Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εξ αποστάσεως επιμόρφωση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"In the Age of Distance Education: Positions of Primary School Teachers on Distance Education Programs, their involvement to Professional Development and the provision of Distance Learning, due to COVID-19" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Σαρβάνη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 επέφεραν σημαντικές αλλαγές στον τομέα της προσωπικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και της Δια βίου Μάθησης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ιχνηλάτηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη συμμετοχή σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα στις Τ.Π.Ε. και στη συμβολή αυτών, στην παροχή εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ειδικότερα, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The work of the trainer in the pilot program application of the Major Training Program (MTP): viewpoints of the trained teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η καταγραφή της εκπαιδευτικής πραγματικότητας σήμερα, μέσα από τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τη συνεχή ανανέωση των σχετικών πληροφοριών, εγείρει το αίτημα για μια αναθεωρημένη εκπαιδευτική πρόταση. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του 21ου αιώνα, το Υπουργείο Παιδείας έχει καταθέσει την πρόταση για το Νέο Σχολείο με βασικούς στρατηγικούς στόχους την προώθηση της Διά Βίου Μάθησης κ...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αναγνωρίζεται από τους ίδιους ως αναγκαίο και αναπόσπαστο μέρος της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξής τους. Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, αν και παρακολουθούν επιμορφωτικά προγράμματα, κάποιες φορές δε μένουν ικανοποιημένοι από αυτά, ενώ άλλες τα διακόπτουν. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν λαμβάνονται υπόψη οι επιμορφωτικές τους ανάγκες κατά το σχεδιασμό ...