Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πολιτισμική ετερότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The intercultural competence of preeschool education teachers: The case of the nurses of the municipality of Ioannina [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Τάγκα, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τις αντιλήψεις των παιδαγωγών προσχολικής αγωγής σε σχέση με την διαπολιτισμική τους ικανότητα και την άσκηση διαπολιτισμικής παιδαγωγικής. Ο Δήμος Ιωαννιτών επιλέχθηκε ως μελέτη περίπτωσης καθώς ήδη από το 1990 δέχεται μεγάλα μεταναστευτικά κύματα από την γειτονική Αλβανία, με τα μεταναστευτικά αυτά φαινόμενα να συνεχίζονται ακόμη και σήμερα (Συρία, Πακιστάν, ...
Η διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας στην σχολική τάξη. Απόψεις νηπιαγωγών στον Νομό Αττικής.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The management of cultural diversity in the classroom. Perceptions of kindergartens in the prefecture of Attica. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Παναγιωτακοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες παρατηρείται αυξημένη μετακίνηση πληθυσμιακών ομάδων με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο. Τα κράτη-μέλη της ΕΕ επιθυμούν την ομαλή ένταξη των μεταναστών στις χώρες υποδοχής και κατ’ επέκταση την ομαλή ένταξη των αλλοδαπών-μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις απόψεις των νηπιαγωγών αναφορικά με τη διαχείριση ...
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Δεληπάλα, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών ΔΥΕΠ και την ετοιμότητα τους για την πολιτισμική ετερότητα στην σχολική τάξη. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της πολυπολιτισμικότητας και στη σχέση της με τη γλώσσα. Ακολουθεί αναφορά στην πολιτισμική παιδαγωγική και διδακτική και αναφέρονται οι πολιτισμικά ευαίσθητοι και ικανοί εκπαιδευτικοί. Στη συνέχεια η εργασία ασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The views of Primary school teachers in the county of Samos regarding the teaching to bilingual students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Φισφή, Άννα Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου αναφορικά με την διγλωσσία και να καταγράψει τις στρατηγικές και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν στην διδασκαλία των δίγλωσσων μαθητών τους. Έλαβαν μέρος 13 εκπαιδευτικοί, 12 δάσκαλοι και μία νηπιαγωγός. Ακολουθήθηκε ποιοτική προσέγγιση με εργαλείο συλλογής δεδομένων την ημιδομημένη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes and role of secondary school teachers against school bullying of immigrant children [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κανιάρη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η έλευση μεταναστών αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο, ειδικότερα τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο αυτό έχει ενταθεί, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να θεωρείται μία πολυπολιτισμική κοινωνία. Το σχολικό περιβάλλον καλείται να αντιμετωπίσει τις νέες συνθήκες, όπως έχουν διαμορφωθεί με το μεγάλο ποσοστό μεταναστών που οφείλει να φιλοξενήσει. Ωστόσο, φαινόμενα βίας και εκφοβισμού δεν εκλείπουν από τη σχολική ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The process of the integration of refugee students to primary school: the project of Karditsa. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2018 [2018-09-21]
Κουτσώνης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης προσφύγων μαθητών στα ελληνικά σχολεία, μέσα από τη διερεύνηση της περίπτωσης της Καρδίτσας. Εστιάζει στους πρόσφυγες μαθητές της περιοχής, δημιουργώντας, από τις απαντήσεις τους σε ερωτηματολόγιο, ένα φάκελο με τους στόχους, τις επιδιώξεις, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες του κάθε μαθητή, στον τομέα της σχολικ...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Γεωργούση, Ελευθερία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο θεσμός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αποτελεί μια από τις πιο σύγχρονες και πρωτοπόρους δομές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Εφαρμόζοντας ενεργητικές εκπαιδευτικές μεθόδους και τεχνικές μάθησης και αξιοποιώντας τις γνώσεις και την κατάρτισή τους στις Αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, οι εκπαιδευτές/τριες που εργάζονται στα ΣΔΕ υλοποιούν ευέλικτα προγράμματα μάθησης. Μέσα από αυτά ο κάθε εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The opinions of Greek Language teachers in Kos island schools about the school performance of their foreign students. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κρύου, Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τις τρεις τελευταίες δεκαετίες η φοίτηση αλλοδαπών μαθητών στα ελληνικά σχολεία είναι μια πραγματικότητα. Αυτό δημιούργησε νέες εκπαιδευτικές ανάγκες που οδήγησαν σε προβληματισμό και συζητήσεις σχετικά με τη σχολική επίδοση των μαθητών αυτών. Η παρούσα ποιοτική έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων των φιλολόγων για τη σχέση της σχολικής επίδοσης και της πολιτισμικής ετερότητας. Πιο συγκε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural and linguistic diversity in the official guidelines for teaching language in compulsory education: from the Interthematic United Framework of Curriculum (IUFOC) to the New School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΝΑΓΑΚΗ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εντοπίσουμε τους τρόπους με τους οποίους τόσο τα ισχύοντα Δ.Ε.Π.Π.Σ.-Α.Π.Σ. όσο και τα Π.Σ.-Α.Π. του Νέου Σχολείου για το γλωσσικό μάθημα στην υποχρεωτική εκπαίδευση διαχειρίζονται την πολιτισμική και γλωσσική ετερότητα και να επισημάνουμε τις τυχόν διαφορές τους, συνυπολογίζοντας τους στόχους για τους οποίους συντάχθηκαν. Για τη συλλογή των δεδομένων εφαρμόσαμ...