Κριτήρια αναζήτησης: Erasmus+
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Erasmus+ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of an Erasmus+ learning mobility strategic planning in quality improvement in the field of initial vocational training. Case study: public initial vocational training institutions [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2023 Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι ταχύτατα μεταβαλλόμενες συνθήκες τόσο στην κοινωνία, την οικονομία όσο και τον εργασιακό χώρο αποτελούν πλέον τη νέα κανονικότητα. Όλα τα συστήματα, για να μπορέσουν να συμβαδίσουν με τις αλλαγές, είναι απαραίτητο να προσαρμόζουν διαρκώς τη λειτουργία τους σ’ αυτές. Ο χώρος της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης, ως σύστημα εκπαίδευσης, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα και να υπη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Diplomacy, intercultural experiences and educational mobility: Alternative practices through the use of the ICT educational tools [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: ΛΑΠΟΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ, ΕΛΠΙΔΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετά μία από τις βασικές πτυχές της πολιτιστικής διπλωματίας η οποία συνδέεται με την κινητοποίηση της ήπιας ισχύος της εκπαίδευσης και συγκεκριμένα, με το πλαίσιο λειτουργίας του ευρωπαϊκού διαπολιτισμικού προγράμματος μαθητικής κινητικότητας Erasmus+, οι αρμόδιοι φορείς του οποίου αντιμετωπίζουν μία σειρά σημαντικών προκλήσεων για τη συνέχιση της λειτουργίας του και την επίτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: European policy for multiculturalism. Erasmus+ mobility programs. The case of the 5th General Lyceum of Veria [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Καραγιάννη, Φράγκα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η πολυπλοκότητα των σύγχρονων πολυπολιτισμικών κοινωνιών ωθεί τις κρατικές πολιτικές στην ανάληψη πρωτοβουλιών, προκειμένου να υποβαθμιστούν τα αναδυόμενα προβλήματα που προκύπτουν από τη διαπολιτισμική συγκατοίκηση. Κρατικές και διακρατικές πολιτικές αξιοποιούν τον πολιτισμό και τα εκπαιδευτικά συστήματα για να εμφυσήσουν στους λαούς συνείδηση διαπολιτισμική, ανοχή και ανεκτικότητα• τέτοιου είδου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: European Program Erasmus+ in Secondary Vocational Education. Research of the effectiveness of the program in relation to its objectives, according to the views of the participating pupils and accompanying teachers, on mobility projects in Preveza Prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Τζίμα, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ προέρχεται από τις εκπαιδευτικές πολιτικές και δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης, της επαγγελματικής κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού. Κυρίαρχος στόχος του είναι η ανάπτυξη και η ενίσχυση των συνεργειών τόσο μεταξύ εκπαιδευτικών οργανισμών όσο και μεταξύ αυτών και φορέων της αγοράς εργασίας. Μέσω της διαδικασίας της κινητικ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΣΤΑΜΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η Αυτοκατευθυνόμενη Μάθηση δεν είναι ιδιαίτερα μελετημένη θεωρία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, ειδικά στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον ορισμό της, η ευθύνη της μάθησης περνάει από τον εκπαιδευτή στον εκπαιδευόμενο. Η παρούσα εργασία επιθυμεί να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέσω του Προγράμματος Erasmus+ προωθεί έναν μεγαλύτερο βαθμό αυτοκατεύθυνσης στη μάθηση, ακόμη και σε μια χώρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of European programs and networks in primary education: Incentives and obstacles concerning the participation of teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Δημητρίου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ζητήματος της συμμετοχής των Ελλήνων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα ευρωπαϊκά προγράμματα και δίκτυα συνεργασίας για την εκπαίδευση. Επιχειρήθηκε η μελέτη των ποσοστών συμμετοχής τους, αλλά και των απόψεων και στάσεών τους σχετικά με τους παράγοντες που ασκούν επιρροή, θετική ή αρνητική, στην αξιοποίηση των προγραμμάτων. Τέλος, έγινε ...