Κριτήρια αναζήτησης: ανεστραμμένη τάξη
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ανεστραμμένη τάξη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Flipped Classroom model in Music teaching in Secondary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-7-2023 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΟΥΡΛΑΤΖΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): Η ανεστραμμένη τάξη αποτελεί ένα ευέλικτο μοντέλο που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα αξιοποίησης διαφόρων εκπαιδευτικών στρατηγικών που οδηγούν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών, όπως η συνεργασία, η δημιουργικότητα και οι κοινωνικές δεξιότητες. Σκοπό της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η προσπάθεια διερεύνησης, ανάδειξης και αξιολόγησης της αξιοποίησης του μοντέλου της αν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Implementing the Flipped Classroom: Exploring the perceptions of Greek EFL teachers in the post-lockdown era [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Δαλακώστα, Ιλιάδα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The aim of this study is the exploration of the implementation of the Flipped Classroom Model (FCM) in English as a Foreign Language (EFL) contexts in Greece. More specifically, it aims at investigating EFL teachers’ perceptions and practices with regard to the FCM after the lockdown period inflicted by the COVID-19pandemic. As it appears that the emergency circumstances generated by the pandemic ...
Ημερομηνία: 18-09-2022 [2022-09-18] Συγγραφέας: Γεράκη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επείγουσα αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας και η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ανέδειξε την ανάγκη προσαρμογής της διδακτέας ύλης στη νέα συνθήκη και υιοθέτησης μιας διαφορετικής διδακτικής προσέγγισης περισσότερο ελκυστικής και διαδραστικής. Γνωρίζοντας από τη βιβλιογραφία ότι η μικρομάθηση (microlearning) βασίζεται στην αρχή της επίτευξης ενός αυτοτελούς στόχου μέσα σε σύντομο χρονι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The model of the flipped classroom for the teaching of Natural Sciences in Secondary Education. A review of research over the last ten years (2010-2020) " [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Πετρόγιαννη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην εργασία που ακολουθεί διερευνήθηκε η εκπαιδευτική μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης, μέσα από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στην τελευταία δεκαετία. Αφορμή για την εκπόνηση της παρούσας εργασίας, στάθηκε η προσωπική διερεύνηση νέων μεθόδων διδασκαλίας που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στην εκπαίδευση και να αποτελέσουν μια ενδιάμεση λύση ανάμεσα στην δια ζώσης εκπαίδευσης και στην εξ’ αποστάσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: School Distant Education: a case study of the model of flipped classroom in the subject of the performative art of Music at the elementary school [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Καρανικόλα, Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το διδακτικό μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης αποτελεί μία μέθοδο διδασκαλίας, συνδυάζοντας εξ αποστάσεως και δια ζώσης διδασκαλία. Πιο συγκεκριμένα, ο εκπαιδευτικός διαμοιράζει σε ένα ασύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον ένα βίντεο με το επόμενο μάθημα στους μαθητές του, το οποίο εκείνοι καλούνται να το παρακολουθήσουν στο σπίτι τους, σύμφωνα με τους προσωπικούς τους ρυθμούς. Με αυτόν τον τρόπο, ο διδακ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Inverted Classroom as a Supplementary Method of Distance Education in Primary School [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Τέτσιου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Διάφοροι χωρικοί και χρονικοί περιορισμοί, σε συνδυασμό με την αναγκαιότητα της συνεχούς αναβάθμισης των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των ατόμων αλλά και την εξέλιξη των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας, οδήγησαν στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στη σχολική εκπαίδευση. Μία από τις σχετικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις είναι και η ανεστραμμένη τάξη. Η παρούσα έρευνα στόχο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The application of the “Flipped classroom” model using the moodle platform - An action research in secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Λίτσας, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την εφαρμογή του μοντέλου διδασκαλίας της «ανεστραμμένης τάξης» σε σχολεία της συμβατικής εκπαίδευσης. Μέσα από τη διερεύνηση αυτή, να διαπιστώσει τις δυνατότητες αυτής της εφαρμογής, τα μαθησιακά αποτελέσματα στους/στις μαθητές/τριες, τις στάσεις τους απέναντι στη μέθοδο και να εντοπίσει τα προβλήματα που μπορεί να εμποδίζουν την εφαρμογή της. Πέρα ...