Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Communication strategy
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy of the Piraeus Municipal Theater with the aim of strengthening relations with the local community and attracting a wider audience. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2023
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΑΡΟΥΤΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Μέσα από την εκπόνηση της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η ανάδειξη του καθοριστικού ρόλου της επικοινωνιακής στρατηγικής για τη βιωσιμότητα, την προβολή και τη διάκριση των σύγχρονων πολιτιστικών οργανισμών. Σε μια εποχή σφοδρών μεταβολών, έντονης ρευστότητας, καταιγισμού μηνυμάτων και συνεχούς ανταγωνισμού, οι πολιτιστικοί οργανισμοί επιβάλλεται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να αξιοποιήσο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Music Museums and their contribution to the preservation and dissemination of the musical tradition. Case studies: Thirathen, Museum of musical instruments research and documentation and Seikilo Museum» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Ευαγγελοδήμου, Μαργαρίτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους τρόπους με τους οποίους τα σύγχρονα Μουσικά Μουσεία, λειτουργώντας εντός του πλαισίου ενός ανταγωνιστικού και συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος σε διεθνές επίπεδο, συνεισφέρουν στη διάσωση και διάδοση της μουσικής παράδοσης. Ένα θέμα που αναδεικνύεται μέσω της μελέτης μας, είναι και η αναγκαιότητα της ύπαρξης της κατάλληλης επικοινωνιακής στρατηγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Culture sponsoring in the context of organizations communication strategy. The case of DEPA [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Χιωτάκη, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να εξεταστεί ο θεσμός της πολιτιστικής χορηγίας. Ειδικότερα, θα αναλυθούν τα οφέλη για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, η πολιτιστική χορηγία στην Ελλάδα, η σύνδεση της με την επικοινωνιακή στρατηγική των οργανισμών, αλλά και με τις δράσεις ΕΚΕ των οργανισμών. Επίσης, θα παρουσιαστούν τα βασικά εμπόδια και περιορισμοί που οδηγούν σε μειωμένη χρήση των πολιτιστικών χορηγι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Public/Municipal Libraries. Their communication strategy in order to attract audience. Proposals for the implementation of good practices in the Municipal Library of Thiva. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπαδοπούλου, Μαγδαληνή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή οι Δημόσιες/Δημοτικές Βιβλιοθήκες διεκδικούν έναν ευρύτερο ρόλο καθώς από τον παραδοσιακό τους ρόλο ως χώροι δανεισμού βιβλίων μετασχηματίζονται σε πολυλειτουργικούς χώρους: κέντρα πληροφόρησης, εκπαίδευσης, πολιτισμού και επικοινωνίας στις τοπικές τους κοινότητες. Η πολυδιάστατη λειτουργία των Βιβλιοθηκών, η οικονομική κρίση, το ανταγωνιστικό περιβάλλον, καθιστούν αναγκαίο το σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation and redesign of the experiential traditional blockprinting workshops for students and adults of the Ethnographical and Historical Museum of Larissa in the context of public development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Καλοκαιρινού, Φανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή τα μουσεία έρχονται αντιμέτωπα με ποικίλες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις και δυσκολίες, καθώς και ποικίλους περιορισμούς σε ένα πλαίσιο που γίνεται ολοένα και πιο πολυσχιδές και ασαφές. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, για να πραγματώσουν το όραμα και την αποστολή τους είναι απαραίτητο να πραγματοποιούν διάφορες πολιτιστικές δραστηριότητες, τις οποίες χρειάζεται να προβάλλουν, υιοθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Educational programs as a key in the cultural organizations communication strategy. The case of the Cretaquarium [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Σωμαράκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται προσπάθεια διερεύνησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των μουσείων, ως μέρος της επικοινωνιακής τους στρατηγικής, μέσα από το παράδειγμα του Ενυδρείου Κρήτης.
