Κριτήρια αναζήτησης: διοίκηση σχολικών μονάδων
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διοίκηση σχολικών μονάδων Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School autonomy in practice: Capabilities and limits in the greek education system. The perspectives of the school units of primary education in Attica [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Δαμάσκου, Αθηνά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σε μία διαδρομή μεταρρυθμίσεων για αποτελεσματικότερη εκπαίδευση απελευθερωμένη από τη γραφειοκρατία και ιεραρχία, με την αποκέντρωση να κερδίζει έδαφος, η Ελλάδα ψάχνει να βρει την ταυτότητά της και το εκπαιδευτικό της σύστημα τις δυνατότητες και όριά του για αυτονομία στην πράξη. Στο πλαίσιο αυτό η εργασία μελετά μέσα από ποιοτική έρευνα τις απόψεις των Δ/ντών/-ντριών και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative study of education systems in Greece, England and Sweden on the basis of the school administration model of Secondary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Αγγελακοπούλου, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί συγκριτική μελέτη των μοντέλων διοίκησης σχολικών μονάδων Ελλάδας-Σουηδίας-Αγγλίας. Τα δεδομένα αντλούνται με τη μέθοδο της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου από επίσημα κείμενα πολιτικής και στην ερμηνεία των δεδομένων λαμβάνεται υπόψη το πολιτικο-κοινωνικο-οικονομικό υπόβαθρο κάθε χώρας. Τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η έρευνα είναι ότι το συγκεντρωτικό εκπαιδευτικό...
Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΛΑΖΑΡΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο την διερεύνηση των προβλημάτων που πιθανόν να δημιούργησε στην λειτουργία και το κλίμα της σχολικής μονάδας, η δυνατότητα που δόθηκε για πρώτη φορά μέσω του νόμου 4327/2015 στο σύλλογο διδασκόντων, να συμμετέχει μέσω της μυστικής ψηφοφορίας μεταξύ των μελών του, στην επιλογή του διευθυντή της μονάδας, καθώς και της διερεύνησης των απόψεων των εκπαιδευτικών για το ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΦΟΥΛΙΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επιλογή των κατάλληλων στελεχών που θα αναλάβουν τη διοίκηση των σχολικών μονάδων αποτελεί μείζον ζήτημα για την εκπαιδευτική ηγεσία. Όμως, παρατηρείται διαχρονικά ένας προβληματισμός σχετικά με τον τρόπο που κρίνονται οι υποψήφιοι διευθυντές. Η παρούσα έρευνα έχει στόχο να αναζητήσει τη βέλτιστη διαδικασία επιλογής των διευθυντών σχολείων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κυρίως μέσα από την κριτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the Deputy Director in primary schools. Comparative study on the role of Deputy Director in primary schools in Germany. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΑΓΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η ερευνητική αυτή προσπάθεια έχει ως κύριο θέμα την διερεύνηση του ρόλου του υποδιευθυντή σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες που διέπουν αυτόν τον θεσμό και τον επαναπροσδιορισμό του θεσμού της υποδιεύθυνσης στη σημερινή εποχή. Επιπλέον, γίνεται μια συγκριτική μελέτη με το θεσμικό πλαίσιο του υποδιευθυντή σε δημοτικά σχολεία της Γερμανίας και...