Κριτήρια αναζήτησης: ικανοποίηση πελάτη
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ικανοποίηση πελάτη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: DIGITAL BANKING AND CUSTOMER EXPERIENCE [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΣΜΗΝΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών, προσφέροντάς τους δυνατότητες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους. Ένας από τους τομείς που παρουσιάζουν τεχνολογική ανάπτυξη, μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, είναι και οι τραπεζικές συναλλαγές, οι οποίες μέσω της Ψηφιακής Τραπεζικής (Digital Banking – DB) μπορούν πλέον να πραγματοποιούνται μέσω διαφόρων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the effect of total Quality on the Supply Chain [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2021 [2021-09-29] Συγγραφέας: Κανέλλου, Λαμπρινή Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): O σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει κατά πόσο η «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας» εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, και κατά πόσο έχουν ωφεληθεί από την εφαρμογή της, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Για αυτό το λόγο υλοποιήθηκε μια ποσοτική έρευνα, σε δείγμα 100 ατόμων, τα οποία κατέχουν διάφορες θέσεις σε επιχειρήσεις του κλάδο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer experience during the renovation of a residential property and useful insights for technical firms. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: ΚΑΨΑΛΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): During the last decades there has been a gradual transition from traditional marketing and old-fashioned practices to a progressive experiential model where customer experience constitutes a strategic pillar of organizations and a core element of their introduced customer-centric culture and policy. The entities that undertake residential renovation projects in Greece are mainly small sized comp...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΠΑΤΡΙΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει έννοιες και θεωρίες σχετικές με τη ψυχολογία του εργαζόμενου και του αντίκτυπου που έχουν οι αγχωτικές καταστάσεις που βιώνει στην ικανοποίηση που απολαμβάνει ο ίδιος από την εργασία του, όσο και το αν και κατά πόσο η ικανοποίηση αυτή μπορεί με τη σειρά της να οδηγήσει σε αύξηση της ικανοποίησης που απολαμβάνει ο πελάτης.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digitization in Greek Banking Industry and the Consumer Satisfaction Rate [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Κουμπουλή, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Διατύπωση προβλήματος: Στις μέρες μας, το τραπεζικό τοπίο έχει αλλάξει ριζικά. Η ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας έφερε επανάσταση στον τρόπο που οι καταναλωτές διαχειρίζονται τα οικονομικά τους και από τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο μέχρι αυτές του κινητού, οι τράπεζες είναι αναγκασμένες να αναθεωρήσουν τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουν τις δραστηριότητές τους για να παρέχουν βελτιωμένη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: E-banking and the new “era” of the Greek Banking System [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: Φράγκου, Πάτρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την ηλεκτρονική τραπεζική και τη σύγχρονη πραγματικότητα της ελληνικής τράπεζας. Αρχικά, αναλύεται ο ορισμός της ηλεκτρονικής τραπεζικής και πραγματοποιείται μια αναφορά στην ιστορική εξέλιξη της μέσα στα χρόνια. Έπειτα, διακρίνουμε τις μορφές του e-banking, καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν για τους τραπεζικούς οργανισμούς και τους...
Ημερομηνία: 12-05-2019 [2019-05-12] Συγγραφέας: Παπάς, Θωμάς Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Τα εργαστήρια ανάλυσης τροφίμων, ποτών και νερού αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στην αλυσίδα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας των επιχειρήσεων τροφίμων - ποτών. Δεδομένης της κρισιμότητας των χαρακτηριστικών ποιότητας που εξετάζουν για τη δημόσια υγιεινή και ασφάλεια, η σωστή λειτουργία και η εναρμόνισή τους με τις σύγχρονες επιταγές της εξέλιξης και της τεχνολογίας κρίνεται επιβεβλημένη για την επιτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the implementation of the Total Quality Management principles in the department of field technicians department of Hellenic communications company (OTE) [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-04-2016 [2016-04-18] Συγγραφέας: ΑΓΤΖΙΔΗΣ, ΟΡΕΣΤΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη εργασία είναι μια μελέτη της προσπάθειας εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στην λειτουργία ενός τμήματος τεχνικών πεδίου του ΟΤΕ. Ενδεικτικά οι τεχνικοί πεδίου ασχολούνται με την κατασκευή νέων συνδέσεων τηλεφωνίας, ίντερνετ και IPTV και την αποκατάσταση βλαβών για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες καθώς και για την κατασκευή συνδέσεων και έλεγχο βλαβών εναλλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: MERGERS - ACQUISITIONS OF BANKS AND CUSTOMER SATISFACTION. THE CASE OF PIRAEUS BANK. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-04-2016 [2016-04-08] Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑΣ, ΠΑΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η μελέτη της ικανοποίησης των πελατών έπειτα από την διάρθρωση του ελληνικού τραπεζικού κλάδου λόγω συγχωνεύσεων και εξαγορών, με ειδικότερη περίπτωση μελέτης πελατών της τραπέζης Πειραιώς. Κύριος στόχος είναι να εξεταστεί η επίδραση των διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών στην συνολική ικανοποίηση του πελάτη, επειδή η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι αυτή...