ηλικίας στα πλαίσια μιας κριτικής γλωσσικής εκπαίδευσης. Μελετώντας σε θεωρητικό επίπεδο την έννοια της πολυτροπικότητας και του οπτικού γραμματισμού, διαπιστώνεται η σημαντικότητα ενσωμάτωσης πολυτροπικών κειμένων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία και η αναγκαιότητα ανάπτυξης οπτικού γραμματισμού των μαθητώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers’ Views On The Use Of Multimodality As A Means To Enhance Refugees’/ Migrants’ Second/Foreign Language Learning. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-03-2019 [2019-03-16]
ΡΙΖΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Τhe current research focuses on the use of multimodality in language teaching of students with an immigrant or refugee background. In other words, this study aims to examine whether teachers rely on multimodality during language teaching and whether language acquisition is enhanced by the use of multimodality. The participants of the study were 10 teachers of both English and Greek language, offer...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The interpersonal communication of sadness in children's animated movies: a semiotic analysis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΚΛΟΥΒΑΤΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση του τρόπου απεικόνισης και
μεταφοράς του συναισθήματος της θλίψης από απώλεια – μέσω της μη-λεκτικής
επικοινωνίας – στις παιδικές ταινίες κινουμένων σχεδίων. Με μεθοδολογικό εργαλείο
τους δείκτες ανάλυσης της τροπικότητας που δημιουργήθηκε και προσαρμόστηκε από
το έργο των Kress και van Leeuwen (2006), η παρούσα μελέτη αποτελεί μια
πολυτροπική κο...