Τα σύγχρονα μουσεία σχεδιάζουν και εφαρμόζουν επικοινωνιακή στρατηγική η οποία περιλαμβάνει δραστηριότητες εντός και εκτός του μουσείου, βοηθά να επιτευχθεί η προβολή τους, η επικοινωνία με το κοινό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Regional thematic museums as vehicles for development. Study of the communication strategy of the "Olive Museum of Vouves" (Crete) and the "Bee Museum" (Rhodes) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Βαρβεράκη, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα των περιφερειακών - τοπικών θεματικών μουσείων και το ρόλο τους ως φορείς ανάπτυξης και διάδοσης της πολιτιστικής κληρονομιάς και αξιών μέσα από την επικοινωνιακή στρατηγική που εφαρμόζουν για την προσέλκυση των επισκεπτών και την ανάδειξη της ταυτότητάς τους και του πολιτισμού που εκπροσωπούν. Σε πρώτο επίπεδο, αποδίδεται ο ορισμός του μουσείου και εξετάζον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy in municipal libraries. Proposal to design a communication strategy to attract audiences by the municipal library of Trikala. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Πέτραινας, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι δημοτικές βιβλιοθήκες οφείλουν να έχουν τις πόρτες τους ανοιχτές στο κοινό που απευθύνονται, να το εμπνεύσουν και να το προσελκύσουν. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, απαραίτητη συνθήκη επιτυχίας αποτελούν η ύπαρξη επικοινωνιακής στρατηγικής, καθώς και τα κατάλληλα μέσα επικοινωνίας που αξιοποιούνται για το σκοπό αυτό. Η παρούσα εργασία εστιάζει στο κατά πόσο η Δημοτική Βιβλιοθήκη Τρικάλων εφαρμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Public libraries and digital marketing: Websites and social media as strategic planning tools of Greek public libraries [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Τρούτπεγλη, Κωνσταντινιά
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι δημόσιες βιβλιοθήκες είναι οργανισμοί με πολυδιάστατη δραστηριότητα η οποία ως επίκεντρο έχει τη συγκέντρωση, οργάνωση και διάθεση της γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν επηρεάσει σχεδόν όλες τις παραδοσιακές λειτουργίες των βιβλιοθηκών και ο νέος ρόλος που καλούνται να επιτελέσουν έχει τα χαρακτηριστικά της λεγόμενης Βιβλιοθήκης 2.0 (Library 2.0). Παράλληλα, το μάρκετινγκ, και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of educational programs as an instrument for the communication strategy of museums and the role of new technologies. The case of the National Research Foundation Eleftherios K. Venizelos (House of Eleftherios Venizelos Halepa, Chania). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-11-2018 [2018-11-08]
Μουντογιαννάκης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή θα εξεταστεί ο ρόλος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ως μέσο για τη στρατηγική της επικοινωνιακής πολιτικής καθώς και των νέων τεχνολογιών. Αρχικά θα γίνει μια αναφορά στα μουσεία στην αρχαιότητα και στα μουσεία σήμερα, και κατά πόσο τα εκπαιδευτικά προγράμματα παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στη βιωσιμότητα ενός μουσείου. Στην συνέχεια θα εξεταστούν οι νέες τεχνολογίες κ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ζιώγας, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η στρατηγική επικοινωνίας είναι μία περίληψη των τάσεων και των τομέων της αγοράς, ώστε ο οργανισμός να ανακαλύψει μια μέθοδο, που θα τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του και τις προκλήσεις της εποχής, προσεγγίζοντας και αναπτύσσοντας το κοινό του. Ο σχεδιασμός της επικοινωνιακής στρατηγικής χωρίζεται σε τρεις φάσεις. Αρχικά ορίζονται οι στόχοι της, με βάση την αποστολή, τα χαρακτηρισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Comparative Study of the Communication Strategy of the Jewish Museum in Berlin and the Jewish Museum of Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Τζιώρτζη, Αριστέα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η συμβολή του Εβραϊκού Μουσείου Βερολίνου και του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος στον τομέα του πολιτισμού. Οι δυο φορείς αναδεικνύουν την εβραϊκή ζωή και παράδοση μέσω της συλλογής και της διατήρησης εκθεμάτων, όπως είναι τα αυθεντικά αντικείμενα, οι φωτογραφίες, τα έγγραφα και τα αρχεία. Το πρώτο μέρος της εργασίας ερευνά σε θεωρητικό πλαίσιο την έννοια και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Stavros Niarchos Foundation Cultural Center: the communication strategy of a cultural organisation while being created: building the association with its future audience. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Μαλαταρά, Λυδία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η μελέτη που ακολουθεί διερευνά τον ρόλο της επικοινωνίας στο πεδίο του πολιτισμού. Στο σύγχρονο τοπίο της γνώσης, της πληροφόρησης και της τεχνολογίας, οι πολιτιστικοί οργανισμοί καλούνται να πραγματώσουν τον κοινωνικό και παιδευτικό τους ρόλο μέσω του σχεδιασμού επικοινωνιακής στρατηγικής προκειμένου να προσελκύσουν αποτελεσματικά το κοινό.
Το ΚΠΙΣΝ (Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος) α...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΦΙΣΚΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή ο πολιτισμός είναι μια έννοια πολυδιάστατη που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων συνυφασμένων άμεσα με την κοινωνική ζωή των ατόμων. Ως έννοια καλύπτει όλες τις ανθρώπινες συμπεριφορές και λειτουργίες της συλλογικής μνήμης των διάφορων κοινωνικών ομάδων.
Ο πολιτισμός βρίσκεται σε άμεση σχέση με την επικοινωνία καθώς αποτελεί το κατ’ εξοχή μέσο έκφρασης των ανθρώπιν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of emotional and cultural intelligence for administration and communication between cultural units and public [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΒΕΖΥΡΟΓΙΑΝΝΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες το ενδιαφέρον των ερευνητών μετατοπίστηκε σε άλλες ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού, εκτός από τις νοητικές, που έχουν να κάνουν με παράγοντες συναισθηματικούς όπως επίσης και με αυτούς της πολυπολισμικότητας, οι οποίοι θεωρείται ότι παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των σχέσεων και των οργανισμών. Οι επιστήμονες έχουν επισημάνει την σημασία του παράγοντα της συναισθ...