Κριτήρια αναζήτησης: μεταγνώση
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μεταγνώση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Specifications of visual representations and their usage through ICT in the learning process [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΒΟΥΔΟΥΡΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία μελετώνται οι προδιαγραφές, τα είδη των οπτικών αναπαραστάσεων και η χρήση τους μέσω των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία. Επίσης, γίνεται αναλυτική αναφορά στους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τη μάθηση μέσω της ορθής χρήσης τους διαμέσου διαφορετικών μορφών προβολής τους, ανάλογα με το ψηφιακό μέσο και το περιβάλλον αλληλεπίδρασης, ώστε η νέα πληροφορία που παρέχουν να μπορεί ν...
Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Κουρλή, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η αυτονομία του ενήλικα μαθητευόμενου βρίσκεται στο επίκεντρο των μαθησιακών διαδικασιών και διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη τόσο των γνωστικών όσο και των μεταγνωστικών ικανοτήτων. Η δεύτερη αυτή μορφή ικανοτήτων δίνει στους σπουδαστές τη δυνατότητα όχι μόνο να ενισχύουν τη γνωστική τους επίγνωση, αλλά και να ρυθμίζουν την ίδια τους μάθηση και για το λό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of an intervention program with the use of Information and Communications Technology (ICT) on the production and comprehension of descriptive texts, on metacognition and on anxiety levels of D grade students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Παπανικολάου, Χριστιάνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία βασίστηκε στις κοινές θεωρητικές παραδοχές των γνωσιακών, κοινωνιογνωσιακών και των κοινωνικοπολιτισμικών προσεγγίσεων της παραγωγής του γραπτού λόγου. Επίσης στηρίχτηκε και σε ευρήματα ερευνών, που προωθούν τον υποστηρικτικό ρόλο των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία ενισχύοντας την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην οικοδόμηση της γνώσης. Επεξηγηματικά αφορά τον σχεδια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visible Thinking in Adults Education: Experimental application of an innovative method for the activation of meditation in Language Literacy Course at Second Chance School of Chania. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2017 [2017-09-27] Συγγραφέας: Παλιεράκη, Καλλιόπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Θέμα της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η αξιοποίηση της μεθοδολογικής πρότασης της Γεωργίας Μέγα (2010) που στηρίζεται στο project Visible Thinking και σε μεθοδολογίες που εισάγουν την τέχνη στην εκπαίδευση, είναι δυνατό να συμβάλει στην ενεργοποίηση του στοχασμού και των μεταγνωστικών δεξιοτήτων των ενήλικων εκπαιδευόμενων του ΣΔΕ Χανίων. Συγχρόνως, ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of meta-cognition in secondary teacher`s burnout in the era of Lifelong Learning (L.L.) [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Βογιατζή, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στις σύγχρονες εργασιακές απαιτήσεις, ο εκπαιδευτικός έρχεται αντιμέτωπος με καταστάσεις που, αναπόφευκτα, τον εξουθενώνουν επαγγελματικά. Ειδικότερα, τα νέα δεδομένα στο χώρο του σχολείου προϋποθέτουν ως δια βίου διαδικασία την επαγγελματική ανάπτυξη, δομικό στοιχείο της οποίας συνιστά η μεταγνώση. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η εξέταση του επιπέδου της επα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Self-confidence and the students' metacognitive competency in mathematical problem solving [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Κυπαρισσίου, Αργυρώ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη των επιστημών, της τεχνολογίας και των κοινωνιών έχουν συντελέσει στην αναδιαμόρφωση των στοιχείων που μελετώνται σχετικά με τη μάθηση, τη γνώση και την επίδραση των προσωπικών χαρακτηριστικών του ανθρώπου στην κατάκτηση του περιεχομένου της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η μετάγνωση αποτελεί τη γνώση των ατόμων σχετικά με την προσωπική τους νόηση, δηλαδή είναι ο συνδυασμός της γνώσης και τη...