Κριτήρια αναζήτησης: επικοινωνιακή πολιτική
Βρέθηκαν 22 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 22 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: επικοινωνιακή πολιτική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication policy and extroversion of the four Archaeological Museums of Epirus (Arta, Igoumenitsa, Ioannina, Nikopoli) between the years 2020-2022 [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΛΑΙΟΠΑΝΙΔΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνιακή πολιτική και εξωστρέφεια των Αρχαιολογικών Μουσείων είναι κομβικό σημείο για τη διασφάλιση της βιωσιμότητάς τους. Η προσέλκυση του κοινού και η ενδυνάμωση της σχέσης μεταξύ μουσείου-κοινού είναι βασικός παράγοντας για την λειτουργία του. Το μουσείο, στοχεύοντας στην εξυπηρέτηση του ρόλου του ως κοινωνικού αγαθού, που εκπαιδεύει, ψυχαγωγεί και κοινωνικοποιεί, υιοθετεί πρακτικές και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communicative policy of the EMST in the post covid era. Open actions for art and culture. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΥΛΙΩΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εξεταστεί η επικοινωνιακή πολιτική και πως αυτή συμβάλει στην καλή λειτουργία και την αναβάθμιση του μουσείου, στην κατοχύρωση της ταυτότητας του που διαχρονικά οδηγεί σε αναδιάρθρωση του branding καθώς το ΕΜΣΤ επισήμανε πως ο ρόλος του με βάση το νόμο ίδρυσης του είναι να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει το κοινό του για θέματα τέχνης και πολι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museum communication policy and multilingualism in Greece. Museum communication means with regard to foreign visitors. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Μπουλίου, Ρωξάνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, ένας πολιτιστικός οργανισμός οφείλει να εξελιχθεί, να υιοθετήσει την κατάλληλη επικοινωνιακή στρατηγική, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της εποχής. Το συνεχώς μεταβαλλόμενο πολιτιστικό περιβάλλον και η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, αναγκάζουν τους πολιτιστικούς οργανισμούς να διαμορφώσουν μια ιδιαίτερη σχέση, μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό τους, και αυτό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The museum of the town of Karditsa: a place of restoration of historical continuity and promotion of cultural heritage. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Κολοκοτρώνη, Ευθαλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Βασικό ερώτημα για την παρούσα εργασία αποτέλεσε ο τρόπος που μπορούν τα μικρά τοπικά μουσεία να ενισχύσουν την διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και το πως θα σχεδιάσουν την επικοινωνιακή τους στρατηγική ώστε να «συνομιλούν» με το κοινό της περιφέρειας που ανήκουν. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάστηκε η αναγκαιότητα του επικοινωνιακής στρατηγικής των πολιτιστικών οργανισμών, η ανάγκη υιοθέτησης...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization and sustainability of the cultural electronic presence in the era of (after) COVID-19. The example of the Cultural Foundation of Tinos [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Κολοχέρη, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία αφορά τους πολιτιστικούς οργανισμούς την εποχή της πανδημίας COVID-19. Με την έλευση της πανδημίας του κορονοϊού ή αλλιώς COVID-19, ένας ολόκληρος πλανήτης τέθηκε σε κατάσταση καραντίνας. Η ζωή των ανθρώπων στο φυσικό περιβάλλον άλλαξε ολοκληρωτικά. Ξεκίνησε όμως μία έντονη κινητικότητα και παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον. Μία παρουσία που μέχρι πρότινος είχε ξεκινήσει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy in shaping cultural activities in museums. The case of the Folklore Museum in Ilion. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Γκούτη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι επιστημονικές εξελίξεις στην πολιτιστική διαχείριση και επικοινωνία επιτάσσουν την ανάγκη για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και του πολιτιστικού αγαθού. Με αυτό το δεδομένο, σκοπός της εργασίας είναι, αφού προσεγγίσει θεωρητικά την πολιτιστική διοίκηση και την επικοινωνιακή στρατηγική ενός πολιτιστικού οργανισμού, να εφαρμόσει αυτή την γνώση στην περίπτωση του Λαογραφικού Μουσείου Ιλίου. Α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication policies and strategies with the public: The case of the Chamber of Fine Arts of Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: ΑΚΤΣΕΛΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός αποτελούσε και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων ανεξάρτητα από το μέρος, την κοινωνική θέση, την οικονομική ή πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Με τον όρο ¨πολιτισμό ¨ εννοούμε κάθε τι που σχετίζεται με τα υλικά, πνευματικά και τεχνικά επιτεύγματα του ανθρώπου μέσα στο χρόνο ως αποτέλεσμα των δυνατοτήτων του τα οποία και εκφράζονται με διαφορετικούς τρόπους σ...
Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΤΝΟΥΔΗ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη χρονική στιγμή, που η οικονομική κρίση μαστίζει όλον τον πλανήτη, οι πολιτιστικοί οργανισμοί για να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν χρειάζονται χρηματική και υλική στήριξη όχι μόνο από τις κρατικές επιχορηγήσει και την στήριξη ευρωπαϊκών ή διεθνών προγραμμάτων, αλλά και μια σωστή επικοινωνιακή πολιτική που θα τους βοηθήσει να αναδείξουν το έργο τους. Η Α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication policy and strategy of the local Museums and their contribution to the local cultural and social development: The case of the Museum of Ancient Eleutherna, Retymno Crete. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΔΗΜΑΚΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες τα μουσεία έχουν επαναπροσδιορίσει το ρόλο και τις λειτουργίες τους. Εκτός από τον παραδοσιακό ρόλο τους που αφορά στη συλλογή, φύλαξη, συντήρηση, μελέτη και έκθεση αντικειμένων, τα σύγχρονα μουσεία διαδραματίζουν επίσης ψυχαγωγικό, εκπαιδευτικό και κοινωνικό ρόλο. Στο κέντρο του ενδιαφέροντος πλέον βρίσκεται το κοινό. Στόχος των σύγχρονων μουσείων είναι η λειτουργία του...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Archaeological Museum of Kavala as a factor of local development: problems and perspectives [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Ποιμενίδου, Στέλλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα δεν αμφισβητεί κανείς τον ρόλο του μουσείου ως φορέα πολιτισμού. Πρόκειται για ένα ζωντανό κύτταρο που αποτυπώνει τις αντιλήψεις της κοινωνίας για το παρελθόν, βιώνει τις αλλαγές σε όλους τους τομείς της ζωής στο παρόν και αναζητά ένα βιώσιμο μέλλον. Η ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών επικοινωνίας έχει θέσει τις τελευταίες δεκαετίες, πολλά μουσεία στον πυρήνα του πολιτιστικού «γίγνεσθαι» τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication policy and the cultural actions of the museums. The case of the Archaeological Museum of Dion. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Ντόντη, Τριανταφυλλιά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η πολιτισμική επικοινωνία είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για τα μουσεία καθότι τα βοηθάει να μεγενθύνουν το κοινό τους και να διαφοροποιήσουν τα πολιτισμικά τους προϊόντα από τον ανταγωνισμό. Παραδοσιακά τα μουσεία χρησιμοποιούσαν το μονόδρομο μοντέλο επικοινωνίας. Η έλευση όμως του Διαδικτύου και των νέων μέσων άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας των σημερινών μουσείων με το κοινό τους. Στην Ελλάδα η επικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication dimension of university museums. Communication policy of Agricultural Museum of Agricultural University of Athens and prospects for the development of museum communication for the awareness and participation of the university community and the audience through the use of new technologies [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Καρατσομπάνη, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία ως μία από τις θεμελιώδεις λειτουργίες των μουσειακών οργανισμών εκτός από τη μετάδοση μηνυμάτων και πληροφοριών, συνδέεται απαραίτητα με όλες τις λειτουργίες του μουσείου, καθορίζει την εικόνα του προς τα έξω, διαμορφώνει αντιλήψεις και επηρεάζει τη στάση του κοινού προς αυτό. Σήμερα σε μία εποχή ψηφιο-επικοινωνιακής παγκοσμιοποίησης που οι πληροφορίες και η γνώση διαχέονται μέσω νέ...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Μπαντή, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή των αυξανόμενων αλλαγών και της αναπτυσσόμενης ψηφιο- επικοινωνιακής τεχνολογίας οι πολιτιστικοί οργανισμοί, για να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα τους οφείλουν να αναγνωρίζουν τις ανάγκες του κοινού και να αναπροσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους σύμφωνα με αυτές και σύμφωνα με το εκάστοτε ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Κυρίαρχη προτεραιότητα πρέπει να γίνει ο επισκέπτης. Το μέσο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COMMUNICATION POLICIES IN CULTURAL ORGANIZATIONS. CASE STUDY: THE ATHENS WAR MUSEUM [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΠΑΤΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός σε κάθε έκφανση του αποτελεί μία από τις σημαντικότερες κοινωνικές δραστηριότητες. Στις μέρες μας, σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης καλείται να αντιμετωπίσει τις οικονομικές δυσκολίες που απορρέουν από αυτή καθώς και τις προκλήσεις του νέου τεχνολογικού περιβάλλοντος. Η επικοινωνιακή πολιτική των πολιτιστικών οργανισμών οφείλει να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of digital technologies in the communicative policy of Serres Public Central Library. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Κοτσανίδης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι κερδοσκοπικοί και μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στηρίζουν τη λειτουργία τους στους κανόνες του σύγχρονου μάρκετινγκ, αποσκοπώντας στη βιωσιμότητα και αποδοτικότητα τους. Έτσι με τη σειρά τους οι πολιτισμικοί οργανισμοί έχοντας ως σκοπό την επιβίωσή τους και την καλύτερη απόδοσή τους, υιοθετούν αυτούς τους κανόνες, μέρος των οποίων είναι η σωστή και αποτελεσματική επικοινωνία του οργανισμού με το ...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Τζεδάκη, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, στην εποχή της κυριαρχίας των νέων τεχνολογιών, οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες καλούνται να προσαρμοστούν στις τεχνολογικές εξελίξεις. Τα ψηφιακά μέσα έχουν εισχωρήσει σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας και δράσης τους ακόμη και στην επικοινωνία με το εν δυνάμει κοινό τους. Ως αποτέλεσμα, οι βιβλιοθήκες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στο διαδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museums and society: the exhibitional, educational and communicative character of the Byzantine Museum of Argolis [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-09-2018 [2018-09-15] Συγγραφέας: Γρηγοροπούλου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το Μουσείο είναι ένας πολιτιστικός οργανισμός με μακραίωνη ιστορία και πολυδιάστατη σημασία. Η ύπαρξή του, ως θεματοφύλακα της πολιτιστικής κληρονομιάς ενός τόπου, συνδέεται άρρηκτα με το πολιτιστικό απόθεμα μιας κοινωνίας και συνεπώς, με την ιστορία και την πολιτιστική της ταυτότητα. Από τις απαρχές του έως σήμερα το Μουσείο εξελίσσεται ακολουθώντας τις εκάστοτε κοινωνικο-πολιτικές και οικονομικέ...
Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: ΚΑΝΤΑΡΑΚΗ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός είναι στενά συνδεδεμένος με τις έννοιες της παιδείας, της εκπαίδευσης, της ψυχαγωγίας αλλά και της πολιτικό-κοινωνικής ανάπτυξης. Τα μουσεία αποτελούν έναν σταθερό δίαυλο πολιτιστικής επικοινωνίας με το κοινό τους, γεγονός που καταδεικνύει τη σπουδαιότητα και το ρόλο αυτής της μορφής επικοινωνίας. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται κατά πόσο τα υπό μελέτη μουσεία του νησιού δομούν και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational programs and forms of child-centered communication. The case of the Archaeological Museum of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΛΟΙΖΟΥ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το μουσείο καλείται να διαμορφώσει νέες προτάσεις που συμβαδίζουν με τις ανάγκες του κοινού του. Οι πολιτιστικές και εκπαιδευτικές αλλαγές, καθώς και το σχολικό πρόγραμμα, καλούν το μουσείο να ανανεώνει συνεχώς τις εκπαιδευτικές του προτάσεις. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί το μουσείο να αναπτύξει μια υγιή «συνομιλία» με τα παιδιά, τις οικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication policy of museum libraries: the case of the State Museum of Contemporary Art Library [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Χριστοφορίδου, Μάρθα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι βιβλιοθήκες και τα μουσεία ως φορείς πολιτιστικής ανάπτυξης μοιράζονται κοινούς σκοπούς. Ο ρόλος των μουσειακών βιβλιοθηκών σχετίζεται με το εύρος της συλλογής και των δραστηριοτήτων των μουσείων που εξυπηρετούν και υπάρχουν κυρίως για να υποστηρίζουν τις ερευνητικές ανάγκες του προσωπικού του Μουσείου. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, επιχειρούν να αλλάξουν το παραδοσιακό προφίλ τους, ανοίγοντας τι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Interactivity and virtual reality as practices of digital technology of Cultural Organizations, geared towards on specific audiences groups. The cases of Foundation of the Hellenic World and Onassis Cultural Centre. [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Ροκανά, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζει τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, ως εργαλείο ενίσχυσης της διαδραστικότητας σε συγκεκριμένες κατηγορίες κοινού, όπως είναι τα ΑΜΕΑ και οι ομάδες μαθητών. Επισημαίνονται πολιτισμικές δράσεις και διαδραστικά συστήματα εστιασμένα σε ειδικές κατηγορίες κοινού, με στόχο την εκπαίδευση και τη συμμετοχή εμποδιζόμενων ατόμων, πε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The relationship between university students of Alexandroupolis and culture; their attitude towards the museums of the city [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ, ΦΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή εξετάζει τη στάση των φοιτητών των πανεπιστημιακών τμημάτων του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης που έχουν την έδρα τους στην πόλη της Αλεξανδρούπολης απέναντι στα μουσεία της πόλης. Μέσα από την πραγματοποίηση έρευνας τόσο στα μουσεία όσο και σε ομάδες φοιτητών επιδιώκεται να προσδιοριστεί η επικοινωνιακή πολιτική των μουσείων και η θέση που έχουν οι φοιτητές σε αυτήν και παράλληλ...