Κριτήρια αναζήτησης: Edmodo
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Edmodo Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Face-to-face versus Blended Learning: Developing Greek High School Students’ Reading and Writing Skills [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κακανδρή, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): In modern times, the concept of literacy encompasses not only the ability to read and write but also to perform these two skills digitally. Educational technology, when appropriately integrated into traditional instruction, can be a contributory factor in developing 21st century learners’ literacies, especially in the field of English as a Foreign Language education. The present dissertation was b...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of free EDMODO software in distance complementary teaching of History and its contribution to the performance and general attitude of students in the history lesson [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Πλατοκούκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την εφαρμογή του ελεύθερου λογισμικού Edmodo ως εργαλείου στην εξ αποστάσεως συμπληρωματική διδασκαλία της Ιστορίας και τη συμβολή του στις επιδόσεις και τη γενικότερη στάση των μαθητών στο μάθημα της Ιστορίας. Συγκεκριμένα, επιδιώξαμε να διερευνήσουμε με ποιους τρόπους επηρεάζεται η στάση και η ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Ιστορία...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: LYRONI, IRENE Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Over the last decades there has been an ongoing technological progress affecting different aspects of our lives one of which is the education field. It goes without saying that our world has become digitalised and this could not leave the educational field intact. Traditional learning theories and practices need to be revised in view of the increasing demands of our digital era. Under these circum...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of e-community "Teaching Scenarios in Physical Education" in the dimensioning of the participants' professional identity based on their digital traces analysis and reflection/narration of their experience [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2019 [2019-09-27] Συγγραφέας: Κοτρέτσου, Πολυξένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022. Η παρούσα διπλωματική εργασία, διερεύνησε τον ρόλο της λειτουργίας της η-κοινότητας «Διδακτικά Σενάρια στη Φυσική Αγωγή», στη συγκρότηση διαστάσεων της επαγγελματικής ταυτότητας συμμετεχόντων εκπαιδευτικών. Βασίστηκε σε συγκλίνοντα ερευνητικό σχεδιασμό μικτών μεθόδων, που περιελάμβανε την ποσοτική ανάλυση των ψηφιακών ιχνών γνωστικής, κοινωνικής και ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La formation des adultes au Centre de Formation Tout au Long de la Vie d’Alexandroupoli : conception et proposition du matériel de support à l’aide du réseau social Edmodo pour l’apprentissage de la langue française. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην πρόταση συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικό στα μαθήματα γαλλικών του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Αλεξανδρούπολης, με την ένταξη και χρήση της πλατφόρμας Edmodo. Καταρχήν, για να υλοποιήσουμε το πείραμα μας οριοθετήσαμε το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο στηριχτήκαμε τόσο για να δημιουργήσουμε τις προτεινόμενες δραστηριότητες τόσο και για να διεξάγουμε την έρε...